Kijk maar eens naar je collegaequote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom scheer je alle wielrenners over 1 kam?
quote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef DeJori het volgende:
Vrouwen zijn een kankergezwel in het verkeer. Verschrikkelijk volk.
Of je leest de OP even.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef maar een bron dat er meer incidenten op de weg zijn door wielrenners in vergelijking met scooters, of scholieren die met zijn vieren naast elkaar fietsen alsof dat normaal is
Zozo. Jij moet wel met een enorme knoeter op de fiets hebben gezeten zo cool vond je jezelfquote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
alsof al die mannen van 50 enigszins professioneel zijn, zoals gezegd, haalde ze in met de fiets van m'n ma, met een spijkerbroek (en een bel)
Ik moest hier aan denkenquote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
alsof al die mannen van 50 enigszins professioneel zijn, zoals gezegd, haalde ze in met de fiets van m'n ma, met een spijkerbroek (en een bel)
quote:Op zondag 9 november 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je leest de OP even.
Hoeveel meer bron wil je hebben?
die hele parade er omheen slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 9 november 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo. Jij moet wel met een enorme knoeter op de fiets hebben gezeten zo cool vond je jezelf
GMTA, ik wilde ook iets dergelijks posten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit hoeveel verzekeringen ben je al gegooid dan?
Moet je nagaan als je die bel eraf gehaald had!quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Nou ja, snelheid vind ik niet erg, je hebt tegenwoordig ook fossielen die zo verrot zijn dat ze niet eens meer fatsoenlijk om zich heen kunnen kijken op zo'n elektrische fiets zitten, en die gaan ook 20-25 km/u.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
25 is behoorlijk hard in de stad. Overigens zegt het helemaal niets want alles is afhankelijk van de plaats en tijd.
Had je anders verwacht van een paar druiven die 1 keer per week buiten komen?quote:
Ik zou zeggen, ga een keer fietsen en draag een spijkerbroek, en stel de vraag nog een keer.quote:
Wie heeft het over bezetene? Ik beperk mijn snelheid in de stad of wanneer het druk is.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom moet men als een bezetene door een stad fietsen? Bovendien gaat naar mijn ervaring iedereen aan de kant als je belt. Als je zoals de standaard wielrenner als een aap gaat schreeuwen gaat men misschien niet aan de kant.
Ik fiets iedere dag met een spijkerbroekquote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga een keer fietsen en draag een spijkerbroek, en stel de vraag nog een keer.
25 is dan ook het maximum, meestal is het trager, daarnaast een accetabele snelheid welke gelijk is aan een snorfiets.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
25 is behoorlijk hard in de stad. Overigens zegt het helemaal niets want alles is afhankelijk van de plaats en tijd.
Ook met een sportzadel, en ook 50 km of meer?quote:Op zondag 9 november 2014 12:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag met een spijkerbroek
Ik was een tijdje terug ehbo'er bij een studenten kamp. We waren anderhalve kilometer onderweg met de fiets, voor er een meneer met 40 km per uur even een groep van 150 man tegemoet kwam op een smal fietspad. Gelukkig had het meisje waar hij tegenaan knalde niks, maar bij hem stak er een botje uit zijn arm. Het zag er een beetje uit als een honden snack. Hij had nog mazzel, want hij is ook nog over de kop gevlogen, maar niet op zijn nek of koppie geland. Over die kleine zenuwbeschadiging in zijn arm kan hij vast ook wel komen.quote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een domme muts die met je vriendje naast elkaar blijft fietsen, vieze aso.
Gewoon een heerlijk gelzadel, 35 km per dagquote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook met een sportzadel, en ook 50 km of meer?
*voorquote:Op zondag 9 november 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]ja staat inderdaad garant aan alle wielrenners
Postbodes draaien hun hand daar niet voor om.quote:Op zondag 9 november 2014 12:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook met een sportzadel, en ook 50 km of meer?
quote:
Lekker voor mquote:Op zondag 9 november 2014 12:25 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug ehbo'er bij een studenten kamp. We waren anderhalve kilometer onderweg met de fiets, voor er een meneer met 40 km per uur even een groep van 150 man tegemoet kwam op een smal fietspad. Gelukkig had het meisje waar hij tegenaan knalde niks, maar bij hem stak er een botje uit zijn arm. Het zag er een beetje uit als een honden snack. Hij had nog mazzel, want hij is ook nog over de kop gevlogen, maar niet op zijn nek of koppie geland. Over die kleine zenuwbeschadiging in zijn arm kan hij vast ook wel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |