Okquote:Op donderdag 13 november 2014 01:36 schreef pionnetje het volgende:
[..]
ik kom uit een familie met veel mensen in justitie! en die kijken ook vaak rape crimis op tv, en ik ook extreem vaak, dus ,,, het lachen is mij jaren geleden al ( beetje ) vergaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
wel leuke engelse uitspraak haha, die kende ik nog niet!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 01:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ok [ afbeelding ]De 2mfmznr.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op tochquote:Op donderdag 13 november 2014 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
De 2mfmznr.png
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wat waar heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op toch
Je hebt je telefoon verkeerd om.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf die garpers stonden bij het openen van ditbtopic echt de andere kant op toch
ja waar de neuk heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hellen ze naar rechts. Ik zou zweren dat ik ze net naar rechts gedraaid zag.
Die garper smiley vriend.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja waar de neuk heb je het over?
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stondquote:Op donderdag 13 november 2014 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohnee man die is al jaren hetzelfde
pilletjes genomen enzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stond
Ik wil roken wat jij rookt.quote:Op donderdag 13 november 2014 01:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het leek echt of die opeens andersom stond
Zou dit werken met een prostituee?quote:Op donderdag 13 november 2014 01:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik ken een leuke (matige) grap met een garper
Je gaat zo naar lindgren. toe en zegt mooie garper man leuke smiley. Dan vraag je zo mag ik hen gebruiken ja zegt lindgren. Dan print je zo op A3 formaat een garper uit maakt er een papierpropje van en gooit hem op de grond en begint erop te stampen.
Lindgren. zovan: ' mijn garper, wat doe je!?!? '
Ja ik mocht hem toch gebruiken hehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |