quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Als je de serie kijkt en niet de boeken leest hoef je de spoiler niet te openenWeet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kloptquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Tyrion is de grootste baas die er rondloopt
Hebben jullie het weer of got?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hebben jullie het weer of got?
Si, heb ondertussen iets van drie maanden opgebouwd aan vrije dagenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je volgens mij ook wel gebruiken
Ik hoef morgen pas om 2 uur ofzo
ha ik had deze foto voor de grap op mn facebook , als profiel foto maar toen raakte ik opeens stuk of 10 zakenpartners kwijt, dus ik baalde wel , ik dacht dat het wel grappig zou zijn.... beetje john cleese achtige foto !quote:
Deze man!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ha ik had deze foto voor de grap op mn facebook , als profiel foto maar toen raakte ik opeens stuk of 10 zakenpartners kwijt, dus ik baalde wel , ik dacht dat het wel grappig zou zijn.... beetje john cleese achtige foto !
ik ga je niet spoileren want ik ben liev.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jezus ik moet dat ook maar eens ga kijken, straks val ik helemaal buiten de boot
No way jose,quote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet ik. Maar op een dag pakt hij de troon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, let nou maar op, dan heb je misschien eens 1 van mn vragen goedquote:Op donderdag 13 november 2014 01:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hebben jullie het weer of got?
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
No way jose,Lul niet. Stannis komt sowieso op de troon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Mensen die pratenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat
oh niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat
Sowieso niet, TARGARYEN FTWquote:Op donderdag 13 november 2014 01:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lul niet. Stannis komt sowieso op de troon.
Stel gewoon eens fatsoenlijke vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Ja, let nou maar op, dan heb je misschien eens 1 van mn vragen goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |