quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwen
Wat heb je gedaan Dundee!
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.
Hoeft niet te ontkennen, sander en ik zijn vrienden, hebben we het allang over gehad. Ff overdracht gedaan hahah
Ben ik blij dat ik die bruidsschat geskipt hebquote:Op donderdag 13 november 2014 17:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niets aan het handje!
[..]
Ojah! Dat was ik ff vergeten.
Sorry
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
BBW-lover-masterrace checkin' in
ik denk dat jouw definitie van 'lekker' gewoon laag ligt. Quote dit bericht als je het hier mee eens bent.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel lekkere mannen. Ik zou het ook niet hebben gedacht.
duh, het is een fattyquote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat jouw definitie van 'lekker' gewoon laag ligt. Quote dit bericht als je het hier mee eens bent.
#durftespreken
alsof je niet mag dromenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
Denk het niet aangezien ze sopt op Chris Evans, Chris Pratt en Stephen Amell
Knuffelrock 4quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:51 schreef VMSDKR het volgende:
Deuce kanker eens op met die nomsayings.
Wat dacht jij, dat je als World of warcraftspeler, 140kg schoon aan de haak, neck beardje fapt op vrouwen die binnen je league liggen?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Smaak heeft ze dan wel betreft droommannen
quote:‘Ik wil een vrouwtje zoeken om kinderen mee te maken. Helaas zijn de vrouwen in de instelling aanhankelijk, en ze kwijlen ook zo hard. De mongolen vind ik ook niet zo mijn type.’
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
[..]
Je eh snapt dat die ala De Speld is ?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even tussendoor: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
[..]
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je eh snapt dat die ala De Speld is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |