Waarom moet je naast elkaar fietsen?quote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In Utrecht, waar men gewoon aan de kant gaat als je belt.
Waarom stel je wielrenners steeds tegenover autorijders? Alsof andere weggebruikers zich niet ergeren aan wielrenners.quote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Autorijders, die elke keer in hun hok kruipen omdat ze zich 3 km moeten transporteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autorijders die elke keer chagrijnig op hun werk komen omdat ze na 2 kilometer rijden, weer 8 KM achteraan de file konden aansluiten![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Ik wandel altijdquote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een domme muts die met je vriendje naast elkaar blijft fietsen, vieze aso.
sorry dude heb geen auto.quote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Autorijders, die elke keer in hun hok kruipen omdat ze zich 3 km moeten transporteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autorijders die elke keer chagrijnig op hun werk komen omdat ze na 2 kilometer rijden, weer 8 KM achteraan de file konden aansluiten![]()
![]()
![]()
![]()
Geef maar een bron dat er meer incidenten op de weg zijn door wielrenners in vergelijking met scooters, of scholieren die met zijn vieren naast elkaar fietsen alsof dat normaal isquote:Op zondag 9 november 2014 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebrek aan ambitie dat ze dan niet de provinciale weg opgaan maar er voor kiezen onschuldige recreanten lastig te vallen.
Waarom scheer je alle wielrenners over 1 kam?quote:Op zondag 9 november 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom stel je wielrenners steeds tegenover autorijders? Alsof andere weggebruikers zich niet ergeren aan wielrenners.
quote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een domme muts die met je vriendje naast elkaar blijft fietsen, vieze aso.
Waarom moet men als een bezetene door een stad fietsen? Bovendien gaat naar mijn ervaring iedereen aan de kant als je belt. Als je zoals de standaard wielrenner als een aap gaat schreeuwen gaat men misschien niet aan de kant.quote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom moet je naast elkaar fietsen?
25 is behoorlijk hard in de stad. Overigens zegt het helemaal niets want alles is afhankelijk van de plaats en tijd.quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef raptorix het volgende:
Gister nog een AH medewerker vol op de voorkant van mijn racefiets, tjah kan je een hoop zeggen van wielrenners, maar als ik zie hoe andere mensen omgaan met hun mede verkeersdeelnemers kan ik nog wel een boekje open doen, als ik door de stad rij ben ik meer bezig met het ontwijken van mensen die het te druk hebben met hun smartphones dan dat ik met fietsen bezig ben. En nee, ik rij niet als een gek door de stad, ik blijf altijd onder de 25 KM p/u en meestal trager.
alsof al die mannen van 50 enigszins professioneel zijn, zoals gezegd, haalde ze in met de fiets van m'n ma, met een spijkerbroek (en een belquote:Op zondag 9 november 2014 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn speciale fietsbroekjes ja. Net als dat mensen die op een enigszins professionele manier willen zwemmen ook niet in een boxer aankomen maar een strakker broekje. Snap sowieso al niet dat je daar een probleem vsn maaktheb je wel een heel droevig leven
Kijk maar eens naar je collegaequote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom scheer je alle wielrenners over 1 kam?
quote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef DeJori het volgende:
Vrouwen zijn een kankergezwel in het verkeer. Verschrikkelijk volk.
Of je leest de OP even.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef maar een bron dat er meer incidenten op de weg zijn door wielrenners in vergelijking met scooters, of scholieren die met zijn vieren naast elkaar fietsen alsof dat normaal is
Zozo. Jij moet wel met een enorme knoeter op de fiets hebben gezeten zo cool vond je jezelfquote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
alsof al die mannen van 50 enigszins professioneel zijn, zoals gezegd, haalde ze in met de fiets van m'n ma, met een spijkerbroek (en een bel)
Ik moest hier aan denkenquote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
alsof al die mannen van 50 enigszins professioneel zijn, zoals gezegd, haalde ze in met de fiets van m'n ma, met een spijkerbroek (en een bel)
quote:Op zondag 9 november 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je leest de OP even.
Hoeveel meer bron wil je hebben?
die hele parade er omheen slaat gewoon nergens opquote:Op zondag 9 november 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo. Jij moet wel met een enorme knoeter op de fiets hebben gezeten zo cool vond je jezelf
GMTA, ik wilde ook iets dergelijks posten.quote:Op zondag 9 november 2014 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uit hoeveel verzekeringen ben je al gegooid dan?
Moet je nagaan als je die bel eraf gehaald had!quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Nou ja, snelheid vind ik niet erg, je hebt tegenwoordig ook fossielen die zo verrot zijn dat ze niet eens meer fatsoenlijk om zich heen kunnen kijken op zo'n elektrische fiets zitten, en die gaan ook 20-25 km/u.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
25 is behoorlijk hard in de stad. Overigens zegt het helemaal niets want alles is afhankelijk van de plaats en tijd.
Had je anders verwacht van een paar druiven die 1 keer per week buiten komen?quote:
Ik zou zeggen, ga een keer fietsen en draag een spijkerbroek, en stel de vraag nog een keer.quote:
Wie heeft het over bezetene? Ik beperk mijn snelheid in de stad of wanneer het druk is.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom moet men als een bezetene door een stad fietsen? Bovendien gaat naar mijn ervaring iedereen aan de kant als je belt. Als je zoals de standaard wielrenner als een aap gaat schreeuwen gaat men misschien niet aan de kant.
Ik fiets iedere dag met een spijkerbroekquote:Op zondag 9 november 2014 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga een keer fietsen en draag een spijkerbroek, en stel de vraag nog een keer.
25 is dan ook het maximum, meestal is het trager, daarnaast een accetabele snelheid welke gelijk is aan een snorfiets.quote:Op zondag 9 november 2014 12:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
25 is behoorlijk hard in de stad. Overigens zegt het helemaal niets want alles is afhankelijk van de plaats en tijd.
Ook met een sportzadel, en ook 50 km of meer?quote:Op zondag 9 november 2014 12:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag met een spijkerbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |