zouden ze ook engelse celebrities zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok op dubieuze zakenpartners met ondergrondse zaakjes.
Pür sang!quote:Op donderdag 13 november 2014 01:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
zouden ze ook engelse celebrities zijn?
Ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wie is het vrouwtje in de relatie![]()
Mortaxx natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat een vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alle filmpjes in je Nieuwsoverzicht zeker?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sardu
[..]
echt een aanwinst hoor
nehquote:Op donderdag 13 november 2014 01:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alle filmpjes in je Nieuwsoverzicht zeker?
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, ik ging iets doen wat op slapen leek. Wel braaf zijn he? Anders krijgt Moira. morgenvroeg billenkoek en spreek ik Mortaxx nog wel achter het station (dat laatste is dan wel mijn eigen schuld) nou grotjes
billenkoekquote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Ohja, ik ging iets doen wat op slapen leek. Wel braaf zijn he? Anders krijgt Moira. morgenvroeg billenkoek en spreek ik Mortaxx nog wel achter het station (dat laatste is dan wel mijn eigen schuld) nou grotjes
pfffquote:Op donderdag 13 november 2014 01:22 schreef LompeHork het volgende:
Nee joh, zo ben ik niet, ik ben spiritueel nog wel aanwezig.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff
kapitein verlaat zinkend schip als eerste?
nooitvan gehoord ?
vrouwen en kinderen en pubers eerst?
hork is een vrouw, hij mag eerst.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:23 schreef pionnetje het volgende:
[..]
pfff
kapitein verlaat zinkend schip als eerste?
nooitvan gehoord ?
vrouwen en kinderen en pubers eerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |