Zou wel wat maatregelen treffen vooraf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:34 schreef pionnetje het volgende:
van denneboom kan je ook thee maken!
men neme wat denneboom naalden, gooi deze in een theepot met kokend water en gooi en ( weet ik veel wat ) thee bij , en dan honing! en dan bijv gember poeder!
mjummie!
Coniferen ook wanneer je in 1 keer al het vuurwerk aansteekt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een warmte kan zo'n kerstboom toch uitstralen...
jouw ouders waren vast helemaal blij met jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:46 schreef sig000 het volgende:
Ouders die vlammen voor de slaapkamer raam zagen, brandweer erbij.
het is best wel lekker verteerbare muziek!quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Even door deze depressie heen zien te komen:
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
jouw ouders waren vast helemaal blij met jou
Wedden dat je na 5 biertjes al plat ligt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het is best wel lekker verteerbare muziek!
als je op een zomerdag wakker word en eerst 20 kilo seafood eet en dan gaat zuipen , laten we zeggen 35 biertjes en daarna wat coke om nog 5 whiskes en 15 extra pils te zuipen!
wie zaait..quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.
u gaat door naar de volgende rondequote:
Mijn pa is toffe piet maar mijn moeder wil alles extra goed doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
u gaat door naar de volgende ronde
wat ben jij stoerquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
hey ik ben ook 40 plus alleen alle 40igers die ik ken neuken graag vrouwen van 50 en ik van 28!
Prioriteiten stellen, neuken is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
hey ik ben ook 40 plus alleen alle 40igers die ik ken neuken graag vrouwen van 50 en ik van 28!
Wij vangen alles op hier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
tis wel een newbie hèheeft nog een hoop te leren
Wij zijn heel sociaal tot op 'n bepaalde hoogtequote:
Het moet natuurlijk niet te gek worden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
Wij zijn heel sociaal tot op 'n bepaalde hoogte
ik begrijp je niet helemaal ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:12 schreef pionnetje het volgende:
deze film heb ik aanstaan
het meisje doet me beetje denken aan een familie lid die mist!
http://viooz.ac/movies/1386-the-lovely-bones-2009.html
is een film over een meisje die word vermoord als ze 12 is, ze doet een beetje denken aan een van mijn familie leden, een van mijn dochtersquote:
jouw dochter is vermoord?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:17 schreef pionnetje het volgende:
[..]
is een film over een meisje die word vermoord als ze 12 is, ze doet een beetje denken aan een van mijn familie leden, een van mijn dochters
dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ongeboren dochters kunnen nooit vermoord worden
Gezellig, nog een alcoholist erbijquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het is best wel lekker verteerbare muziek!
als je op een zomerdag wakker word en eerst 20 kilo seafood eet en dan gaat zuipen , laten we zeggen 35 biertjes en daarna wat coke om nog 5 whiskes en 15 extra pils te zuipen!
Kingstown hier is ook 28quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:00 schreef pionnetje het volgende:
quote:
het is wisselendquote:Op zaterdag 15 november 2014 08:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, jij hebt ook een sinterklaasje, het is dus willekeur.
Het is net de echte wereldquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pionnetje wordt wel vaker verkeerd begrepen op FOK!
Treehut ook.
Ja en jij kwam toch uit Spijkenise en hebt 2 kinderen?quote:
Ik begrijp dit waarschijnlijk verkeerd nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
ik wil Zwarte Pieten tussen mijn tieten![]()
*MM lief aankijkt*
quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie meet-topic voor je.
ONZ / ik ben een lurker geworden
Yvonne heeft de kunst afgekeken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oldbie meet-topic voor je.
ONZ / ik ben een lurker geworden
Zo'n monochat moet je laten gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal even gaan reageren dat ik just me mis.
Dit is wel de oudste waarmee ik gepost heb, had gelijk ruzie met static toen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit jouw oudste nick of heb je er 1 die nog ouder is?
Ik heb nog een hele oude waarmee ik volgens mij ooit wel eens gepost heb, maar ik kan er nergens iets van terugvinden. Mss maar beter ook.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:03 schreef sig000 het volgende:
Dit is wel de oudste waarmee ik gepost heb, had gelijk ruzie met static toen.
Het is een bonte verzameling hier.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:14 schreef Lienekien het volgende:
Christus te paard. Naast pionnetje lijkt Treehut zelfs nog een kerel waarmee je een verstandig gesprek kan voeren.
Niets mis mee toch, weten mijn 'kids' meteen weer wat een corrigerende tik is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja en jij kwam toch uit Spijkenise en hebt 2 kinderen?
NWS / Martelseks voor ogen kinderen blijft onbestraft
Terecht dat je vrijgesproken bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:05 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis mee toch, weten mijn 'kids' meteen weer wat een corrigerende tik is.
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadequote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
*MM lief aankijkt*
Ja die is de komende 3 weken wel met iets anders bezig....quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadedie heeft geen tijd voor jouw tieten
Voor jou smeer ik de boel er wel weer op...quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:29 schreef sacha het volgende:
*MM lief aankijkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MadMaster op 15-11-2014 17:12:21 ]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Die staat Sinterklaas op te wachten op de kadedie heeft geen tijd voor jouw tieten
Hele liefjesquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...
Maar dat dus ... liefjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door chufi op 15-11-2014 17:22:09 ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou smeer ik de boel er wel weer op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Nee, een bladhark in de modder.quote:
Dat is hard werkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, een bladhark in de modder.
nee hoor, leukquote:
Leeft ze nog?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, zei mijn moeder altijd.
...en je doet het ergens voor.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Van een beetje hard werken is nog nooit iemand dood gegaan, zei mijn moeder altijd.
Ja, dán wel!quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je tieten hebt, heb ik er alle tijd voor...
Is dat ook vrijwilligerswerk Hut?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...en je doet het ergens voor.
ik doe ALLES vrijwilligquote:
A... dat is op de kinderboerderij, neemt u mij niet kwalijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Zaterdags kinderboerderij... Dacht dat dat inmiddels al bekend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |