uh pardonquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je wel weet waar je over praat heb ik nog een prachtige ban voor je klaar staan
Mijn vragen zijn bijzonder fatsoenlijkquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Stel gewoon eens fatsoenlijke vragen
Ik ben daar sowieso wel voorquote:Op donderdag 13 november 2014 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je wel weet waar je over praat heb ik nog een prachtige ban voor je klaar staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze over de schreef gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Mijn vragen zijn bijzonder fatsoenlijk
je spelt het fout, je vergeet de akson-sier-kon-flexe! op de o!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Targaryen het volgende:
[..]Komt 'ie wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna gaat hij richting Kings Landing, sowieso
(she/her)
nou neequote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef pionnetje het volgende:
[..]
je spelt het fout, je vergeet de akson-sier-kon-flexe! op de o!
Nee jouw vragen zijn watquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze over de schreef gaan
Sure.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker wel. Deze man weet waar hij over praat.
De weg is vrij o nee, verdomde lannisters en het verdome religie legerquote:Op donderdag 13 november 2014 01:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Komt 'ie wel.En daarna gaat hij richting Kings Landing, sowieso
Stannis wint sowieso want Stannis is the Mannis.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef Targaryen het volgende:
[..]
De weg is vrij o nee, verdomde lannisters en het verdome religie leger
Ik had gister nog de snookervraag goed fyiquote:Op donderdag 13 november 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet van sport houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |