Een top-15 die uit 8 programma's bestaat.quote:
Kwam er pas paar jaar terug achter dat familie Knots maar door 2 mensen werd gespeeld.quote:Op zondag 16 november 2014 09:58 schreef Sangha het volgende:
Leuk dit, foto van Herman is cool! Familie knots als kind veel om gelachen en showroom was een mooi programma.
Inderdaad, herkenbaar.quote:Op zondag 16 november 2014 09:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kwam er pas paar jaar terug achter dat familie Knots maar door 2 mensen werd gespeeld.
Al lang wakker en aan het nagenieten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef Sangha het volgende:
tong80 aan het uitslapen na zijn marathon?
Barend Barendse, Dick Paschier, Ben Bril.quote:
Ben Bril de boxer?quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barend Barendse, Dick Paschier, Ben Bril.Het begon met Zeskamp.
Was Tweekamp ook van de NCRV ? Met de juryleden Terpstra Krijn en van Pesch.
Judith Bosch.quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef tong80 het volgende:
Was Tweekamp ook van de NCRV ? Met de juryleden Terpstra Krijn en van Pesch.
Ed van Opstelten is m'n overbuurman. Gepensioneerde topjournalist. Heeft het geschreven. Moest ooit informatie hebben over Gerald Vanenburg voor een TV-Kwis. Werd jaloers op zijn boekenkast.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben Bril de boxer?
Boek staat nog op mijn lijstje om te lezen.
Je hebt 100 % gelijk. Schaam me diep. Hoop dat je het me vergeeft.quote:Op zondag 16 november 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Judith Bosch.
Hoe kon je die nou vergeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |