Kortingen die op de site zelf staan stellen nooit wat voor. Af en toe krijg je wel kortingsbonnen thuisgestuurd (als je douglascard hebt) waarbij je 25% korting krijgt, maar daar houdt het dan wel op. Ze hebben nooit van die 40% kortingen zoals bij de icipariss.quote:Op zondag 16 november 2014 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Borte zat korting bij Douglas zie ik nu?
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raarsquote:Op zondag 16 november 2014 14:40 schreef Landysh het volgende:
a
[..]
Kortingen die op de site zelf staan stellen nooit wat voor. Af en toe krijg je wel kortingsbonnen thuisgestuurd (als je douglascard hebt) waarbij je 25% korting krijgt, maar daar houdt het dan wel op. Ze hebben nooit van die 40% kortingen zoals bij de icipariss.
Als die 40% maar van één van de twee artikelen afgaat, en beide artikelen evenveel kosten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raars
40% op beide artikelen bij aankoop van twee producten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar 40% op 2 artikelen is hetzelfde als 20% korting op een artikel. Of zeg ik nu iets raars
ooo dan heb ik verkeerd gelezen,quote:Op zondag 16 november 2014 14:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
40% op beide artikelen bij aankoop van twee producten.
Deze shit is duur man.quote:Op zondag 16 november 2014 14:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
deze zijn nooit in aanbieding
[ afbeelding ]
Geurtjes 20% bij ici paris maar als je meerdere gaat halen zou ik wachten op de 25% korting - is er best vaak.quote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
Waar is er nu korting? Wil een aantal geurtjes halen
25 pr bij Douglas.quote:Op zondag 16 november 2014 15:18 schreef Che_ het volgende:
Waar is er nu korting? Wil een aantal geurtjes halen
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegtquote:Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Geurtjes 20% bij ici paris maar als je meerdere gaat halen zou ik wachten op de 25% korting - is er best vaak.
etosquote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegt
Jaa, tuurlijk. Heb die korting bij de Douglas niet gezien.quote:Op zondag 16 november 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan kan ik beter bij Douglas nu toch? Als die 25% is zoals stimo zegt
Van Douglas? Heb echt spijt dat ik een douglascard heb gekocht destijds.quote:Op zondag 16 november 2014 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Parfum gekocht met 25 % VIP korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |