Zou wel wat maatregelen treffen vooraf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:34 schreef pionnetje het volgende:
van denneboom kan je ook thee maken!
men neme wat denneboom naalden, gooi deze in een theepot met kokend water en gooi en ( weet ik veel wat ) thee bij , en dan honing! en dan bijv gember poeder!
mjummie!
Coniferen ook wanneer je in 1 keer al het vuurwerk aansteekt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een warmte kan zo'n kerstboom toch uitstralen...
jouw ouders waren vast helemaal blij met jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:46 schreef sig000 het volgende:
Ouders die vlammen voor de slaapkamer raam zagen, brandweer erbij.
het is best wel lekker verteerbare muziek!quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:39 schreef MadMaster het volgende:
Even door deze depressie heen zien te komen:
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:48 schreef just me het volgende:
[..]
jouw ouders waren vast helemaal blij met jou
Wedden dat je na 5 biertjes al plat ligt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
het is best wel lekker verteerbare muziek!
als je op een zomerdag wakker word en eerst 20 kilo seafood eet en dan gaat zuipen , laten we zeggen 35 biertjes en daarna wat coke om nog 5 whiskes en 15 extra pils te zuipen!
wie zaait..quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die relatie is nog steeds wat moeizaam.
u gaat door naar de volgende rondequote:
Mijn pa is toffe piet maar mijn moeder wil alles extra goed doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
u gaat door naar de volgende ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |