Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.
[..]
Ja, maar ze zouden het dus goedmaken met die persoon, heb alleen nooit gelezen hoe het is afgelopen.quote:
DM staat open.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
24 cm.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn de afmetingen van jouw cheesecake?![]()
Travo met big boobz!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht geen kleuter in fysieke zin, maar overduidelijk in geestelijke zin. Jij hebt een grote mond op het internet, en je moeder zou zich moeten schamen.
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.
Neequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?
Kan je het niet wat grijstinten geven?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.
Nee, de smaak wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?
Ik smoke het uit met een bruin om het aan de boven kant een stuk lichter te maken. But it just doesn't suit me. Ik heb de hoop nogal opgegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je het niet wat grijstinten geven?
Ik durf te wedden van niet. Dat claimen wel meer, tot puntje bij paaltje komt. Doorgans kijken ze laf naar de grond. Jij ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |