quote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]_________________________________! Mensen die geen ONZ. Mensen die niet NB
RASIESTquote:Op donderdag 13 november 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik houd van zwarte pieten. Prima slaven
Ik wist het, vieze underkofferracist.quote:
Nee, dat lik ik liever niet. (protip voor sinterklaas: ik lust wel vis)quote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
RASIEST
ik mag jou niet, cumlikker.
Mensen die LompeHork niet in de reet kruipenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey ben jij ook zo verliefd op lompehork?
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mensen die LompeHork niet in de reet kruipen
Als je de serie kijkt en niet de boeken leest hoef je de spoiler niet te openenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drenthe, Groningen yes.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Oja, Noord-Nederland toch?
Doen! Prachtige foto wel, die compositie!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef pionnetje het volgende:
deze ga ik op mijn paspoort zetten! die moet ik deze maand kopen! kijken of het lukt ! haha!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
Ik zit 't liefst bij LH's poepgat, de rest mag dat niet.
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Drenthe, Groningen yes.
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Tyrion is de grootste baas die er rondloopt
Ik distantieer mij van homo's.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.
Die tweede heb ik ooit nog behoed voor een prachtige ban.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer meeten dan? Ik sleur Paxcon en johannes_vermeer wel mee.
trotsquote:Op donderdag 13 november 2014 00:56 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de nachtbagger, ik kan hem niet sluiten omdat ik in de ochtend nog slaap
dandybleuquote:Op donderdag 13 november 2014 01:05 schreef pionnetje het volgende:
deze ga ik op mijn paspoort zetten! die moet ik deze maand kopen! kijken of het lukt ! haha!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |