Schelden met de grote K, ban voor 3 dagenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens kk eens op met die verkeerde accounts.
Zou niet geven, die kont is echt lelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hebben jullie de volledige reportage van Kim K al gezien, incl de full frontal?
Ppffquote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dit is nu de reden waarom ik nooit geen foksters zal fixen.
Die fotoquote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef Deuce92 het volgende:
Zou mijn champagne ook wel op haar kont willen spuiten nomsayin.
Hahah wooww, wist niet dat ze naakt ging poserenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
hebben jullie de volledige reportage van Kim K al gezien, incl de full frontal?
Lijkt me sterk dat dat glas écht alleen op haar kont staat hoor.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die foto. Ik mag voor haar ruggenmerg hopen dat die kromming aan photoshop te danken is.
Welnee, mooie kont, goeie tieten ook. Alleen niet bepaald háár tieten en kont. Vergelijk d'r taille op de laatste twee foto's ook ff, op de foto die het internet zou moeten breken is er een centimeter of 20 afgesoept.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou niet geven, die kont is echt lelijk
not even gay
Ik vind het niet echt mooi. Niet in verhouding met haar lichaam, raar glimmend met die olie, doet me denken aan een nijlpaard en dat zeg ik niet snel. Lelijke foto's ook verder en gaar lichaam. Totaal niet aesthetic.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, mooie kont, goeie tieten ook. Alleen niet bepaald háár tieten en kont. Vergelijk d'r taille op de laatste twee foto's ook ff, op de foto die het internet zou moeten breken is er een centimeter of 20 afgesoept.
En ja, natuurlijk ben ik jaloers, gvd.
Weer verkeerde sorry maatjesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Denk dat C_C een kloon is van Sap of McNulty/FXR. Dat ze hun droom waarmaken door in de rol te kruipen van een dikke vrouw ofzo iets
Ik denk van Deuce. Die heeft (nog) bewijsdrang, lult daarom lekker mee met Nulty en Sap en consorten over dikke vrouwen en tranny's maar wilt nog meer bevestiging krijgen door het gebruik van een kloon met als personage een chubby, Turkse vrouw.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Denk dat C_C een kloon is van Sap of McNulty/FXR. Dat ze hun droom waarmaken door in de rol te kruipen van een dikke vrouw ofzo iets
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik denk van Deuce. Die heeft (nog) bewijsdrang, lult daarom lekker mee met Nulty en Sap en consorten over dikke vrouwen en tranny's maar wilt nog meer bevestiging krijgen door het gebruik van een kloon met als personage een chubby, Turkse vrouw.
hoezo na?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is C_C een kloon van Fanta na een uit de hand gelopen bulk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is C_C een kloon van Fanta na een uit de hand gelopen bulk.
Dat lokt namelijk iets uit, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
Dat je een chubby vrouw nadoet snap ik nog wel, maar waarom turks?Echt zieke gasten zitten er hier.
Ja dat is echt altijd.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
Ik heet trouwens Mustafa Yilmaz voor diegenen die het nog wisten. En mijn broer heet Mehmet.
Je bent zelf een dikke vrouwquote:Op donderdag 13 november 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
Hey Weissmanquote:Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Je bent zelf een dikke vrouw
inb4 allesquote:Op donderdag 13 november 2014 18:14 schreef Weissman het volgende:
dafuq
inbe4 de user hey-weissman
inbe4 cake man
inbe cakevrouw
kankerdoeiquote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Wat kanker saai dit zeg. ik ga trainen.
w8 ff op mij dan mijn unstoppable werkt nog nietquote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Kk Mustavlaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
Ik heet trouwens Mustafa Yilmaz voor diegenen die het nog wisten. En mijn broer heet Mehmet.
Hey succes hequote:Op donderdag 13 november 2014 18:15 schreef Awesome_ het volgende:
Giles de la touragequote:Op donderdag 13 november 2014 16:02 schreef MsMessy het volgende:
Hey giles ook last van roidrage? Haha ja tog laterz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |