quote:Op donderdag 13 november 2014 17:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel een jong koppie, lekker man
Damn als ze jou al heeft gehad is toch al het andere erna teleurstellendquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Sandwr wist je dat ik ook iets met grs heb gehad?
ja dan raak je de kantjes niet meer denk ik? Sry not sryquote:Op donderdag 13 november 2014 17:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Damn als ze jou al heeft gehad is toch al het andere erna teleurstellend
#wouldnothit
De grote valt nog wel mee maar heb gehoord dat jij een smooth mofo tussen de sheets bent van etha #nohomoquote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja dan raak je de kantjes niet meer denk ik? Sry not sry
GRS leg eens uit!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt eik wel zeggen 'I hit it first'
Niet waarquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Awesome_ het volgende:
Sandwr wist je dat ik ook iets met grs heb gehad?
Dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:24 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt eik wel zeggen 'I hit it first'
Er valt niets uit te leggenquote:
Hoe zou dat werken? Subtiele seks?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie wil nou in godsnaam een subtiele man in bed?
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bedquote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie wil nou in godsnaam een subtiele man in bed?
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Dat mag je niet zeggen
[..]
Er valt niets uit te leggen
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe zou dat werken? Subtiele seks?
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Dat mag je niet zeggen
[..]
Er valt niets uit te leggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef seto het volgende:
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bed
Verbazingwekkend veel lekkere mannen. Ik zou het ook niet hebben gedacht.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef seto het volgende:
[..]
wie wil in godsnaam een dikkerdje in bed
Deuce bedoeld gewoon hoe werkt seksquote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heel veel geaai en Aerosmith op de achtergrond, waarschijnlijk.
Niets aan het handje!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
AH eerste discussie sinds het huwelijk.en wij mogen aanschouwen
Wat heb je gedaan Dundee!
Ojah! Dat was ik ff vergeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
stonden we niet in elkaars ondertitel? Volgens mij wel.
Hoeft niet te ontkennen, sander en ik zijn vrienden, hebben we het allang over gehad. Ff overdracht gedaan hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |