abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146655711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O_ *O*
Misschien kunnen we de forumleiding in het kader van de keuzevrijheid bewegen om deze smilies ook toe te voegen.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 19:03:11 #152
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146655746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Misschien kunnen we de forumleiding in het kader van de keuzevrijheid bewegen om deze smilies ook toe te voegen.
Stel het voor aan Danny, ik wens je alleen heel veel succes :s)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_146655785
quote:

[..]

Als je google gebruikt heb je ze in een halve minuut gevonden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146655793
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Stel het voor aan Danny, ik wens je alleen heel veel succes :s)
Van horen zeggen heb ik dat hij discussie uit de weg gaat. Kan me niet voorstellen dat dit werkelijk zo is.
pi_146655820
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je google gebruikt heb je ze in een halve minuut gevonden.
Wat ben jij pragmatisch.
pi_146655844
quote:

[..]

Lijkt me geweldig idee! Ik denk alleen dat ze er geen gehoor aan zullen geven ivm met hun (lees Danny) beleid. Ik heb al geprobeerd om je pietjes in mijn signature te zetten maar daar kunnen blijkbaar geen plaatjes in. Jammer!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_146655931
Nederland is definitief verloren -O-

Clownspieten.... blanke pieten.... -O- -O-
Zonder wrijving geen glans
pi_146656191
Clownspieten in het Sinterklaasjournaal... ik ben sprakeloos over zoveel respectloosheid richting de traditie. Ongelooflijk echt. Ik vond die witte en roetpieten al een vreselijke buiging richting de beroepsgekwetsten, maar dit is gewoon helemaal einde Sinterklaasjournaal nu. :{w
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146656194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Het is zo verschikkelijk, afschuwelijk traumatisch. Hier komt NL nooit meer bovenop.
pi_146656428
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Dit blijft nog wel een aantal jaar etteren, hier is het laatste nog niet over gezegd.
Er wordt nota bene al gerept over een alternatieve intocht van Sinterklaas met alleen maar echte pieten.
pi_146656502
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dit blijft nog wel een aantal jaar etteren, hier is het laatste nog niet over gezegd.
Er wordt nota bene al gerept over een alternatieve intocht van Sinterklaas met alleen maar echte pieten.
Dat zou heerlijk zijn! :)
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 19:22:41 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146656546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef UltraR het volgende:
Clownspieten in het Sinterklaasjournaal... ik ben sprakeloos over zoveel respectloosheid richting de traditie. Ongelooflijk echt. Ik vond die witte en roetpieten al een vreselijke buiging richting de beroepsgekwetsten, maar dit is gewoon helemaal einde Sinterklaasjournaal nu. :{w
Inderdaad, what the actual fuck is dit :? Heeft toch helemaal niks meer met Sinterklaas te maken :N

_____
pi_146656572
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Als in mensen die piet heten hè?
pi_146656612
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het Pietengilde wil dat dus blijkbaar gaan doen, volgend jaar.
Dit jaar gaat een shitstorm opleveren op scholen, die volgen het sinterklaasjournaal. De ouders daarentegen wil ik nog wel eens horen als er ineens een clownspiet op het schooplein staat :')
pi_146656652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dit jaar gaat een shitstorm opleveren op scholen, die volgen het sinterklaasjournaal. De ouders daarentegen wil ik nog wel eens horen als er ineens een clownspiet op het schooplein staat :')
Laat maar losbreken die pleuris zooi :). Opkomen voor ons eigen land, eigen belangen en cultuur. Oppleuren met die mongolen die dit willen verwerpen :)
pi_146656658
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Inderdaad, what the actual fuck is dit :? Heeft toch helemaal niks meer met Sinterklaas te maken :N

[ afbeelding ]
Carnaval valt vroeg laat dit jaar. :D _O-
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 19:26:07 #168
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146656677
quote:

[..]

Wil jij misschien wat pepernootjes

_____
pi_146656695
Ik kan me serieus herinneren dat er vroeger (jaren 80) clowns meeliepen bij de intocht van Sinterklaas. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.
pi_146656761
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat maar losbreken die pleuris zooi :). Opkomen voor ons eigen land, eigen belangen en cultuur. Oppleuren met die mongolen die dit willen verwerpen :)
Volgens mij is juist dat de oorzaak dat mensen van zwarte piet af willen. Die komen op voor hun cultuur...
pi_146656764
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het hoeft helemaal niet hard tegen hard. Het mooie van deze actie van het Pietengilde is dat mensen volgend jaar de keus hebben of ze een intocht met gekleurde of authentieke pieten willen.
Als er dan vervolgens meer pieten en beveiligers dan toeschouwers bij de 'gekleurde' intocht zijn, dan is het snel over met deze onzin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146656781
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die heeft geen pepernoten, maar een glas lauw bier zoals het hoort tijdens carnaval.
pi_146656904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Het hoeft helemaal niet hard tegen hard. Het mooie van deze actie van het Pietengilde is dat mensen volgend jaar de keus hebben of ze een intocht met gekleurde of authentieke pieten willen.
Als er dan vervolgens meer pieten en beveiligers dan toeschouwers bij de 'gekleurde' intocht zijn, dan is het snel over met deze onzin.
De keuze is er niet gezien de NTR iets te activistisch bezig is. Basisscholen daarentegen volgen standaard het sinterklaasjournaal. Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik wil de ouders wel eens zien als hun dochter/zoon op school geconfronteerd wordt met een witte piet. Dit gaat gezeik opleveren. oO/
pi_146656910
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doet wel weer denken aan een soort duivel, meer een soort Krampus of boeman.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 19:33:26 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146657008
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Doet wel weer denken aan een soort duivel, meer een soort Krampus of boeman.
Tegenwoordig boezemen clowns inderdaad wel meer angst in dan de goedaardige Zwarte Piet :{
_____
pi_146657072
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat dat volgend jaar doorgaat. Zolang ze de 'officiële' intocht niet in de weg lopen kan een burgemeester nooit een vergunning weigeren.
Niet zonder te liegen en bedriegen maar onze burgemeesters zijn er niet vies van om dat te doen dus misschien moet je uitwijken naar België om het te organiseren. Ik weet zeker dat SBS/RTL de kijkers trekt als zij het wel traditioneel doet. Probleem: de NPO kan het van belastinggeld organiseren, zij moeten minstens de kosten er uit halen.

quote:
Nu kan je alleen kiezen om wel of niet naar de officiële intocht te gaan, maar dan kun je dus kiezen of je echte of gekleurde pieten wil zien. En reken maar dat dan 90% naar de alternatieve intocht gaat en de policor intocht er maar zieligjes bij zal staan. Dan leren ze zulke onzin wel snel af, terwijl de meerderheid deze intochten nu door de strot word geduwd.

Als ze ruim van tevoren aangeven de intocht alleen met traditionele pieten te willen vieren, dan is zo'n alternatieve intocht niet eens nodig. Win-win dus.
Inderdaad.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Admin vrijdag 14 november 2014 @ 19:35:14 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146657179
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:31 schreef karton2 het volgende:

[..]

De keuze is er niet gezien de NTR iets te activistisch bezig is. Basisscholen daarentegen volgen standaard het sinterklaasjournaal. Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik wil de ouders wel eens zien als hun dochter/zoon op school geconfronteerd wordt met een witte piet. Dit gaat gezeik opleveren. oO/
Het is een kwalijke zaak dat onze kindjes op school naar entertainment tv kijken terwijl ze nog niet eens goed leren rekenen en schrijven. De dag dat de PABO verdwijnt spring ik een gat in de lucht.
#NoDAPL
pi_146657229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef zatoichi het volgende:
Ik kan me serieus herinneren dat er vroeger (jaren 80) clowns meeliepen bij de intocht van Sinterklaas. Maar misschien herinner ik het me verkeerd.
Geen clownpieten in ieder geval. Clowns zou kunnen kijken, Bassie en Adriaan was toen populair. De hoogtijdagen van de TROS.
#NoDAPL
pi_146657348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een kwalijke zaak dat onze kindjes op school naar entertainment tv kijken terwijl ze nog niet eens goed leren rekenen en schrijven. De dag dat de PABO verdwijnt spring ik een gat in de lucht.
PABO is het probleem niet, die maken het sinterklaasjournaal namelijk niet.
Probleem is de NTR die er nu één grote carnavalsshow van maakt. Carnaval vindt maar één keer per jaar plaats.. geen twee keer.
pi_146657461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:41 schreef karton2 het volgende:

[..]

PABO is het probleem niet, die maken het sinterklaasjournaal namelijk niet.
Wat ze voor de klas zetten is het probleem. Als ze niet zulke lichtgewichten voor de klas zouden
zetten dan zouden de kindjes in die tijd wat leren in plaats van naar entertainment te kijken. Niets tegen entertainment - integendeel - maar dat is voor thuis, op school moeten ze leren.

quote:
Probleem is de NTR die er nu één grote carnavalsshow van maakt. Carnaval vindt maar één keer per jaar plaats.. geen twee keer.
I beg to differ. Koninginnedag Koningsdag is tegenwoordig ook carnaval. ;)
Oei, ik moet nu wel een beetje opletten. Danny leest mee, voordat ik het weet heb ik straks ook een oranje kleurtje. -help-
#NoDAPL
pi_146657697
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat ze voor de klas zetten is het probleem. Als ze niet zulke lichtgewichten voor de klas zouden
zetten dan zouden de kindjes in die tijd wat leren in plaats van naar entertainment te kijken. Niets tegen entertainment - integendeel - maar dat is voor thuis, op school moeten ze leren.

[..]

I beg to differ. Koninginnedag Koningsdag is tegenwoordig ook carnaval. ;)
Oei, ik moet nu wel een beetje opletten. Danny leest mee, voordat ik het weet heb ik straks ook een oranje kleurtje. -help-
Natuurlijk is koningsdag ook een soort van carnaval met al die shows, maar die verkleedpartijen stellen niks voor in vergelijking met carnaval.
Die clownspieten zit 0 Sinterklaassfeer aan. Zet ze neer tijdens een carnavalsoptocht en niemand valt het op. Zet zwarte pieten in tijdens een carnavalsoptocht en iedereen ziet het.
  Redactie Frontpage vrijdag 14 november 2014 @ 19:49:33 #184
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_146657730
Alvast een nieuwe Piet voor het journaal van morgen :')

_____
pi_146657835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:48 schreef karton2 het volgende:

[..]

Natuurlijk is koningsdag ook een soort van carnaval met al die shows, maar die verkleedpartijen stellen niks voor in vergelijking met carnaval.
Ik zie een hoop mensen verkleed op die dag. ;)
Het zuipen heb je ook bij beide feesten. Voor mij zijn beide feesten een aanleiding om het land te ontvluchten maar ik zal daarom niet oproepen tot een verbod. Dit in tegenstelling tot de anti-ZP'ers.

quote:
Die clownspieten zit 0 Sinterklaassfeer aan.
Eens, laten we alsjeblieft ons Sinterklaasfeest - de oorsprong van Kerstmis - beschermen. We kunnen een bijdrage leveren door dat project te steunen.
#NoDAPL
pi_146658060
Stampvoeten op een toetsenbord

Een strijd tegen een traditie is geen gevecht met de ratio. Je mag alle argumenten – en de rest van de wereld – achter je hebben, meestal leg je het af tegen een biologisch fenomeen genaamd ‘inprenting’; gedrag dat in de kindertijd wordt aangeleerd gaat zo diep dat het nauwelijks meer te veranderen is. Babygansjes die in 1935 uit hun ei kropen en als eerste levende wezen onderzoeker Konrad Lorenz tegenkwamen, bleven hem altijd slaafs volgen, ook nadat ze hun echte moeder hadden ontmoet.

Dus wie tussen zijn eerste en tiende levensjaar is grootgebracht met Zwarte Piet en een koning(in) – en alle bevestigende franje eromheen, zoals liedjes, koningsspelen, postzegels, muntafbeeldingen, tv-beelden, etc. – ziet die twee als absolute waarheden. Probeer ze hun vaderlandse iconen op latere leeftijd af te pakken en ze reageren als kinderen die hun speelgoed moeten afstaan. Intelligente volwassenen slaan weer kindertaal uit – ze gaan stampvoetend over hun toetsenbord heen en vullen Facebook en Twitter met scheldwoorden, en taalfouten.

Bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)u-eenmaal-tradities/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Admin vrijdag 14 november 2014 @ 20:01:10 #187
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_146658194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef Kijkertje het volgende:

Een strijd tegen een traditie is geen gevecht met de ratio. Je mag alle argumenten – en de rest van de wereld – achter je hebben, meestal leg je het af tegen een biologisch fenomeen genaamd ‘inprenting’; gedrag dat in de kindertijd wordt aangeleerd gaat zo diep dat het nauwelijks meer te veranderen is. Babygansjes die in 1935 uit hun ei kropen en als eerste levende wezen onderzoeker Konrad Lorenz tegenkwamen, bleven hem altijd slaafs volgen, ook nadat ze hun echte moeder hadden ontmoet.

Dus wie tussen zijn eerste en tiende levensjaar is grootgebracht met Zwarte Piet en een koning(in) – en alle bevestigende franje eromheen, zoals liedjes, koningsspelen, postzegels, muntafbeeldingen, tv-beelden, etc. – ziet die twee als absolute waarheden. Probeer ze hun vaderlandse iconen op latere leeftijd af te pakken en ze reageren als kinderen die hun speelgoed moeten afstaan. Intelligente volwassenen slaan weer kindertaal uit – ze gaan stampvoetend over hun toetsenbord heen en vullen Facebook en Twitter met scheldwoorden, en taalfouten.

'opinie'. ik dacht al dat er een echt onderzoek aan hing, maar het is dus een column :)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:03:51 #188
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146658304
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef Kijkertje het volgende:

Nederlandse tolerantie (tot het niveau waarbij men het minderheden tot het uiterste naar de zin wil maken) is net zo goed 'inprenting'.

En hoezo 'alle argumenten achter je hebben'?
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:04:24 #189
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_146658324
Dat het morgen bij de intocht maar zwart ziet van de pieten. De tyfus voor Quincy en zijn jankerds.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_146658363
Toch he. Ik kan er echt niet over uit. Ik wist wel dat de NTR zou buigen, maar zo erg? Werkelijk te bizar.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:06:51 #191
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146658417
Misselijkmakende politiek correcte capitulatie, betaald van ons belastinggeld!

En ook nog eens een letterlijke kopie van dat kansloze verhaaltje uit 2006. Nou mijn kinderen gaan hier dus niet naar kijken.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2014 @ 20:14:40 #192
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_146658725
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Oliver23 het volgende:
Tuur is boos over Zwarte Piet: Racistische klootzakken

Regilio Tuur is woest op de Zwarte Piet-supporters. De voormalig bokser plaatste op Facebook een bericht waarin hij zijn woede ten opzichte van de voorstanders van het hulpje van Sinterklaas omschrijft: 'Ik ben er ziek van, stelletje klootzakken. Het is geen wonder dat zoveel van jullie de nazi's steunden tijdens de Holocaust.'

Tuur linkt in zijn post naar een filmpje van documentairemaakster Sunny Bergman, die tegen Zwarte Piet is. In de video zijn twee Zwarte Pieten te zien in een park in Londen. Mensen reageren boos op de Pieten: 'Dit is echt beledigend. Ga weg hier!'

De 47-jarige Tuur is het eens met de kritiek op de zwarte knecht van Sinterklaas. 'Tijdens mijn jeugd moest ik dit slikken. Dat is de reden waarom ik nog maar zo min mogelijk in Nederland ben.' Hij noemt Sinterklaas een racistische traditie.

Ook degenen die Zwarte Piet steunen worden niet gespaard. Tuur vergelijkt hen met slavenhouders en NSB'ers: 'Vuile racistische klootzakken. Jullie vermoordden, demoraliseerden, verkachtten, plunderden en misbruikten mijn mensen zo lang, terwijl jullie jezelf verrijkten. Het is geen wonder dat zoveel van jullie de nazi's steunden tijdens de Holocaust.'

De oud-deelnemer aan Sterren Springen laat het hier niet bij. 'Dat was onze holocaust: 300 jaar slavernij. Dat wordt elk jaar gevierd, maar genoeg is genoeg. Al is het het laatste wat ik doe voor mijn dood, ik zorg dat de hele wereld ervan weet en het stopt.'

Tot slot roept hij blanke Nederlanders op om hem te steunen: 'Sta op en ga hier tegen in. Het is verbijsterend dat dit in 2014 nog kan.'

Regilio Tuur was niet bereikbaar voor commentaar.

Was hij niet die bokser die blanke vrouwen kort en klein sloeg _O-
Oneindige domheid is dus niet alleen voorbehouden aan pro piet tokkies. Wat een droevigheid. Laat die vrouwenmeppende gorilla maar lekker aan de andere kant van de plas zitten. Je wordt als kiespijn gemist.

[ Bericht 2% gewijzigd door Straatcommando. op 14-11-2014 20:23:21 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:21:21 #193
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_146659018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Oliver23 het volgende:
Tuur is boos over Zwarte Piet: Racistische klootzakken

Regilio Tuur is woest op de Zwarte Piet-supporters. De voormalig bokser plaatste op Facebook een bericht waarin hij zijn woede ten opzichte van de voorstanders van het hulpje van Sinterklaas omschrijft: 'Ik ben er ziek van, stelletje klootzakken. Het is geen wonder dat zoveel van jullie de nazi's steunden tijdens de Holocaust.'

Tuur linkt in zijn post naar een filmpje van documentairemaakster Sunny Bergman, die tegen Zwarte Piet is. In de video zijn twee Zwarte Pieten te zien in een park in Londen. Mensen reageren boos op de Pieten: 'Dit is echt beledigend. Ga weg hier!'

De 47-jarige Tuur is het eens met de kritiek op de zwarte knecht van Sinterklaas. 'Tijdens mijn jeugd moest ik dit slikken. Dat is de reden waarom ik nog maar zo min mogelijk in Nederland ben.' Hij noemt Sinterklaas een racistische traditie.

Ook degenen die Zwarte Piet steunen worden niet gespaard. Tuur vergelijkt hen met slavenhouders en NSB'ers: 'Vuile racistische klootzakken. Jullie vermoordden, demoraliseerden, verkachtten, plunderden en misbruikten mijn mensen zo lang, terwijl jullie jezelf verrijkten. Het is geen wonder dat zoveel van jullie de nazi's steunden tijdens de Holocaust.'

De oud-deelnemer aan Sterren Springen laat het hier niet bij. 'Dat was onze holocaust: 300 jaar slavernij. Dat wordt elk jaar gevierd, maar genoeg is genoeg. Al is het het laatste wat ik doe voor mijn dood, ik zorg dat de hele wereld ervan weet en het stopt.'

Tot slot roept hij blanke Nederlanders op om hem te steunen: 'Sta op en ga hier tegen in. Het is verbijsterend dat dit in 2014 nog kan.'

Regilio Tuur was niet bereikbaar voor commentaar.
Godsamme... :') :')

Maar goed ook dat je hier niet wil komen, blijf maar lekker in de VS.
pi_146659154
Morgen regen tijdens de intocht! Als we niet oppassen zijn er alleen maar witte pieten morgen.
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:28:02 #195
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146659260
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:24 schreef zatoichi het volgende:
Morgen regen tijdens de intocht! Als we niet oppassen zijn er alleen maar witte pieten morgen.
En terreuraanslagen.
pi_146659298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Misselijkmakende politiek correcte capitulatie, betaald van ons belastinggeld!

En ook nog eens een letterlijke kopie van dat kansloze verhaaltje uit 2006. Nou mijn kinderen gaan hier dus niet naar kijken.

Oh, ik dacht dat de kindervreugde de grootste reden was van dat feest, dat daar niet aan getornd mocht worden... Maar je kind het kijken hiernaar ontzeggen mag natuurlijk wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:29:52 #197
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_146659322
Dit is gewoon raar :l
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:32:10 #198
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_146659462
Spontaal lijden alle kinderen aan coulrofobie _O-
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:35:31 #200
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_146659552
18:32

Neerbuigende houding van sinterklaas t.o.v zwarte piet.
Dit kan echt NIET!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')