Nice! Hoop dat deze debiel flink mag boeten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
Leidenaar aangehouden en hij heeft bekend.
bron
Jij inderdaad, wielrenterroristje.quote:Op maandag 10 november 2014 16:58 schreef xpompompomx het volgende:
Nou lieverds, het is weer tijd om mijn strakke pakje aan te gaan trekken en op mijn scheurijzer te springen!
Name en shame had hier wel van mij gemogen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
bron
Wat wat?quote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Grielen het volgende:
Kanovinnie steroids wielrenneren doorrrrrrr
Wat een lafbekquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
bron
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik schaam mij voor deze medewielrenner, het is altijd dat kleine groepje dat het verpest voor de overgrote goedwillende meerderheid.
Ze moeten jouw aan je ballen opknopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Elke wielrenner op de openbare weg moeten ze van zijn fiets trekken en aan zijn ballen opknopen, arrogant kutvolk.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze moeten jouw aan je ballen opknopen.
Ik ben niet arrogant en zeker geen kutvolk. Gewoon verkapte crewbash dit.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Elke wielrenner op de openbare weg moeten ze van zijn fiets trekken en aan zijn ballen opknopen, arrogant kutvolk.
Tokkie gespot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wielrennen doen ze maar op een afgesloten terrein. Ik kots op dat volk.
Je rijd met je auto maar op een afgesloten terrein.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Wielrennen doen ze maar op een afgesloten terrein. Ik kots op dat volk.
Nee, gewoon iemand die een schurfthekel heeft aan dat teringvolk dat meent de weg op te kunnen eisen.quote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die een schurfthekel heeft aan dat teringvolk dat meent de weg op te kunnen eisen.
Yep. Ik heb dubbel gelegen toen een stel van die klootzakken even door een gildegroet wilden fietsen, twee ervan kregen een leuke koperen bal tegen hun harses, fatsoen hebben ze 0.0 en nee, dat is geen klein groepje dat het verpest voor anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je rijd met je auto maar op een afgesloten terrein.
Ik rij op de fiets naar m'n werk. Minder filedruk, minder drukte in het OV. En dan krijg ik van zo iemand als jou nog te horen dat ik het beste aan m'n ballen opgehangen kan worden.
Nee, ik houd mij altijd netjes aan de regels.quote:
Ok.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Ik heb dubbel gelegen toen een stel van die klootzakken even door een gildegroet wilden fietsen, twee ervan kregen een leuke koperen bal tegen hun harses, fatsoen hebben ze 0.0 en nee, dat is geen klein groepje dat het verpest voor anderen.
Een buitenlander?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok.
Typisch weer dat een buitenlander zo'n extreme mening heeft over een groep sporters.
En nee, het is geen klein groepje dat het verpest voor anderen. Fatsoen hebben ze niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |