SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
O geweldig, mijn atheïstische tegenhanger maakt hier weer een vertoning
Anta el Gra.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Ja deze acties ken ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
DE ja? Niet het?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:50 schreef Intellectueel het volgende: [..] Zijn er gradaties qua geluk? In hoeverre verschilt levensgeluk met elk ander vorm van geluk? Of ik geluk ervaar? Absoluut. Ik leef als een ware hedonist zonder veel rekening te houden met kunstmatige, wereldse verplichtingen. Tegelijkertijd ervaar ik de zinloosheid van het leven, die ik onderdruk door mijzelf te mengen in banale discussies op Fok! en daarbuiten met het neuken van hoeren, spelen van pokeren en zo nu en dan de faculteit op te zoeken met mijn intellectuele hoofd.
Waaraan heb je dat verdiend?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
Dat doe ik toch ook? Jij dacht toch niet, compleet in lijn met de Fok!-traditie, dat ik buiten het digitale leven met iemand durf te praten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.
Ik heb dat met kleding enzo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Verkapte ik wil gwn make up bestellen maar ik moet een reden zoeken.
Nee, ik vind hem nu al ondragelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie staan vast aan het begin van een vriendschap die decennia zal omspannen.
Hoi, heb je me gemist?quote:
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je vindt jezelf ook een intellectueel?
Dankjequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, vind hem echt niet lijken op jou op wat voor opzicht dan ook.
Je moet eerst van jezelf houden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
Ik weet niet wat erger is. AryaMehr met z'n onzin of Mathemaat die nog steeds zo verliefd op zichzelf is.
ooooquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, bedoelde ermee dat Deuce een sicke body heeft.
Een ware intellectueel ervaart het leven, of wereldse verschijnselen, nooit als ondraaglijk. Die melancholische en vrouwelijke zwakheid van je begint trieste vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
Nee, ik vind hem nu al ondraaglijk.
Je bent irritant. Pak die andere mee en ga weg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Jij dacht toch niet, compleet in lijn met de Fok!-traditie, dat ik buiten het digitale leven met iemand durf te praten?
Shots fired!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ware intellectueel ervaart het leven, of wereldse verschijnselen, nooit als ondraaglijk. Die melancholische en vrouwelijke zwakheid van je begint trieste vormen aan te nemen.
Weet je moeder dat je stiekem een grote mond hebt op het internet?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent irritant. Pak die andere mee en ga weg.
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben dat shots fired zo zat.
Deja vu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.
Ates etti!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je praat niet tegen een kleuter gast. Ga fietsen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je stiekem een grote mond hebt op het internet?
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte Ik krijg een cheesecake echt wel op hoor. 1 hele binnen 24u.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shots fired, again. Lijkt wel een ghetto hiero.
Draai je hoofd maar weg dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat zijn de afmetingen van jouw cheesecake?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?
Zo'n grote. Ik kan em op. Als toetje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?
Dawwwwwwwwwwwwww zo zielig dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef AbdulMalik het volgende:
Er was ooit een meet op Fok!, waarbij maar 1 persoon kwam opdagen. Die meet was een grap blijkbaar en 1 persoon nam het serieus, weet iemand welk topic dit was.
Ik vind laatste toch erger.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
Ik weet niet wat erger is. AryaMehr met z'n onzin of Mathemaat die nog steeds zo verliefd op zichzelf is.
Wellicht geen kleuter in fysieke zin, maar overduidelijk in geestelijke zin. Jij hebt een grote mond op het internet, en je moeder zou zich moeten schamen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je praat niet tegen een kleuter gast. Ga fietsen.
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.
[..]
Ja, maar ze zouden het dus goedmaken met die persoon, heb alleen nooit gelezen hoe het is afgelopen.quote:
DM staat open.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
24 cm.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn de afmetingen van jouw cheesecake?![]()
Travo met big boobz!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht geen kleuter in fysieke zin, maar overduidelijk in geestelijke zin. Jij hebt een grote mond op het internet, en je moeder zou zich moeten schamen.
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiërarchische verhouding?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.
Neequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiërarchische verhouding?
Kan je het niet wat grijstinten geven?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.
Nee, de smaak wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiërarchische verhouding?
Ik smoke het uit met een bruin om het aan de boven kant een stuk lichter te maken. But it just doesn't suit me. Ik heb de hoop nogal opgegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je het niet wat grijstinten geven?
Ik durf te wedden van niet. Dat claimen wel meer, tot puntje bij paaltje komt. Doorgans kijken ze laf naar de grond. Jij ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.
Jij kan tenminste met oogschaduw omgaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik smoke het uit met een bruin om het aan de boven kant een stuk lichter te maken. But it just doesn't suit me. Ik heb de hoop nogal opgegeven.
Ze is best groot en rond.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van niet. Dat claimen wel meer, tot puntje bij paaltje komt. Doorgans kijken ze laf naar de grond. Jij ook.
Bescheidenheid siert tot een bepaalde mate, daarna ben je gewoon onrealistisch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.
Waarom quote jij mij? Jij dacht dat ik onder de indruk ben van die Italiaanse onderschrift van je?quote:
Bij jou kenmerkt die afwezigheid van bescheidenheid een zekere gebrek aan zelfkennis. Jij bent geen intellectueel, maar iemand die zichzelf de illusie heeft geschept dat intelligente gelijk staat aan het rondstrooien van klassieke, Italiaanse quotes.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert tot een bepaalde mate, daarna ben je gewoon onrealistisch.
En nu ook nog de naam verkeerd spellen. Dat wordt fittie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerking van Johnfuckinmayor kan ik al helemaal niet meer stoppen.
It's okay, je moet ergens je avond mee vullen toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:17 schreef Landysh het volgende:
Na die opmerking van Johnfuckinmayor kan ik al helemaal niet meer stoppen.
Jij vroeg en ik antwoordde.quote:
Dat ben jij sowieso.quote:Jij dacht dat ik onder de indruk ben van die Italiaanse onderschrift van je?
Oke. Speciaal voor jou: sikimin umrundaydi ya. Hadi mars marsquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik durf te wedden van niet. Dat claimen wel meer, tot puntje bij paaltje komt. Doorgans kijken ze laf naar de grond. Jij ook.
En die van jullie ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
It's okay, je moet ergens je avond mee vullen toch?
oh hell nawquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
En die van jullie ook.
daarom, shots fired
Zoals ik al zei, je moeder moet zich schamen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
sikimin umrundaydi ya. Hadi mars mars
Ze vertelde me net nog dat ze dat doet. Mrt een welgemeende: kizim sen manyakmisin?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je moeder moet zich schamen.
Heb je geen shots fired in der gezicht geschreeuwd?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon twee stukken cheesecake gegeten omg. En dan klaagt ze dat ik te dik ben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, intellectualisme is het wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken. Progressief als in dat het meer en meer inzicht verschaft over de samenhang van onze uitspraken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bij jou kenmerkt die afwezigheid van bescheidenheid een zekere gebrek aan zelfkennis. Jij bent geen intellectueel, maar iemand die zichzelf de illusie heeft geschept dat intelligente gelijk staat aan het rondstrooien van klassieke, Italiaanse quotes.
Ze fired twee slippers op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je geen shots fired in der gezicht geschreeuwd?
Oogschaduw is gewoon een kwestie van uitproberen! Als je winged eyeliner kan kun je ook oogschaduwwwquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij kan tenminste met oogschaduw omgaan
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze fired twee slippers op mijn gezicht.
Ik ben een queen in winged eyeliner.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Oogschaduw is gewoon een kwestie van uitproberen! Als je winged eyeliner kan kun je ook oogschaduwww
Zij doet terug. In mijn gezicht en believe me, die van haar komt harder aan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd dit doen.
Laurierbladen zijn epischquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jongens even serieus, één laurierblad geeft boem veel smaak. Wat een ontdekking was dit. Dayum.
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken? Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Mathemaat het volgende:
Nee, intellectualisme is het wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken. Progressief als in dat het meer en meer inzicht verschaft over de samenhang van onze uitspraken.
Omg.quote:
Mijn ma is een doetjequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij doet terug. In mijn gezicht en believe me, die van haar komt harder aan.
Zij is eski toprak.
Ik liet een scheet precies toen jij een comment plaatste, zo toevallig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken? Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een pseudo-intellectueel.
wat omgquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
[..]
Mijn ma is een doetje
Ze is echt amazing mooi.quote:
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
Mijne ook hoor. Maar ze is wel echt sterk.
i know right her face is wowquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze is echt amazing mooi.
[..]
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.
Genetica is a bitch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze is echt amazing mooi.
[..]
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.
Die of dat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom quote jij mij? Jij dacht dat ik onder de indruk ben van die Italiaanse onderschrift van je?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
it's a trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Hhhh, of nie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij het zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
Die goeie ouwe tijd dat AryaMehr maar met schelden begon uit frustratie als die weer eens op z'n plek gezet werd hier.
Nee, het is een verwijzing naar de werken van Aristoteles, waarin hij breekt met het oudere door de wereld samen te vatten in coherente beelden dmv logica, waarbij logica exact vastgelegd wordt met een aantal regels.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken?
Ontken jij serieus dat Wittgenstein een intellectueel is?quote:Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Landysh het volgende:
I loveee hoe deze cheesecake eruitziet als een ongebakken cheesecake terwijl ie dat wel isss.Zijn je vruchten uit blik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Toeval bestaat niet. Toeval is verborgen wetmatigheid. Een van de wetten des aarde is dat het Marokkaanse volk nooit is betrapt op sierlijkheid en gracieusiteit. Het blijft een proletenvolkje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik liet een scheet precies toen jij een comment plaatste, zo toevallig.
I loveee hoe deze cheesecake eruitziet als een ongebakken cheesecake terwijl ie dat wel isss.O, die van jouw is gebakken. Ik heb alleen nog maar ongebakken gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 't makkelijk te maken?
Toevallig zit te poepen terwijl je dit plaatst.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Toeval is verborgen wetmatigheid. Een van de wetten des aarde is dat het Marokkaanse volk nooit is betrapt op sierlijkheid en gracieusiteit. Het blijft een proletenvolkje.
Je mist echt wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, die van jouw is gebakken. Ik heb alleen nog maar ongebakken gehad.
Wowow kijk haar shots fire'en.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zijn je vruchten uit blik?
Jaa, duurt alleen wel wat langer. Maar niet moeilijker en de smaak is veel lekker/rijker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, die van jouw is gebakken. Ik heb alleen nog maar ongebakken gehad.
Bullshit. je maakt een aanname. Ik vroeg het omdat het niet zo uitzag en ik het raar vond.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wowow kijk haar shots fire'en.
Dit is een blauwebessencoulis gemaakt van handgeplukte blauwe bessen.
Taal is een dynamisch en een uitvinding der primaten. Ik zet de trend.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Intellectueel mag wel iets aan zijn grammatica doen. Het en De is een bitch.
Oh. So serious.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bullshit. je maakt een aanname. Ik vroeg het omdat het niet zo uitzag en ik het raar vond.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Taal is een dynamisch en een uitvinding der primaten. Ik zet de trend.
Trend in taal heeft geen betrekking op fouten die mijn oma maakt. Jij zegt zeker ook die meisje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Taal is een dynamisch en een uitvinding der primaten. Ik zet de trend.
Ik heb jaren geleden een blik gekocht, waren aardbeien op siroop voor op taart. Disgusting.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh. So serious.
Nee, het komt niet uit blik.
Postte jij vannacht niet rond een uur of 3 dat je er een nieuwe laag op ging doen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa, duurt alleen wel wat langer. Maar niet moeilijker en de smaak is veel lekker/rijker.
Haal maar che_esecakequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
Che. Download filmpje. Ik kom eraan met b&j chips en chocola.
Daarom altijd zelf maken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een blik gekocht, waren aardbeien op siroop voor op taart. Disgusting.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
This guy is on fire!Dat was heet. Ik ben duidelijk geen Adanli.
Ja, daarom zeg ik, duurt iets langer. Maar ik was ook pas om 1 uur begonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Postte jij vannacht niet rond een uur of 3 dat je er een nieuwe laag op ging doen?![]()
Perzen he. Untermenschenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Intellectueel mag wel iets aan zijn grammatica doen. Het en De is een bitch.
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trend in taal heeft geen betrekking op fouten die mijn oma maakt. Jij zegt zeker ook die meisje?
Ik heb je post niet gelezen. Je dure woorden maken je domme fouten niet goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.
In domheid jouw naam.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet liegen. In liegen schuilt de duivel.
Syl 2, ja ze hadden gelijk though.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Perzische keuken.
Looks nasty....quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Syl 2, ja ze hadden gelijk though.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In domheid jouw naam.![]()
Dieeeee meisjeee
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
Is allemaal tumblr.quote:
Ik vind deze zo simpel.. je gaat af op een post van Borte.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.
Ok..ok ik heb geen popcorn meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
I loveee hoe deze cheesecake eruitziet als een ongebakken cheesecake terwijl ie dat wel isss.Omnomnom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat kabab voorstellen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
+1 voor zijn naam.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Intellectueel het volgende:
Vind dit zo'n mooi nummer:
Sowieso Iraakse muziek.
Grapje toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Intellectueel het volgende:
Vind dit zo'n mooi nummer:
Sowieso Iraakse muziek.
Hahha.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
This guy is on fire!Dat was heet. Ik ben duidelijk geen Adanali.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Met shoutout naar Stylo die dit filmpje had doorgestuurd naar me. Bleken later geen Koerden te zijn maar Arabieren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in...Doe mij ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net te lui om die aardappelen te bereiden btw.![]()
Ik heb zin in...Oh hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ik echt iedere dag eten
Protège moi de mes désirs.
Ik heb zin in...Zeg me dat dat geen mayo en ketchup is over de sushi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk wasabi-mayonaise.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg me dat dat geen mayo en ketchup is over de sushi.
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Ik hou van dit soort blije, Iraakse deuntjes.
Zelfgemaakte Spicy wasabi mayo en zelfgemaakte sriracha. Common topping voor sushi en kimpab.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je houdt van retoriek hè.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh hou op
Dit kan ik echt iedere dag eten
Ik heb echt lang geen sushi meer gemaakt, moet echt weer doennnn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe mij ook maar.
Ik was net te lui om die aardappelen te bereiden btw.
Idd, lijkt niet op wasabi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.
Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.quote:
Ik had er chili paste erdoor heen gedaan nog. ^^quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.
Aha. Ik dompel 'm liever onder in sojasaus (met beetje wasabi erin).quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfgemaakte Spicy wasabi mayo en zelfgemaakte sriracha. Common topping voor sushi en kimpab.
Oh ik moest jmf quoten, haha. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, lijkt niet op wasabi.
Irakezen hebben zo'n kleine trommel die je vaak hoort in liedjes. Gaat ook snelquote:
Etsy.quote:[img]http:///p/0s.gif[/img] Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een heisenberg shirt.
Kon hem laatst niet vinden bij de priemark.
Hezbollah heeft ook vette theme songs trouwens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Skyler?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zweer het je, ik irriteer me dood aan enkele Breaking Bad personages.
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Skylar, Marie, Hank, Jr .quote:
Enorm ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.
Shots fired.
Jr, is jimmy van soutparkquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skylar, Marie, Hank, Jr .
Annoying pieces of crap.
Betweterige kutwijf, altijd huilen en grote ogen opzetten. Give me a break, woman.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.
Had een ketting besteld uit China via etsy, duurde mij te lang.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.
* D.U.M.A.N. meldt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige persoon die nooit is begonnen aan Breaking Bad?
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skylar, Marie, Hank, Jr .
Annoying pieces of crap.
Ook gekeken ja, erg sick. Maar ik moet wel mijn hoofd erbij houden altijd, anders mis ik echt een stuk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben nu bezig met House of Cards. Amerikaanse politiek is nog meer f*cked up dan ik dacht.
Ik vond haar echt een irritant hoofd hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.
Mjah hoe zou jij reageren als je man een drugsdealer was denk ik ook weleens. En dan begint ze weer aan haar lippen te likken en wil ik haar vermoorden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Betweterige kutwijf, altijd huilen en grote ogen opzetten. Give me a break, woman.
Alle mensen die overdrijven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?
Daar erger ik me aan inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Grup Yorum.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ook een mooi nummer:
Alleen het Iraanse origineel is natuurlijk veel mooier.
Nee daarvoor al hoor, ik kijk nu seiz 1 opnieuw en om iedere kleine shitding boos worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mjah hoe zou jij reageren als je man een drugsdealer was denk ik ook weleens. En dan begint ze weer aan haar lippen te likken en wil ik haar vermoorden.
rot es opquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar erger ik me aan inderdaad.
Vraag me af of dat zo een spin-off wordt als Joey, na Friends.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Saul Goodman krijgt vanaf 2015 zijn eigen serie trouwens.
Vraag me af hoe ze irl is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee daarvoor al hoor, ik kijk nu seiz 1 opnieuw en om iedere kleine shitding boos worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Crip het volgende:
Dit crave ik momenteel... gevuld marokkaans tajine brood met gehakt en cheddar.
sigh
wrm ben ik luiBrood met gehakt en cheddar, dat kun je toch bij de Mac krijgen? Heet een Cheeseburger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt zo simpel, maar is zo magisch. Jij weet nog niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Brood met gehakt en cheddar, dat kun je toch bij de Mac krijgen? Heet een Cheeseburger.
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af of dat zo een spin-off wordt als Joey, na Friends.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Vraag me af of dit ook een hit wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Klopt, ik moest ook een aantal keren opzoeken wat bepaalde termen en functies nou precies inhielden, want sommige dingen kennen we helemaal niet in de Nederlandse politiek, zoals een whip bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook gekeken ja, erg sick. Maar ik moet wel mijn hoofd erbij houden altijd, anders mis ik echt een stuk.
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, ik moest ook een aantal keren opzoeken wat bepaalde termen en functies nou precies inhielden, want sommige dingen kennen we helemaal niet in de Nederlandse politiek, zoals een whip bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Whip_(politics)
Vraag ik me ook af. Geen Jesse en Walter meer die de serie dragen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af of dit ook een hit wordt.
Ze doen ook Arabische liedjes 😄quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ook een mooi nummer:
Alleen het Iraanse origineel is natuurlijk veel mooier.
Leuk is dat, he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ze uit de lift stappen "iyi akşamlar" zeggen is dan zo gemeen.
I know that feel. Vertel...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
My life.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Ik: Nee
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Suri, nigga wwut..quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
India, Pakistan, Koerd, Suriname, alles wordt genoemd, behalve "Arabier".
Ik lijk op geen van bovenstaande.
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Maar Abdul, dat die persoon dacht dat je meer op een Tatar leek dan Turkije-Turk zegt meer over hun dan jou in dit geval.
Ja, zal ik je mailen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.
Btw, nog antwoord gehad van Dr.Mcdonald?
Heeft 23andMe geen telefoonapp?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.
Btw, nog antwoord gehad van Dr.Mcdonald?
Tataren zien er Aziatisch, Oost-Europees of gemixt EuroAziatisch uit. Midden-Oosterse invloeden komen een stuk minder voor onder hen. Dus dat die persoon dacht dat jij een Tatar was ondanks dat jij er meer Midden-Oosters uitziet dan de gemiddelde Turk zegt dat hij niet zo veel weet over Tataten of Turken.quote:
Jawel maar vet irritant.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft 23andMe geen telefoonapp?
Deze ga ik lenen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tataren zien er Aziatisch, Oost-Europees of gemixt EuroAziatisch uit. Midden-Oosterse invloeden komen een stuk minder voor onder hen. Dus dat die persoon dacht dat jij een Tatar was ondanks dat jij er meer Midden-Oosters uitziet dan de gemiddelde Turk zegt dat hij niet zo veel weet over Tataten of Turken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja.
Of tijdens het werk "afiyet olsun". Hun gezichten op zulke momenten.
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Als ik een keer geld teveel heb, laat ik mijn dna ook testen.
Ze zien je dure kapsel en denken dat je van qatar komtquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.![]()
Je lijkt niet eens op een Arabier imho.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.![]()
Ze hadden een opmerking over mijn kapsel.quote:
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:02 schreef Landysh het volgende:
Thanks voor de mail, Abdul.
Turks met ietsjes meer (bijna verwaarloosbaar) Midden-Oosterse invloeden dus. (Ik negeer zijn commentaar, kijk alleen naar de resultaten van zijn programma)
Dure kapsel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze zien je dure kapsel en denken dat je van qatar komt
En toch zien die mensen mij aan voor een Arabier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt niet eens op een Arabier imho.
wat zeiden zequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze hadden een opmerking over mijn kapsel.
Na de motorrijles heb ik niet meer in de spiegel gekeken... Motorrijles, dus ik had een helm op. Een helm is funest voor je kapsel.
Maarja, zo'n helmkapsel + baard is blijkbaar reden om in het Turks over me te praten.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.
Hoezo? Joden zijn ook van het menselijke ras. Maar ik heb het je al een keer uitgelegd, het gaat om de uitkomst.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.
Valt toch mee?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij betaalt fortuin voor een knipbeurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |