Ik zou niet snappen waarom ze jou niet keihard zou geven eik.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef pionnetje het volgende:
ik heb vandaag deze dame om een date gevraagt!
maar zal wel niet door gaan!
[ afbeelding ]
oei sorry pion ze is al van mijquote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef pionnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ga ik morgen al mee op stapquote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef pionnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van konijnenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:58 schreef pionnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel, ik fapte er wel even op.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
Horkje schatje, ik stel een slotje voor dit topic voor. Wat denk jij?
Ik ook. Zojuist klaargekomen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik fapte er wel even op.
Nee dank je, ik lik liever dat konijntje.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Zojuist klaargekomen.
Doekje likken?
Racist`!!!!111!1111quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dank je, ik lik liever dat konijntje.
Je bent bijna net zo awkward als mijn stagiaire. En nee, dat is geen compliment.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
BARATHEONS ARE BETTER THAN THE TARGARYENS
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
Nachtbagger buiten klaagbaak
In your dreamsquote:Op donderdag 13 november 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
BARATHEONS ARE BETTER THAN THE TARGARYENS
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]_________________________________! Mensen die geen ONZ. Mensen die niet NB
RASIESTquote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik houd van zwarte pieten. Prima slaven
Ik wist het, vieze underkofferracist.quote:
Nee, dat lik ik liever niet. (protip voor sinterklaas: ik lust wel vis)quote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
RASIEST
ik mag jou niet, cumlikker.
Mensen die LompeHork niet in de reet kruipenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey ben jij ook zo verliefd op lompehork?
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen die LompeHork niet in de reet kruipen
Als je de serie kijkt en niet de boeken leest hoef je de spoiler niet te openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drenthe, Groningen yes.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Oja, Noord-Nederland toch?
Doen! Prachtige foto wel, die compositie!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef pionnetje het volgende:
deze ga ik op mijn paspoort zetten! die moet ik deze maand kopen! kijken of het lukt ! haha!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
Ik zit 't liefst bij LH's poepgat, de rest mag dat niet.
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen yes.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Tyrion is de grootste baas die er rondloopt
Ik distantieer mij van homo's.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.
Die tweede heb ik ooit nog behoed voor een prachtige ban.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.
trotsquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de nachtbagger, ik kan hem niet sluiten omdat ik in de ochtend nog slaap
dandybleuquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef pionnetje het volgende:
deze ga ik op mijn paspoort zetten! die moet ik deze maand kopen! kijken of het lukt ! haha!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Als je de serie kijkt en niet de boeken leest hoef je de spoiler niet te openenWeet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kloptquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Tyrion is de grootste baas die er rondloopt
Hebben jullie het weer of got?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hebben jullie het weer of got?
Si, heb ondertussen iets van drie maanden opgebouwd aan vrije dagenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je volgens mij ook wel gebruiken
Ik hoef morgen pas om 2 uur ofzo
ha ik had deze foto voor de grap op mn facebook , als profiel foto maar toen raakte ik opeens stuk of 10 zakenpartners kwijt, dus ik baalde wel , ik dacht dat het wel grappig zou zijn.... beetje john cleese achtige foto !quote:
Deze man!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ha ik had deze foto voor de grap op mn facebook , als profiel foto maar toen raakte ik opeens stuk of 10 zakenpartners kwijt, dus ik baalde wel , ik dacht dat het wel grappig zou zijn.... beetje john cleese achtige foto !
ik ga je niet spoileren want ik ben liev.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezus ik moet dat ook maar eens ga kijken, straks val ik helemaal buiten de boot
No way jose,quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, let nou maar op, dan heb je misschien eens 1 van mn vragen goedquote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hebben jullie het weer of got?
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
No way jose,Lul niet. Stannis komt sowieso op de troon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Mensen die pratenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat
oh niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat
Sowieso niet, TARGARYEN FTWquote:Op donderdag 13 november 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lul niet. Stannis komt sowieso op de troon.
Stel gewoon eens fatsoenlijke vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja, let nou maar op, dan heb je misschien eens 1 van mn vragen goed
uh pardonquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je wel weet waar je over praat heb ik nog een prachtige ban voor je klaar staan
Mijn vragen zijn bijzonder fatsoenlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stel gewoon eens fatsoenlijke vragen
Ik ben daar sowieso wel voorquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je wel weet waar je over praat heb ik nog een prachtige ban voor je klaar staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze over de schreef gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn bijzonder fatsoenlijk
je spelt het fout, je vergeet de akson-sier-kon-flexe! op de o!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Targaryen het volgende:
[..]Komt 'ie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna gaat hij richting Kings Landing, sowieso
(she/her)
nou neequote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef pionnetje het volgende:
[..]
je spelt het fout, je vergeet de akson-sier-kon-flexe! op de o!
Nee jouw vragen zijn watquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze over de schreef gaan
Sure.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker wel. Deze man weet waar hij over praat.
De weg is vrij o nee, verdomde lannisters en het verdome religie legerquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Komt 'ie wel.En daarna gaat hij richting Kings Landing, sowieso
Stannis wint sowieso want Stannis is the Mannis.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De weg is vrij o nee, verdomde lannisters en het verdome religie leger
Ik had gister nog de snookervraag goed fyiquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet van sport houden
jellyquote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, heb ondertussen iets van drie maanden opgebouwd aan vrije dagen
Ook wel beter! Ik ga morgenmiddag lekker in A'dam chillen en van punkrock genieten
Snooker een sport noemenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ik had gister nog de snookervraag goed fyi
Pagina's hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Sardu het volgende:
Een nachtbagger met meer dan 3 paginas!
Aplaus voor julliezelf.
[ afbeelding ]
Ik wil vaker dit soort applausquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Sardu het volgende:
Aplaus voor julliezelf.
[ afbeelding ]
wat voor zakenpartners waren dat dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ha ik had deze foto voor de grap op mn facebook , als profiel foto maar toen raakte ik opeens stuk of 10 zakenpartners kwijt, dus ik baalde wel , ik dacht dat het wel grappig zou zijn.... beetje john cleese achtige foto !
Concentratie is ook een sportquote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Snooker een sport noemen
Mobiel FOK!ken zonder pagina's is kut.quote:
Dafuq.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef pionnetje het volgende:
nou als je zegt pardon!
dan ruikt het niet naar dames gedragen ondergoed en dan hapt lompe hork niet!
maar deze stinkt lekker! :
Uhh, pardônne?
Ik gok op dubieuze zakenpartners met ondergrondse zaakjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat voor zakenpartners waren dat dan?
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken zonder pagina's is kut.
Zoals een metro.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok op dubieuze zakenpartners met ondergrondse zaakjes.
Mobiel is wel kut jaquote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken zonder pagina's is kut.
tietquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Sardu het volgende:
Aplaus voor julliezelf.
[ afbeelding ]
Maar zo heb ik jullie wel altijd bij me.quote:
owww je weet wel, mensen bij wie ik slijm voor werk enzo!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
Hoi :$quote:Op donderdag 13 november 2014 01:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
zouden ze ook engelse celebrities zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok op dubieuze zakenpartners met ondergrondse zaakjes.
Pür sang!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
zouden ze ook engelse celebrities zijn?
Ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wie is het vrouwtje in de relatie![]()
Mortaxx natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat een vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alle filmpjes in je Nieuwsoverzicht zeker?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sardu
[..]
echt een aanwinst hoor
nehquote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle filmpjes in je Nieuwsoverzicht zeker?
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, ik ging iets doen wat op slapen leek. Wel braaf zijn he? Anders krijgt Moira. morgenvroeg billenkoek en spreek ik Mortaxx nog wel achter het station (dat laatste is dan wel mijn eigen schuld) nou grotjes
billenkoekquote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, ik ging iets doen wat op slapen leek. Wel braaf zijn he? Anders krijgt Moira. morgenvroeg billenkoek en spreek ik Mortaxx nog wel achter het station (dat laatste is dan wel mijn eigen schuld) nou grotjes
pfffquote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Nee joh, zo ben ik niet, ik ben spiritueel nog wel aanwezig.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff
kapitein verlaat zinkend schip als eerste?
nooitvan gehoord ?
vrouwen en kinderen en pubers eerst?
hork is een vrouw, hij mag eerst.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff
kapitein verlaat zinkend schip als eerste?
nooitvan gehoord ?
vrouwen en kinderen en pubers eerst?
diep.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben een geest-geest-geest-geest
Balen voor je, geen bitterballen meer voor jouquote:Op donderdag 13 november 2014 01:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben een geest-geest-geest-geest
Heb daar ooit een .gifje van Moner over gekregen.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende: Wel braaf zijn he? Anders krijgt Moira. morgenvroeg billenkoek
Ik weet welke drumset ik voor mn verjaardag ga vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb daar ooit een .gifje van Moner over gekregen.![]()
[ afbeelding ]
Geile bips hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, Mono houdt van toekijken.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij jou, moet toch nog naar Groningen voor mijn date met Paxcon
You what matequote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef pionnetje het volgende:
de foto is wellicht grappig als je het gewoon puur sec ziet als een meisje dat dat allemaal leuk vind
graaf je iets dieper op het web dan kom je ook gifs tegen van dames die hetzelfde ondergingen maar dan onvrijwillig.... tegenwoordig kan ik jou een gif niet meer zien zonder het gelijk negatief te bekijken.,..
alleen maar geil toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:28 schreef pionnetje het volgende:
de foto is wellicht grappig als je het gewoon puur sec ziet als een meisje dat dat allemaal leuk vind
graaf je iets dieper op het web dan kom je ook gifs tegen van dames die hetzelfde ondergingen maar dan onvrijwillig.... tegenwoordig kan ik jou een gif niet meer zien zonder het gelijk negatief te bekijken.,..
ja oke dan zeg ik het wat simpelerquote:
Op het web heb je ook genoeg filmpjes van meiden die in hun keel geneukt worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ja oke dan zeg ik het wat simpeler
je stuurt een foto van een meisje die op haar kont gemept word!
als het meisje dat echt leuk vind dan zou het geen probleem zijn
maar op het web heb je best veel fotos waar het meisje niet vrijwillig is...
toi toi toiquote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik opgegroeid met dandybleu
Ah.. Je bent een soort van FOK! babelfish.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
umm zelf heb ik een onwijze hekel een dingen in mijn keel die klem zitten enzo..er gaan wel verhalen dat sommige meisje het leuk zouden vinden, maar ik snap er weinig van,,,,quote:Op donderdag 13 november 2014 01:31 schreef Sardu het volgende:
Op het web heb je ook genoeg filmpjes van meiden die in hun keel geneukt worden.
Soms moet ik dan naar de prullebak een doekje deponeren.
Persoonlijk maak ik me daar niet zo druk om. Er vallen ook veel mensen flauw bij een marathon omdat hun benen verzuren, die hadden er ook voor kunnen kiezen om op de fiets te gaan zitten...quote:Op donderdag 13 november 2014 01:33 schreef pionnetje het volgende:
[..]
umm zelf heb ik een onwijze hekel een dingen in mijn keel die klem zitten enzo..er gaan wel verhalen dat sommige meisje het leuk zouden vinden, maar ik snap er weinig van,,,,
ik kom uit een familie met veel mensen in justitie! en die kijken ook vaak rape crimis op tv, en ik ook extreem vaak, dus ,,, het lachen is mij jaren geleden al ( beetje ) vergaan..quote:Op donderdag 13 november 2014 01:34 schreef Sardu het volgende:
Persoonlijk maak ik me daar niet zo druk om. Er vallen ook veel mensen flauw bij een marathon omdat hun benen verzuren, die hadden er ook voor kunnen kiezen om op de fiets te gaan zitten...
Sometimes you make lemonade.
Okquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik kom uit een familie met veel mensen in justitie! en die kijken ook vaak rape crimis op tv, en ik ook extreem vaak, dus ,,, het lachen is mij jaren geleden al ( beetje ) vergaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
wel leuke engelse uitspraak haha, die kende ik nog niet!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ok [ afbeelding ]De 2mfmznr.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op tochquote:Op donderdag 13 november 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
De 2mfmznr.png
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op toch
Je hebt je telefoon verkeerd om.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op toch
ja waar de neuk heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hellen ze naar rechts. Ik zou zweren dat ik ze net naar rechts gedraaid zag.
Die garper smiley vriend.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja waar de neuk heb je het over?
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stondquote:Op donderdag 13 november 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohnee man die is al jaren hetzelfde
pilletjes genomen enzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stond
Ik wil roken wat jij rookt.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stond
Zou dit werken met een prostituee?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik ken een leuke (matige) grap met een garper
Je gaat zo naar lindgren. toe en zegt mooie garper man leuke smiley. Dan vraag je zo mag ik hen gebruiken ja zegt lindgren. Dan print je zo op A3 formaat een garper uit maakt er een papierpropje van en gooit hem op de grond en begint erop te stampen.
Lindgren. zovan: ' mijn garper, wat doe je!?!? '
Ja ik mocht hem toch gebruiken hehehehe
Ye, dat bedoelde ik inderdaad!quote:
Wie was dat ook weer?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooh! Don't step over to the darkside.quote:
Jimmy Fallonquote:
Dat kijk ik alleen voor The Roots.quote:
Ik kijk het helemaal.quote:Op donderdag 13 november 2014 02:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kijk ik alleen voor The Roots.
Emma Stone tho..
Die hebben ze van best hoog op de grond laten vallen.quote:
Laat je 'm toch lekker met z'n harde staaf tegen je rug aan liggenquote:
Je trekt 'm er zo niet af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |