Was geen werk, hij had toevallig een stok vast.quote:Op maandag 10 november 2014 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En je bent nog een lafaard ook omdat je het vuile werk door je maat laat opknappen.
Ik denk dat ik wel weet welke stok die maat vast had.quote:Op maandag 10 november 2014 16:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Was geen werk, hij had toevallig een stok vast.
Moet je niet meer van maken dan het is.
quote:Op maandag 10 november 2014 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet welke stok die maat vast had.
Op zich is het al opmerkelijk dat 'ie uberhaubt 'matties' heeftquote:Op maandag 10 november 2014 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet welke stok die maat vast had.
net zoals die aso gespot van ouder1, wat een gillerquote:Op maandag 10 november 2014 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat ik daar niet serieus mee ben?
Dat probeer ik al 2 topics duidelijk te maken, maar er zitten hier een stel mensen die last hebben van selectieve verontwaardiging waar je helemaal niet goed van wordt.quote:Op maandag 10 november 2014 16:49 schreef ddx het volgende:
Leuk dit soort discussie's, toevallig zat die asociale meneer op een racefiets, logische conclusie dat alle mensen op een racefiets asociaal zijn![]()
En al die comments ook op zo'n nieuwsbericht, gelukkig blijven het comments want zou levensgevaarlijk worden om stukje te gaan fietsen vanavond.
En gelukkig gedragen mensen op/in andere vervoersmiddelen zich altijd volgens verkeersregels![]()
Ieder fietsritje die ik maak wel momentje dat iemand niet helemaal handige actie doet, kwestie van rekening mee houden
weet je ook eens hoe dat voelt.quote:Op maandag 10 november 2014 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 2 topics duidelijk te maken, maar er zitten hier een stel mensen die last hebben van selectieve verontwaardiging waar je helemaal niet goed van wordt.
quote:
Dat komt omdat haar kenteken "OU-DE-R1" als een rode lap op een stier werkt; zelfs het bloed van achter de rollator lopende bejaarden gaat koken wanneer ze die Kia Pride met dat kenteken zien rijden...quote:Op maandag 10 november 2014 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
net zoals die aso gespot van ouder1, wat een giller
quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat komt omdat haar kenteken "OU-DE-R1" als een rode lap op een stier werkt; zelfs het bloed van achter de rollator lopende bejaarden gaat koken wanneer ze die Kia Pride met dat kenteken zien rijden...
Mooiquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
Leidenaar aangehouden en hij heeft bekend.
bron
Nice! Hoop dat deze debiel flink mag boeten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
bron
Jij inderdaad, wielrenterroristje.quote:Op maandag 10 november 2014 16:58 schreef xpompompomx het volgende:
Nou lieverds, het is weer tijd om mijn strakke pakje aan te gaan trekken en op mijn scheurijzer te springen!
Name en shame had hier wel van mij gemogen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
bron
Wat wat?quote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Grielen het volgende:
Kanovinnie steroids wielrenneren doorrrrrrr
Wat een lafbekquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef maily het volgende:
bron
quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik schaam mij voor deze medewielrenner, het is altijd dat kleine groepje dat het verpest voor de overgrote goedwillende meerderheid.
Ze moeten jouw aan je ballen opknopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Elke wielrenner op de openbare weg moeten ze van zijn fiets trekken en aan zijn ballen opknopen, arrogant kutvolk.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze moeten jouw aan je ballen opknopen.
Ik ben niet arrogant en zeker geen kutvolk. Gewoon verkapte crewbash dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |