quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Elke wielrenner op de openbare weg moeten ze van zijn fiets trekken en aan zijn ballen opknopen, arrogant kutvolk.
Tokkie gespot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wielrennen doen ze maar op een afgesloten terrein. Ik kots op dat volk.
Je rijd met je auto maar op een afgesloten terrein.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wielrennen doen ze maar op een afgesloten terrein. Ik kots op dat volk.
Nee, gewoon iemand die een schurfthekel heeft aan dat teringvolk dat meent de weg op te kunnen eisen.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die een schurfthekel heeft aan dat teringvolk dat meent de weg op te kunnen eisen.
Yep. Ik heb dubbel gelegen toen een stel van die klootzakken even door een gildegroet wilden fietsen, twee ervan kregen een leuke koperen bal tegen hun harses, fatsoen hebben ze 0.0 en nee, dat is geen klein groepje dat het verpest voor anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je rijd met je auto maar op een afgesloten terrein.
Ik rij op de fiets naar m'n werk. Minder filedruk, minder drukte in het OV. En dan krijg ik van zo iemand als jou nog te horen dat ik het beste aan m'n ballen opgehangen kan worden.
Nee, ik houd mij altijd netjes aan de regels.quote:
Ok.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Ik heb dubbel gelegen toen een stel van die klootzakken even door een gildegroet wilden fietsen, twee ervan kregen een leuke koperen bal tegen hun harses, fatsoen hebben ze 0.0 en nee, dat is geen klein groepje dat het verpest voor anderen.
Een buitenlander?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok.
Typisch weer dat een buitenlander zo'n extreme mening heeft over een groep sporters.
En nee, het is geen klein groepje dat het verpest voor anderen. Fatsoen hebben ze niet.
Beetje trollen, jeweetsquote:
Houd je landgenoten eens in bedwang Yasmin!quote:
Welke precies?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je landgenoten eens in bedwang Yasmin!
quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nice! Hoop dat deze debiel flink mag boeten.
Buiten wat er allemaal gebeurt is, is het voornamelijk laf dat hij zichzelf niet aan heeft gegeven.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik heb vanaf het begin niet gesnapt dat hij boos werd: hij had toch zelf geen afstand gehouden van de auto die nota bene voor een fietser afremde.
Maar jij mag de weg wel mag gebruiken en wielrenners niet...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die een schurfthekel heeft aan dat teringvolk dat meent de weg op te kunnen eisen.
Hun wielen afschroeven na hun misdaad? Eensch!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef betyar het volgende:
Hoewel ik wel voorstander ben voor een sharia-wetgeving voor wielrenners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |