jawel, maar dat is een software filter.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal X-Pro II op Insta.
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape eroverquote:Op donderdag 13 november 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jawel, maar dat is een software filter.
Ik bedoel een hardware filter. Een plaatje wat je voor de lens plaatst en dusdanig dempt dat de overbelichte kentekenplaten weer leesbaar worden.
Als de ccd in de camera al overbelicht was met de opname, dan ga je daar niks meer aan redden met een software filter
ja dat ga ik idd. doen ja. Eerst ff een soort kapje op de camera plaatsen zodat het licht v.d. lantaarnpaal geblokt wordt ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Maar jij bent handig toch? Haal een paar IR leds los van de print? Of wat zwarte tape erover
Ik wilde net vragen wie die crackhoer wasquote:
sommige mensen. Oh wauw..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef RaymondK het volgende:
Heb je hem verder nog wel gewoon opgegeten die lasagne Awesome_
?
http://www.leeshetnu.nl/t(...)na-seks-met-lasagne/
Maar jij weet dan toch ook ls geen ander dat de lasagna niet zo heet geneukt wordt als ie wordt opgediend?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:20 schreef Awesome_ het volgende:
Van die romige witte bechamelsaus die er dan af parelt
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 november 2014 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat ik dan weer de schuld krijg van de vieze praat, terwijl jullie het over lasagne batsen hebben?
Waar is die slangenkoningin eigenlijk? Is ons zeker ontgroeid of wat? Vond ze altijd al een beetje verheven doen..quote:Op donderdag 13 november 2014 14:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen JB dat het gesmolten mozzarella is over de lasagne. Maar dat is het natuurlijk niet![]()
maar dat heeft ze gelukkig nooit door (a)
ik heb serieus in heel m'n leven nog nooit iemand geklapt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:35 schreef Weissman het volgende:
Hey Raymond ga je me nu in elkaar slaan? Je bent altijd zo agressief
ja ook echt semi-onschuldigquote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
'Niet dat ik me kan herinneren' is de sleutelzin.
psies. Nieuwe mensen uit de reeks denken dat Ray een lieve kroelreus is. Maar als je al 557 deeltjes meepost weet je wel beter.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Weissman het volgende:
ja idd, hij is ondertussen bekende van de politie Haaglanden en omstreken
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:44 schreef Weissman het volgende:
Mense die anerbolen doen zijn wel vaker intimiderent
haha. in een complete rage midden in een winkelcentrum vergeet je wel eens e.e.a.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:45 schreef Awesome_ het volgende:
'Niet dat ik me kan herinneren' is de sleutelzin.
quote:
we hebben 1 VvE wanbetaler in onze flat. E.o.a. kippenboer van 67. Sneu voor die vent maar hij loopt nou godver al 3800euro achter die klootviool. Lekker lijk uit de kast van de vorige voorzitter met z'n pappen en nathouden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Ray bijbeunt als muscle bij zo'n kampdeurwaarder
hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef VMSDKR het volgende:
*Meldkamer aan 12-03, we hebben een melding binnen. Het schijnt die Vespabeer weer te zijn die spiegels van auto's aftrapt."
"12-03 aan meldkamer, we gaan even kijken. Stuur alvast maar assistentie."
LOLquote:Op donderdag 13 november 2014 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik blijk, naast m'n toffe huis, ook het voorzitterschap van de VVE te hebben gekocht van de vorige eigenaar. Kreeg ineens een rekening van de KvK. Alleen een beetje jammer dat onze VVE nog helemaal niet actief is.
Er is dus helemaal geen VvE ????? Geen reserves niks?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb het allemaal op professionele wijze genegeerd. Sowieso stonden 4 vd 6 appartementen leeg, tot voor kort. Ik zou dat vervelend moeten vinden omdat het qua onderhoud slecht is, maar nu er mensen ingetrokken zijn mis ik m'n oase van rust.
Nope, geen reserves. Daarom is hij denk ik vlak voordat ik er ging wonen op papier geactiveerd, maar meer niet. Ik ben niet volwassen genoeg voor dit soort zakenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er is dus helemaal geen VvE ????? Geen reserves niks?
dit mag voor de wet niet eens...
omfg
Ik zou even heel snel contact opnemen met de oude bewoner/bewoners van het pand, en die ene die er nog woonde dan...quote:Op donderdag 13 november 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nope, geen reserves. Daarom is hij denk ik vlak voordat ik er ging wonen op papier geactiveerd, maar meer niet. Ik ben niet volwassen genoeg voor dit soort zaken
Kelderbox (a)quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Waar is die slangenkoningin eigenlijk? Is ons zeker ontgroeid of wat? Vond ze altijd al een beetje verheven doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |