jawel, maar dat is een software filter.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal X-Pro II op Insta.
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape eroverquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jawel, maar dat is een software filter.
Ik bedoel een hardware filter. Een plaatje wat je voor de lens plaatst en dusdanig dempt dat de overbelichte kentekenplaten weer leesbaar worden.
Als de ccd in de camera al overbelicht was met de opname, dan ga je daar niks meer aan redden met een software filter
ja dat ga ik idd. doen ja. Eerst ff een soort kapje op de camera plaatsen zodat het licht v.d. lantaarnpaal geblokt wordt ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape erover
Ik wilde net vragen wie die crackhoer wasquote:
sommige mensen. Oh wauw..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef RaymondK het volgende:
Heb je hem verder nog wel gewoon opgegeten die lasagne Awesome_
?
http://www.leeshetnu.nl/t(...)na-seks-met-lasagne/
Maar jij weet dan toch ook ls geen ander dat de lasagna niet zo heet geneukt wordt als ie wordt opgediend?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
Van die romige witte bechamelsaus die er dan af parelt
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 november 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat ik dan weer de schuld krijg van de vieze praat, terwijl jullie het over lasagne batsen hebben?
Waar is die slangenkoningin eigenlijk? Is ons zeker ontgroeid of wat? Vond ze altijd al een beetje verheven doen..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk niet![]()
maar dat heeft ze gelukkig nooit door (a)
ik heb serieus in heel m'n leven nog nooit iemand geklapt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
Hey Raymond ga je me nu in elkaar slaan? Je bent altijd zo agressief
ja ook echt semi-onschuldigquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
'Niet dat ik me kan herinneren' is de sleutelzin.
psies. Nieuwe mensen uit de reeks denken dat Ray een lieve kroelreus is. Maar als je al 557 deeltjes meepost weet je wel beter.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Weissman het volgende:
ja idd, hij is ondertussen bekende van de politie Haaglanden en omstreken
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
Mense die anerbolen doen zijn wel vaker intimiderent
haha. in een complete rage midden in een winkelcentrum vergeet je wel eens e.e.a.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
'Niet dat ik me kan herinneren' is de sleutelzin.
quote:
we hebben 1 VvE wanbetaler in onze flat. E.o.a. kippenboer van 67. Sneu voor die vent maar hij loopt nou godver al 3800euro achter die klootviool. Lekker lijk uit de kast van de vorige voorzitter met z'n pappen en nathouden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Ray bijbeunt als muscle bij zo'n kampdeurwaarder
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
*Meldkamer aan 12-03, we hebben een melding binnen. Het schijnt die Vespabeer weer te zijn die spiegels van auto's aftrapt."
"12-03 aan meldkamer, we gaan even kijken. Stuur alvast maar assistentie."
LOLquote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijk, naast m'n toffe huis, ook het voorzitterschap van de VVE te hebben gekocht van de vorige eigenaar. Kreeg ineens een rekening van de KvK. Alleen een beetje jammer dat onze VVE nog helemaal niet actief is.
Er is dus helemaal geen VvE ????? Geen reserves niks?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het allemaal op professionele wijze genegeerd. Sowieso stonden 4 vd 6 appartementen leeg, tot voor kort. Ik zou dat vervelend moeten vinden omdat het qua onderhoud slecht is, maar nu er mensen ingetrokken zijn mis ik m'n oase van rust.
Nope, geen reserves. Daarom is hij denk ik vlak voordat ik er ging wonen op papier geactiveerd, maar meer niet. Ik ben niet volwassen genoeg voor dit soort zakenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er is dus helemaal geen VvE ????? Geen reserves niks?
dit mag voor de wet niet eens...
omfg
Ik zou even heel snel contact opnemen met de oude bewoner/bewoners van het pand, en die ene die er nog woonde dan...quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, geen reserves. Daarom is hij denk ik vlak voordat ik er ging wonen op papier geactiveerd, maar meer niet. Ik ben niet volwassen genoeg voor dit soort zaken
Kelderbox (a)quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waar is die slangenkoningin eigenlijk? Is ons zeker ontgroeid of wat? Vond ze altijd al een beetje verheven doen..
ik ben ooit eens staande gehouden door een agent met 5 man in opleiding. Eentje in de categorie bijzondere wetten. Was op weg naar dojo. Hoofdagent had uiteindelijk wel door dat de positionering van die knapen alleen masr in mijn voordeel werkte als ik echt kwaad zou willenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
die politieagent Rober van wegmisbruikers traint bij ons in de gym. Daarvan kan ik d'r wel een stuk of 6 aan tegelijk volgens mij voordat die m'n handen op m'n rug hebben zitten![]()
![]()
sowiezo fysiek onmogelijk, handen op m'n rug. haha
kun je overdag van de drank afblijven, dan zijn je zinnen tenminste te lezenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat Rayge 25kg platen als werpster gebruikt als mensen baat doen.
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben ooit eens staande gehouden door een agent met 5 man in opleiding. Eentje in de categorie bijzondere wetten. Was op weg naar dojo. Hoofdagent had uiteindelijk wel door dat de positionering van die knapen alleen masr in mijn voordeel werkte als ik echt kwaad zou willen. In een cirkeltje om een man met een zwaard gaan staan
Ik wil wat ik doe en ik doe wat ik wil. Zou u ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
kun je overdag van de drank afblijven, dan zijn je zinnen tenminste te lezen
lag in de auto en die kerel herkende de tas. Dus kon meteen uitstappen en sleutels inleveren, maar daarna moest ik wel zelf zwaard uit tas halen, uit de schede en laten zien.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
maar je mag toch helemaal niet open en blood met zo een zwaard overstraat? Dat hoort toch in je tas en alles te zitten?
dat doe ik. Ik spreek jou aan op je drankgebruik.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wil wat ik doe en ik doe wat ik wil. Zou u ook eens moeten doen.
Haha zwaard uit je schede halen. Ben je hermafrodiet?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
lag in de auto en die kerel herkende de tas. Dus kon meteen uitstappen en sleutels inleveren, maar daarna moest ik wel zelf zwaard uit tas halen, uit de schede en laten zien.
Haha schedequote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
lag in de auto en die kerel herkende de tas. Dus kon meteen uitstappen en sleutels inleveren, maar daarna moest ik wel zelf zwaard uit tas halen, uit de schede en laten zien.
neen!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha zwaard uit je schede halen. Ben je hermafrodiet?
maar officieel mag dat niet binnen handbereik liggen enz enz.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Is dat wel zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef RaymondK het volgende:
maar officieel mag dat niet binnen handbereik liggen enz enz.
als jij gaat zwaaien met die knuppel wordt je wel ff aan de kant gezet ;-)quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Je hebt ook mensen die zeggen dat je geen knuppel in de auto mag hebben omdat je dat als wapen kan gebruiken. Als je er een honkballetje bijlegt zou het wel mogen want dan zijn het ineens sportattributen.
Volgens mij onzin, want ik heb altijd al een knuppel in m'n auto en ik ben nog nooit langs de kant gezet door langsrijdende politiewagens.
lagen op achterbank. Je moet een aantal handelingen (minimaal 2 dacht ik) verrichten om het ding te kunnen gebruiken. Mijn zijn altijd gezekerd, in een zwaardtas en die zitten in een skitas als extra. Had nu alleen de zwaardtas los op achterbank liggen. Dus voldeed nog steeds aan wapenwet alleen hij wilde weten wat er in zat.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
maar officieel mag dat niet binnen handbereik liggen enz enz.
Of moets je de kofferbak open maken van die agent en zag hij het toen?
Ja oke maar dat doe ik niet. Is alleen om verkeershufters mee te slaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:31 schreef RaymondK het volgende:
als jij gaat zwaaien met die knuppel wordt je wel ff aan de kant gezet ;-)
Sry m'n GdlT speelt op.quote:
VMSDKRageTMquote:Op donderdag 13 november 2014 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja oke maar dat doe ik niet. Is alleen om verkeershufters mee te slaan.
[..]
Sry m'n GdlT speelt op.
daarmee had je de maatschappij een plezier gedaan want die vmbo-eenstrepers voegen niks toe aan de maatschappij.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben ooit eens staande gehouden door een agent met 5 man in opleiding. Eentje in de categorie bijzondere wetten. Was op weg naar dojo. Hoofdagent had uiteindelijk wel door dat de positionering van die knapen alleen masr in mijn voordeel werkte als ik echt kwaad zou willen. In een cirkeltje om een man met een zwaard gaan staan
Kijk eens hoe ze eruit ziet. Zij is echt geen trollquote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Dit moet toch haast wel een troll c.q. verzonnen zijn?
dat is zo op te lossenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:44 schreef G.R.S. het volgende:
Nouja, eigenlijk wel maar goed. Ze heeft kids dus ze doet het beter dan ik
ik heb het over GRSquote:Op donderdag 13 november 2014 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Als je em daar als man inhangt heb ik echt alle respect voor je als mens verloren
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:29 schreef Champy het volgende:
Fuark, fabrieks uitverkoop van de Honkenmuller, overal gretige grietjes
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:33 schreef no1uknow het volgende:
haha ik zeg wel eens tegen m'n vrienden 'hey weissman' en dan kijken ze vanen dan doe ik van
![]()
![]()
/srs
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:41 schreef no1uknow het volgende:
Dit moet toch haast wel een troll c.q. verzonnen zijn?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kijk eens hoe ze eruit ziet. Zij is echt geen troll
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
We hadden de kans gehadquote:
quote:
En terechtquote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is nu de reden waarom ik nooit geen foksters zal fixen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel een jong koppie, lekker man
Damn als ze jou al heeft gehad is toch al het andere erna teleurstellendquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Sandwr wist je dat ik ook iets met grs heb gehad?
ja dan raak je de kantjes niet meer denk ik? Sry not sryquote:Op donderdag 13 november 2014 17:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Damn als ze jou al heeft gehad is toch al het andere erna teleurstellend
#wouldnothit
De grote valt nog wel mee maar heb gehoord dat jij een smooth mofo tussen de sheets bent van etha #nohomoquote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja dan raak je de kantjes niet meer denk ik? Sry not sry
GRS leg eens uit!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt eik wel zeggen 'I hit it first'
Niet waarquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Sandwr wist je dat ik ook iets met grs heb gehad?
Dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt eik wel zeggen 'I hit it first'
Er valt niets uit te leggenquote:
Hoe zou dat werken? Subtiele seks?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie wil nou in godsnaam een subtiele man in bed?
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bedquote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie wil nou in godsnaam een subtiele man in bed?
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Dat mag je niet zeggen
[..]
Er valt niets uit te leggen
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe zou dat werken? Subtiele seks?
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Dat mag je niet zeggen
[..]
Er valt niets uit te leggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef seto het volgende:
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bed
Verbazingwekkend veel lekkere mannen. Ik zou het ook niet hebben gedacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef seto het volgende:
[..]
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bed
Deuce bedoeld gewoon hoe werkt seksquote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.
Niets aan het handje!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwen
Wat heb je gedaan Dundee!
Ojah! Dat was ik ff vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.
Hoeft niet te ontkennen, sander en ik zijn vrienden, hebben we het allang over gehad. Ff overdracht gedaan hahah
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwen
Wat heb je gedaan Dundee!
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.
Hoeft niet te ontkennen, sander en ik zijn vrienden, hebben we het allang over gehad. Ff overdracht gedaan hahah
Ben ik blij dat ik die bruidsschat geskipt hebquote:Op donderdag 13 november 2014 17:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niets aan het handje!
[..]
Ojah! Dat was ik ff vergeten.
Sorry
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
BBW-lover-masterrace checkin' in
ik denk dat jouw definitie van 'lekker' gewoon laag ligt. Quote dit bericht als je het hier mee eens bent.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel lekkere mannen. Ik zou het ook niet hebben gedacht.
duh, het is een fattyquote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat jouw definitie van 'lekker' gewoon laag ligt. Quote dit bericht als je het hier mee eens bent.
#durftespreken
alsof je niet mag dromenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
Denk het niet aangezien ze sopt op Chris Evans, Chris Pratt en Stephen Amell
Knuffelrock 4quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:51 schreef VMSDKR het volgende:
Deuce kanker eens op met die nomsayings.
Wat dacht jij, dat je als World of warcraftspeler, 140kg schoon aan de haak, neck beardje fapt op vrouwen die binnen je league liggen?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Smaak heeft ze dan wel betreft droommannen
quote:‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
[..]
Je eh snapt dat die ala De Speld is ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
[..]
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je eh snapt dat die ala De Speld is ?
Schelden met de grote K, ban voor 3 dagenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens kk eens op met die verkeerde accounts.
Zou niet geven, die kont is echt lelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hebben jullie de volledige reportage van Kim K al gezien, incl de full frontal?
Ppffquote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is nu de reden waarom ik nooit geen foksters zal fixen.
Die fotoquote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
Zou mijn champagne ook wel op haar kont willen spuiten nomsayin.
Hahah wooww, wist niet dat ze naakt ging poserenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hebben jullie de volledige reportage van Kim K al gezien, incl de full frontal?
Lijkt me sterk dat dat glas écht alleen op haar kont staat hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die foto. Ik mag voor haar ruggenmerg hopen dat die kromming aan photoshop te danken is.
Welnee, mooie kont, goeie tieten ook. Alleen niet bepaald háár tieten en kont. Vergelijk d'r taille op de laatste twee foto's ook ff, op de foto die het internet zou moeten breken is er een centimeter of 20 afgesoept.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou niet geven, die kont is echt lelijk
not even gay
Ik vind het niet echt mooi. Niet in verhouding met haar lichaam, raar glimmend met die olie, doet me denken aan een nijlpaard en dat zeg ik niet snel. Lelijke foto's ook verder en gaar lichaam. Totaal niet aesthetic.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, mooie kont, goeie tieten ook. Alleen niet bepaald háár tieten en kont. Vergelijk d'r taille op de laatste twee foto's ook ff, op de foto die het internet zou moeten breken is er een centimeter of 20 afgesoept.
En ja, natuurlijk ben ik jaloers, gvd.
Weer verkeerde sorry maatjesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Denk dat C_C een kloon is van Sap of McNulty/FXR. Dat ze hun droom waarmaken door in de rol te kruipen van een dikke vrouw ofzo iets
Ik denk van Deuce. Die heeft (nog) bewijsdrang, lult daarom lekker mee met Nulty en Sap en consorten over dikke vrouwen en tranny's maar wilt nog meer bevestiging krijgen door het gebruik van een kloon met als personage een chubby, Turkse vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Denk dat C_C een kloon is van Sap of McNulty/FXR. Dat ze hun droom waarmaken door in de rol te kruipen van een dikke vrouw ofzo iets
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik denk van Deuce. Die heeft (nog) bewijsdrang, lult daarom lekker mee met Nulty en Sap en consorten over dikke vrouwen en tranny's maar wilt nog meer bevestiging krijgen door het gebruik van een kloon met als personage een chubby, Turkse vrouw.
hoezo na?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is C_C een kloon van Fanta na een uit de hand gelopen bulk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is C_C een kloon van Fanta na een uit de hand gelopen bulk.
Dat lokt namelijk iets uit, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
Dat je een chubby vrouw nadoet snap ik nog wel, maar waarom turks?Echt zieke gasten zitten er hier.
Ja dat is echt altijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
Ik heet trouwens Mustafa Yilmaz voor diegenen die het nog wisten. En mijn broer heet Mehmet.
Je bent zelf een dikke vrouwquote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissmanquote:Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke vrouw
inb4 allesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:14 schreef Weissman het volgende:
dafuq
inbe4 de user hey-weissman
inbe4 cake man
inbe cakevrouw
kankerdoeiquote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Wat kanker saai dit zeg. ik ga trainen.
w8 ff op mij dan mijn unstoppable werkt nog nietquote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Kk Mustavlaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
Ik heet trouwens Mustafa Yilmaz voor diegenen die het nog wisten. En mijn broer heet Mehmet.
Hey succes hequote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Giles de la touragequote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef MsMessy het volgende:
Hey giles ook last van roidrage? Haha ja tog laterz.
De meeste kennen jullie volgens mij alquote:Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef no1uknow het volgende:
vertel eens een goed borderlineverhaal henk
Heb hier net even weer een rage over alle gephotoshopte heupen en reten op Tumblr. Compleet achterlijk gedoe om ze nog breder en ronder te maken.quote:
masterrace in de verkeerde context gebruikenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
BBW-lover-masterrace checkin' in
Zit je op het verkeerde account weissman?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb hier net even weer een rage over alle gephotoshopte heupen en reten op Tumblr. Compleet achterlijk gedoe om ze nog breder en ronder te maken.![]()
sowieso tumblrquote:Op donderdag 13 november 2014 19:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb hier net even weer een rage over alle gephotoshopte heupen en reten op Tumblr. Compleet achterlijk gedoe om ze nog breder en ronder te maken.![]()
Ik ken misschien je broer welquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
Best wel teleurstellend.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:09 schreef MsMessy het volgende:
-weg- ]
Een paar simpele voorbeelden. Echt doe niet zo achterlijk en blijf met je jatten van die foto's af![]()
![]()
![]()
Ook veel porno vriend.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sowieso tumblrzitten allemaal maar hipsters en feministen en van die kunstacademie wijven
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
wat
wat wat
Niks van aantrekken. Gewoon aftrekken haha ja tog laters.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor porno ga ik liever naar een site die niet bekend staat als een hipsterbolwerk
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Gewoon aftrekken haha ja tog laters.
Wist niet dat die dol zijn op squirters, trannies, ssbbw, pregoporn, bi, tri, ik zie ik zie wat jij niet ziet en de OMFG what has been seenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sowieso tumblrzitten allemaal maar hipsters en feministen en van die kunstacademie wijven
Als je naar iemands huis gaat die je maar 1x hebt gezien, dan vraag je om problemenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
WGR / Ben korte tijd gegijzeld geweest, en beroofd van 5 euro
wat
wat wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou gelukkig kunnen sterven als ik daar bij was geweest.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sapstengel.Idd ja, kan ik me wel een hele nacht mee vermaken met die drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou gelukkig kunnen sterven als ik daar bij was geweest.![]()
Valt mee toch. Doen wel meer vrouwen die in de kroeg opgepikt worden toch.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je naar iemands huis gaat die je maar 1x hebt gezien, dan vraag je om problemen
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je naar iemands huis gaat die je maar 1x hebt gezien, dan vraag je om problemen
ik zou haar ook wel pullen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef no1uknow het volgende:
hey dima waarom probeer je user Krullenbolletje niet te pullen? je hebt allicht al een pluspuntje gezien je fokskills en -credits.
[ afbeelding ]
Zij is echt leuk, zou daten. Alleen ze is 17 ofzoquote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef no1uknow het volgende:
hey dima waarom probeer je user Krullenbolletje niet te pullen? je hebt allicht al een pluspuntje gezien je fokskills en -credits.
[ afbeelding ]
Is dat niet meer voor jou dan same age and allquote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:08 schreef ChesterPerry het volgende:
Aw de onzingym chat heeft een nieuw iemand gevonden om te kunnen bashen met semi amerikaanse ''bodybuilding'' termen terwijl ze zelf alladay tot 2 uur snachts op fok zitten
lol wat een kk knuppelquote:
i won't let you downquote:Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol wat een kk knuppel
deze reeks is de enige op fok waar gewoon de meeste mannen minimaal een 8/10 zijn. hier durf ik mijn penis (incl. balzak) op te verwedden.
vriend ik moet je teleurstellen ik ben kklelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol wat een kk knuppel
deze reeks is de enige op fok waar gewoon de meeste mannen minimaal een 8/10 zijn. hier durf ik mijn penis (incl. balzak) op te verwedden.
minder fappen manquote:Op donderdag 13 november 2014 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik trek het gemiddelde wel echt omhoog. Dan kun je wel een beachje incasseren, gemiddeld gezien.
nofap vind ik harder dan noporn zelfquote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Zelfde. Alhoewel ik vandaag wel zware urges had. Sowieso is mn libido skyhigh laatste weken.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
nofap vind ik harder dan noporn zelf
Vind ik precies andersom. Ik kan echt niet fappen zonder porn.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
nofap vind ik harder dan noporn zelf
gewoon het maatje meer topic in kpd openenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vind ik precies andersom. Ik kan echt niet fappen zonder porn.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
vriend ik ben geen aziatische meid
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nja ze flamen een bijzonder mager persoon die een boswandeling maakt, maar zelf proberen ze meisjes op het fok forum te ''hosselen'' hoe ze het zelf noemen en zoveel mogelijk plaatjes van meisjes proberen te scoren via internet om ze vervolgens allemaal om 2 uur s'nachts met een semi erectie te posten om zodoende als een pimp over te komen, dan moet je bij jezelf eerst nagaan. Helaas reageren ze nooit op mij omdat ik die simpele oneliners met een lyriciaal comeback overtref
Ik schat no1uknow maximaal 7,9/10quote:Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol wat een kk knuppel
ayy lmaoquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef no1uknow het volgende:
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?f=5&t=28293
y u hatin' broquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik schat no1uknow maximaal 7,9/10
Hogerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik schat no1uknow maximaal 7,9/10
A la mattie, jij schat mij lager dan Liam Neeson (oid)quote:Op donderdag 13 november 2014 20:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
y u hatin' bro
na alles wat ik voor je hebt gedaan Edward
Hemsworthquote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
A la mattie, jij schat mij lager dan Liam Neeson (oid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
door je schoonmoeder?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik werd laatst op geattendeerd het niet 'zo' te moeten doen, want 'dat is een zwangerschapstandje'
Wat de fuck zit ik te lezenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef no1uknow het volgende:
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?f=5&t=28293
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |