Misschien kunnen we de forumleiding in het kader van de keuzevrijheid bewegen om deze smilies ook toe te voegen.quote:
Stel het voor aan Danny, ik wens je alleen heel veel succesquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de forumleiding in het kader van de keuzevrijheid bewegen om deze smilies ook toe te voegen.
Als je google gebruikt heb je ze in een halve minuut gevonden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de forumleiding in het kader van de keuzevrijheid bewegen om deze smilies ook toe te voegen.
Van horen zeggen heb ik dat hij discussie uit de weg gaat. Kan me niet voorstellen dat dit werkelijk zo is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stel het voor aan Danny, ik wens je alleen heel veel succes
Wat ben jij pragmatisch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je google gebruikt heb je ze in een halve minuut gevonden.
Lijkt me geweldig idee! Ik denk alleen dat ze er geen gehoor aan zullen geven ivm met hun (lees Danny) beleid. Ik heb al geprobeerd om je pietjes in mijn signature te zetten maar daar kunnen blijkbaar geen plaatjes in. Jammer!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo verschikkelijk, afschuwelijk traumatisch. Hier komt NL nooit meer bovenop.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland is definitief verloren![]()
Clownspieten.... blanke pieten....![]()
Dit blijft nog wel een aantal jaar etteren, hier is het laatste nog niet over gezegd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland is definitief verloren![]()
Clownspieten.... blanke pieten....![]()
Dat zou heerlijk zijn!quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dit blijft nog wel een aantal jaar etteren, hier is het laatste nog niet over gezegd.
Er wordt nota bene al gerept over een alternatieve intocht van Sinterklaas met alleen maar echte pieten.
Inderdaad, what the actual fuck is ditquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:13 schreef UltraR het volgende:
Clownspieten in het Sinterklaasjournaal... ik ben sprakeloos over zoveel respectloosheid richting de traditie. Ongelooflijk echt. Ik vond die witte en roetpieten al een vreselijke buiging richting de beroepsgekwetsten, maar dit is gewoon helemaal einde Sinterklaasjournaal nu.
Het Pietengilde wil dat dus blijkbaar gaan doen, volgend jaar.quote:
Laat maar losbreken die pleuris zooiquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het Pietengilde wil dat dus blijkbaar gaan doen, volgend jaar.
Dit jaar gaat een shitstorm opleveren op scholen, die volgen het sinterklaasjournaal. De ouders daarentegen wil ik nog wel eens horen als er ineens een clownspiet op het schooplein staat
Carnaval valt vroeg laat dit jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, what the actual fuck is ditHeeft toch helemaal niks meer met Sinterklaas te maken
[ afbeelding ]
Wil jij misschien wat pepernootjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dit jaar gaat een shitstorm opleveren op scholen, die volgen het sinterklaasjournaal. De ouders daarentegen wil ik nog wel eens horen als er ineens een clownspiet op het schooplein staat
Volgens mij is juist dat de oorzaak dat mensen van zwarte piet af willen. Die komen op voor hun cultuur...quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar losbreken die pleuris zooi. Opkomen voor ons eigen land, eigen belangen en cultuur. Oppleuren met die mongolen die dit willen verwerpen
quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het hoeft helemaal niet hard tegen hard. Het mooie van deze actie van het Pietengilde is dat mensen volgend jaar de keus hebben of ze een intocht met gekleurde of authentieke pieten willen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar losbreken die pleuris zooi. Opkomen voor ons eigen land, eigen belangen en cultuur. Oppleuren met die mongolen die dit willen verwerpen
Die heeft geen pepernoten, maar een glas lauw bier zoals het hoort tijdens carnaval.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil jij misschien wat pepernootjes
[ afbeelding ]
De keuze is er niet gezien de NTR iets te activistisch bezig is. Basisscholen daarentegen volgen standaard het sinterklaasjournaal. Zoals ik al eerder zei in dit topic: ik wil de ouders wel eens zien als hun dochter/zoon op school geconfronteerd wordt met een witte piet. Dit gaat gezeik opleveren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het hoeft helemaal niet hard tegen hard. Het mooie van deze actie van het Pietengilde is dat mensen volgend jaar de keus hebben of ze een intocht met gekleurde of authentieke pieten willen.
Als er dan vervolgens meer pieten en beveiligers dan toeschouwers bij de 'gekleurde' intocht zijn, dan is het snel over met deze onzin.
Doet wel weer denken aan een soort duivel, meer een soort Krampus of boeman.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil jij misschien wat pepernootjes
[ afbeelding ]
Tegenwoordig boezemen clowns inderdaad wel meer angst in dan de goedaardige Zwarte Pietquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doet wel weer denken aan een soort duivel, meer een soort Krampus of boeman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |