Zou wel wat maatregelen treffen vooraf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:34 schreef pionnetje het volgende:
van denneboom kan je ook thee maken!
men neme wat denneboom naalden, gooi deze in een theepot met kokend water en gooi en ( weet ik veel wat ) thee bij , en dan honing! en dan bijv gember poeder!
mjummie!
Coniferen ook wanneer je in 1 keer al het vuurwerk aansteekt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een warmte kan zo'n kerstboom toch uitstralen...
jouw ouders waren vast helemaal blij met jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:46 schreef sig000 het volgende:
Ouders die vlammen voor de slaapkamer raam zagen, brandweer erbij.
het is best wel lekker verteerbare muziek!quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Even door deze depressie heen zien te komen:
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
jouw ouders waren vast helemaal blij met jou
Wedden dat je na 5 biertjes al plat ligt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het is best wel lekker verteerbare muziek!
als je op een zomerdag wakker word en eerst 20 kilo seafood eet en dan gaat zuipen , laten we zeggen 35 biertjes en daarna wat coke om nog 5 whiskes en 15 extra pils te zuipen!
wie zaait..quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.
u gaat door naar de volgende rondequote:
Mijn pa is toffe piet maar mijn moeder wil alles extra goed doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
u gaat door naar de volgende ronde
wat ben jij stoerquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
hey ik ben ook 40 plus alleen alle 40igers die ik ken neuken graag vrouwen van 50 en ik van 28!
Prioriteiten stellen, neuken is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
hey ik ben ook 40 plus alleen alle 40igers die ik ken neuken graag vrouwen van 50 en ik van 28!
Wij vangen alles op hier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
tis wel een newbie hèheeft nog een hoop te leren
Wij zijn heel sociaal tot op 'n bepaalde hoogtequote:
Het moet natuurlijk niet te gek worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Wij zijn heel sociaal tot op 'n bepaalde hoogte
ik begrijp je niet helemaal ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:12 schreef pionnetje het volgende:
deze film heb ik aanstaan
het meisje doet me beetje denken aan een familie lid die mist!
http://viooz.ac/movies/1386-the-lovely-bones-2009.html
is een film over een meisje die word vermoord als ze 12 is, ze doet een beetje denken aan een van mijn familie leden, een van mijn dochtersquote:
jouw dochter is vermoord?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:17 schreef pionnetje het volgende:
[..]
is een film over een meisje die word vermoord als ze 12 is, ze doet een beetje denken aan een van mijn familie leden, een van mijn dochters
dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ongeboren dochters kunnen nooit vermoord worden
Gezellig, nog een alcoholist erbijquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het is best wel lekker verteerbare muziek!
als je op een zomerdag wakker word en eerst 20 kilo seafood eet en dan gaat zuipen , laten we zeggen 35 biertjes en daarna wat coke om nog 5 whiskes en 15 extra pils te zuipen!
Kingstown hier is ook 28quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
quote:
het is wisselendquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, jij hebt ook een sinterklaasje, het is dus willekeur.
Het is net de echte wereldquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pionnetje wordt wel vaker verkeerd begrepen op FOK!
Treehut ook.
Ja en jij kwam toch uit Spijkenise en hebt 2 kinderen?quote:
Ik begrijp dit waarschijnlijk verkeerd nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
ik wil Zwarte Pieten tussen mijn tieten![]()
*MM lief aankijkt*
quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie meet-topic voor je.
ONZ / ik ben een lurker geworden
Yvonne heeft de kunst afgekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie meet-topic voor je.
ONZ / ik ben een lurker geworden
Zo'n monochat moet je laten gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal even gaan reageren dat ik just me mis.
Dit is wel de oudste waarmee ik gepost heb, had gelijk ruzie met static toen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit jouw oudste nick of heb je er 1 die nog ouder is?
Ik heb nog een hele oude waarmee ik volgens mij ooit wel eens gepost heb, maar ik kan er nergens iets van terugvinden. Mss maar beter ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:03 schreef sig000 het volgende:
Dit is wel de oudste waarmee ik gepost heb, had gelijk ruzie met static toen.
Het is een bonte verzameling hier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:14 schreef Lienekien het volgende:
Christus te paard. Naast pionnetje lijkt Treehut zelfs nog een kerel waarmee je een verstandig gesprek kan voeren.
Niets mis mee toch, weten mijn 'kids' meteen weer wat een corrigerende tik is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja en jij kwam toch uit Spijkenise en hebt 2 kinderen?
NWS / Martelseks voor ogen kinderen blijft onbestraft
Terecht dat je vrijgesproken bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis mee toch, weten mijn 'kids' meteen weer wat een corrigerende tik is.
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadequote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
*MM lief aankijkt*
Ja die is de komende 3 weken wel met iets anders bezig....quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadedie heeft geen tijd voor jouw tieten
Voor jou smeer ik de boel er wel weer op...quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
*MM lief aankijkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MadMaster op 15-11-2014 17:12:21 ]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadedie heeft geen tijd voor jouw tieten
Hele liefjesquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...
Maar dat dus ... liefjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door chufi op 15-11-2014 17:22:09 ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou smeer ik de boel er wel weer op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Nee, een bladhark in de modder.quote:
Dat is hard werkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, een bladhark in de modder.
nee hoor, leukquote:
Leeft ze nog?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, zei mijn moeder altijd.
...en je doet het ergens voor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, zei mijn moeder altijd.
Ja, dán wel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...
Is dat ook vrijwilligerswerk Hut?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...en je doet het ergens voor.
ik doe ALLES vrijwilligquote:
A... dat is op de kinderboerderij, neemt u mij niet kwalijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zaterdags kinderboerderij... Dacht dat dat inmiddels al bekend was
Ik beperk me niet alleen tot ava's...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar dat betreft niet mijn Ava
Heb je nog iets van ruzie's gemerkt bij dat Pietengedoe vandaag?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beperk me niet alleen tot ava's...
Nee, ik was daar niet, maar het gaf me wel wat inspiratie:quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je nog iets van ruzie's gemerkt bij dat Pietengedoe vandaag?
http://www.nu.nl/binnenla(...)rklaas-in-gouda.html
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was daar niet, maar het gaf me wel wat inspiratie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je die seriously zelf bedacht?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je die seriously zelf bedacht?
Geniaal!
Posten in de NWS-reeks. Dat kan wel wat luchtigheid gebruiken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Bij sommige teksten of beelden is het slechts een kwestie van uitwerken...
Net nog snel even het jaartal aangepast, ik loop iets voor de muziek uit.![]()
Daar staat 'ie al, maar daar zijn ze veel te druk met elkaar...quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Posten in de NWS-reeks. Dat kan wel wat luchtigheid gebruiken.
NWS / Zwarte Piet #56
Paarlen voor de zwijnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Daar staat 'ie al, maar daar zijn ze veel te druk met elkaar...
Gelukkig dat je dat vrijwillig doet!quote:
nee, VRIJWILLIGquote:
quote:
Ik mag nog even opblijvenquote:
Ik ga vanavond heerlijk tevreden slapen, hoop gedaan vandaag!quote:
Goed om te horen... Ik geen ene flikker ..quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond heerlijk tevreden slapen, hoop gedaan vandaag!
Ik was veels te vroeg wakker, boodschappen gedaan, spullen voor kleindochterskamer gekocht, Ikea ding in elkaar gezet *tevreden*, er hangt nu een mooi rolgordijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed om te horen... Ik geen ene flikker ..
Kan me voorstellen dat je daar voldoening van krijgt... Woont ze een beetje in de buurt?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was veels te vroeg wakker, boodschappen gedaan, spullen voor kleindochterskamer gekocht, Ikea ding in elkaar gezet *tevreden*, er hangt nu een mooi rolgordijn
Ja, op fiets- en loopafstand.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar voldoening van krijgt... Woont ze een beetje in de buurt?
Idem, lange dag geweest.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga vanavond heerlijk tevreden slapen, hoop gedaan vandaag!
Spannend en dan de eerste keer natuurlijk ...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, op fiets- en loopafstand.
Volgende week wordt het matrasje voor het bedje bezorgd, gaat oma lakentjes maken
Veel stoute kindertjes gezien ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, lange dag geweest.
Eens kijken of ik vannacht eens niet 'Amerikaans' droom...
#durftevragen, wat zijn amerikaanse dromen ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, lange dag geweest.
Eens kijken of ik vannacht eens niet 'Amerikaans' droom...
Nee, vooral veel vrolijke kinderen en heel veel hulp Pieten...quote:
Dansmeisjes, burgers, petjes en gunsquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
#durftevragen, wat zijn amerikaanse dromen ?
Da's goed om te weten.quote:
quote:
Ga je je schoen nog zetten...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:18 schreef just me het volgende:
[..]ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet
quote:
wat makkelijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik doe er ook niet meer aan dit jaar ... Ik bestel wel wat online of zo
als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel ja ,,, Misschien gewoon eens een jaartje overslaan...
Gewoon 3 weken niets bestellen ...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen
Nee echt niet .....quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:33 schreef just me het volgende:
Ik ga iets heel leuks voor de ouders van mijn schoonzoon bestellen
zo'n dom spreukentegeltje: hun namen en dan first Sinterklaas 2014
LOLquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
ik werd vannacht wakker van mijn eigen stem...![]()
ik zei: het is nu niet het juiste moment om een boek te schrijven
echt wel, voor 6 euro wil ik die lol wel hebbenquote:
Wanneer wel dan Sasquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
IK doe al jaren niet meer aan die december-gektequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
echt wel, voor 6 euro wil ik die lol wel hebben
Verstandig... Ben benieuwd naar de titel... Maar ik zal het hoe dan ook kopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga vannacht even met mijzelf in overleg
mijn boek komt in december uitquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
IK doe al jaren niet meer aan die december-gekte
natuurlijk met handtekening en opdrachtquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig... Ben benieuwd naar de titel... Maar ik zal het hoe dan ook kopen
Dat wel... Mijn moeder schreef ook...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk met handtekening en opdracht
waarover ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wel... Mijn moeder schreef ook...
jouw naam is dus bewust gekozen!! Heb je het indertijd wel opgenomen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
voornamen .... Ze was ooit in de 5 uur show bij Amanda Spoel..
Ja volgens mij wel... Maar inmiddels geen VHS speler meer en volgens mij ook alles weg gegooid...quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
jouw naam is dus bewust gekozen!! Heb je het indertijd wel opgenomen?
Katsjing!!!quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
voornamen .... Ze was ooit in de 5 uur show bij Amanda Spoel..
Ik heb nog 3 VHS spelers staanquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel... Maar inmiddels geen VHS speler meer en volgens mij ook alles weg gegooid...
Ze was toen net oma en de naam van mn dochter kon nog net mee in de eerste druk... (Die stond er nog niet bij)
quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.katsjing.nl/ ?
Geen ervaring mee .. Is het wat ?
Man, je gebruikt het regelmatig, misschien wel te vaak...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.katsjing.nl/ ?
Geen ervaring mee .. Is het wat ?
Dat is thuisbezorgd ...quote:Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man, je gebruikt het regelmatig, misschien wel te vaak...
Ik heb vannacht over Lien gedroomdquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
dromen zijn vaak stom!quote:Op zondag 16 november 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Lien zou nóóit boos op mij kunnen zijndus het was een stomme droom
ik droom vaak stom! Ben laatst ook op zoek geweest in huis n.a.v. een droom, ik wist zeker dat er iemand in huis sliep, ik wist zeker dat er niemand naast mij hoorde te liggen, ben naar de logeerkamer gelopen, naar beneden om te kijken of er iemand op de bank lag te slapen, niks, niemand, gewoon stomme rare droomquote:
En niet over mij ?quote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik heb al erotische dromen gehad over Peter RRRRRRRRRR de Vries en Emil Ratelband![]()
als dat niet ''leuk'' is weet ik het ook niet meer
Dat zijn dan de enge dromenquote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik droom vaak stom! Ben laatst ook op zoek geweest in huis n.a.v. een droom, ik wist zeker dat er iemand in huis sliep, ik wist zeker dat er niemand naast mij hoorde te liggen, ben naar de logeerkamer gelopen, naar beneden om te kijken of er iemand op de bank lag te slapen, niks, niemand, gewoon stomme rare droom
joh er leest hier toch niemand meequote:
Nee we zijn hier volledig ''onder elkaar'' tenslottequote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
joh er leest hier toch niemand mee
OMG dat wordt weer een slapeloze nacht.quote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik heb al erotische dromen gehad over Peter RRRRRRRRRR de Vries en Emil Ratelband![]()
Waarom dat?quote:Op zondag 16 november 2014 00:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
OMG dat wordt weer een slapeloze nacht.
Behalve xx eh Sig ...quote:Op zondag 16 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
joh er leest hier toch niemand mee
Ga me nu steeds afvragen hoe dat kan.quote:Op zondag 16 november 2014 00:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom dat?Ga jij daar nu ook over dromen dan?
meneer Kaktusquote:
Droom jij nooit Piet? Of droom je alleen over paarden?quote:Op zondag 16 november 2014 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga me nu steeds afvragen hoe dat kan.
Piet zit vrijwillig tot 2 januari in gesloten inrichting.quote:Op zondag 16 november 2014 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Droom jij nooit Piet? Of droom je alleen over paarden?
Ik wens hem alle goeds toe!quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Piet zit vrijwillig tot 2 januari in gesloten inrichting.
Ah,,, verrek, je bent nu weer even Sig? Helpt dat?quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja voel me gelijk een stuk beter.quote:Op zondag 16 november 2014 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah,,, verrek, je bent nu weer even Sig? Helpt dat?
3 koningen doet ie weer mee?quote:Op zondag 16 november 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
dat is niet op 2 januari chuuf! dat is 6 januariquote:
Zou ie ook Opa zijn danquote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.. rijdt Sig ook paard?
Riep Emil ook "tsjakka" toen hij klaarkwam?quote:Op zondag 16 november 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Daarom dat ik het vraagquote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet op 2 januari chuuf! dat is 6 januari
Tjakkequote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Riep Emil ook "tsjakka" toen hij klaarkwam?
daarom krijg je ook een antwoordquote:
Ben meer een liefhebber van frietje stoofvlees.quote:Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar.. rijdt Sig ook paard?
Dus een soort kapsalon maar dan hollands..quote:Op zondag 16 november 2014 00:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben meer een liefhebber van frietje stoofvlees.
Zover is het niet gekomenquote:Op zondag 16 november 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Riep Emil ook "tsjakka" toen hij klaarkwam?
Ligt de Griek weer eens op de bank te snurken ?quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zover is het niet gekomenwe zaten in zijn Hummer en hij kon geen parkeerplaats vinden
![]()
serieus... dus eigenlijk is er niks gebeurt en met Peter RRRRRRR de Vries heb ik alleen gezoend
we zaten op hetzelfde bankje als waar hij zat met Holleder
Dat is idd niet écht een erotische droom nee. Ik had wat smeuïgers verwacht.quote:Op zondag 16 november 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
Zover is het niet gekomenwe zaten in zijn Hummer en hij kon geen parkeerplaats vinden
![]()
serieus... dus eigenlijk is er niks gebeurt en met Peter RRRRRRR de Vries heb ik alleen gezoend
we zaten op hetzelfde bankje als waar hij zat met Holleder
quote:Op zondag 16 november 2014 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt de Griek weer eens op de bank te snurken ?
Ja sorry..quote:Op zondag 16 november 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is idd niet écht een erotische droom nee. Ik had wat smeuïgers verwacht.
Zo schattig...quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]nee die is met zijn muziek bezig, maar hij weet ervan
![]()
Bij die droom over Peter RRRRRR werd ik wakker van dat klote Senseo apparaat, die moest
nodig ontkalkt worden denk ik, want hij maakte veel lawaai en toen kwam ik de keuken in
en meteen verteld, ik vond het best jammer dat ik wakker was geworden![]()
Zulke dingen vertel ik wel hoor... zijn maar dromen...
Ik ben ook schattig als ik slaapquote:
Jij snurkte toch?quote:
de heren snurken vast harder dan wijquote:
Ik heb ook jaren met oordoppen geslapen, een zegeningquote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
de heren snurken vast harder dan wijmet oordoppen in heb je trouwens nergens last
van heb ik ontdekt, had ik véél eerder moeten doen
ja das makkelijk zeggen achterafquote:Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Trek het je niet aan ... Iedereen snurkt
Waarom oordoppen ... Hoor ik de wekker niet ...quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
de heren snurken vast harder dan wijmet oordoppen in heb je trouwens nergens last
Ik snurk niet. Alleen als ik gedronken heb, maar ik drink niet meer, dus een snurkloos bestaan.quote:
Een ellenboog in de ribben helpt ook.quote:Op zondag 16 november 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet wel betere dingen hoorquote:Op zondag 16 november 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een ellenboog in de ribben helpt ook.
Ja die hoef ik ook niet meer te horen, dus dat scheeltquote:Op zondag 16 november 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom oordoppen ... Hoor ik de wekker niet ...
Doe ze maar in en je oogkleppen ... Dan kun je pas een gat in de dag slapen.. Ik verdenk PP er ook van dat ie dan om 9 uur zn oogkleppen op doet en met oordoppen gaat pitten ..quote:
God man, ik heb wat liggen porren s'nachtsquote:Op zondag 16 november 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Fann mag dat .. Maar het blijft mog wel pijnlijkquote:Op zondag 16 november 2014 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ja, tis ook laat, ik ga ook zo...quote:Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis al laat ... En ze was al eerder moe... Dit was waarschijnlijk een awakening...
Verstandig... Meestal probeer ik de laatste te zijn en dan word ik weer eens laat in de bank wakker ... Slaapt prima btw .quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, tis ook laat, ik ga ook zo...
Op de bank denk ik dat je bedoeltquote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig... Meestal probeer ik de laatste te zijn en dan word ik weer eens laat in de bank wakker ... Slaapt prima btw .
Je woont toch alleen?quote:Op zondag 16 november 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig... Meestal probeer ik de laatste te zijn en dan word ik weer eens laat in de bank wakker ... Slaapt prima btw .
Met mn ribben pijn is de bank sosm een goed alternatief ..quote:Op zondag 16 november 2014 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Op de bank denk ik dat je bedoeltNah... ik kruip in elk geval mijn bedje in, ligt een stuk lekkerder
Truste Chuf!
Oh, je bedoelt hier.quote:Op zondag 16 november 2014 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zolang jij of je broer hier rondhangen is het lastig,,, Maar soms ben ik de laatste hier..
Meer zenders heb ik nog steeds niet, was de rest na een jaar al beu.quote:Op zondag 16 november 2014 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi was die tijd ... Gewoon Ned 1,2,3 en dat was het.. Opstaan om van zender te wisselen
Ga geen 12.50 Euro in de maand dokken om 1/3 van de tijd reclame te kijken.quote:Op zondag 16 november 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
Tis mooi met je Sig... In de vorige siglo (eeuw) blijven hangen ?
We hebben een verstoorde relatie nadat ik mezelf in 2000 paar keer zelf aangesloten heb met gegevens van monteur.quote:
Ik denk dat ie er niet meer zal werken .. die monteurquote:Op zondag 16 november 2014 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben een verstoorde relatie nadat ik mezelf in 2000 paar keer zelf aangesloten heb met gegevens van monteur.
Geen idee? Sindsdien sta ik op de zwarte lijst daar.quote:Op zondag 16 november 2014 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er niet meer zal werken .. die monteur
Dan zit je te ver van de wijk centrale.quote:Op zondag 16 november 2014 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien, mijn 20 Euro ADSL abbo komt maar tot max 22 mbit. en 2 mbit upload.
2 jaar geleden heb ik het nog eens aangevraagd, ging ook zo handig.quote:Op zondag 16 november 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zit je te ver van de wijk centrale.
Wanneer heb je voor het laatst contact met ze gehad...
Dat zal de begin jaren zijn geweest... Ik had ook vage afrekeningen.. Maar altijd klant kunnen blijven ...quote:Op zondag 16 november 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
Ik had ooit 3 maanden Chello gratis op proef, tv stond nog op de kabel en kon toen alleen internet bestellen.
Na ruim half jaar kreeg ik ineens een rekening voor alle maanden.
Bellen met UPC was toen zinloos en werd afgesloten na een jaar toen ik niet betaalde.
Had gegevens van monteur via keylogger en kon mezelf nog een jaar weer aansluiten.
Mijn schoonzoon heeft 100mbit glasvezel nu en heb daar mijn fileserver staan.quote:Op zondag 16 november 2014 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal de begin jaren zijn geweest... Ik had ook vage afrekeningen.. Maar altijd klant kunnen blijven ...
Heb je al eens geprobeerd om mnu opnieuw over te stappen>
Dan neem je toch dezelfde ?quote:Op zondag 16 november 2014 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon heeft 100mbit glasvezel nu en heb daar mijn fileserver staan.
Was het maar waar.quote:
Ben beter op de hoogte dan die site.quote:Op zondag 16 november 2014 02:06 schreef chufi het volgende:
DEze al gechekt?
http://www.eindelijkglasvezel.nl/
Ok Maar e bent er actief mee bezig dus af en toe ..quote:Op zondag 16 november 2014 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben beter op de hoogte dan die site.
Het ligt fucking tegenover aan de andere kant van brede straat maar komt niet hier.
Tong heeft met je meegenoten.quote:Op zondag 16 november 2014 02:48 schreef sig000 het volgende:
Majoor Bosshardt en Herman Brood. Geniale TV was dat.
Herman van Veen-modus:quote:Op zondag 16 november 2014 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi was die tijd ... Gewoon Ned 1,2,3 en dat was het.. Opstaan om van zender te wisselen
Zoals Herman Finkers tijdens een optreden in Duitsland zei tijdens een muzikaal optreden:quote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor jou is het gewoon den totalen Griech.
quote:Op zondag 16 november 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
Ik heb vannacht over Lien gedroomdserieus
![]()
Geen spannende droom hoor, ik had een foto in het Smoelenboek gezet van een schooljuf
die een rode streep ergens door een taalfout heen had gezet en toen was Lien boos op me
Vooruitziende droom wel. Niet helemaal correct, maar pretty close.quote:
De voorloper van K3, lang geleden...quote:Op zondag 16 november 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... wat is Grieg dan weer?![]()
Onderwijs jij mij eens....
Ah... ik dacht dat je Krieg bedoelde... dus Oorlogquote:Op zondag 16 november 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorloper van K3, lang geleden...
Kijk dan naar het linkje in de post van just me, waar MM op reageert met zijn Finkersopmerking.quote:Op zondag 16 november 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... wat is Grieg dan weer?![]()
Onderwijs jij mij eens....
Ja joh.. ik snapte het wel, ik maakte een grapje wat dat oorlog betreft, waarschijnlijk isquote:Op zondag 16 november 2014 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk dan naar het linkje in de post van just me, waar MM op reageert met zijn Finkersopmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |