SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:52 schreef Mathemaat het volgende:
O geweldig, mijn atheļstische tegenhanger maakt hier weer een vertoning
Anta el Gra.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Ja deze acties ken ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
DE ja? Niet het?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij bent een karikatuur; ik ben de vleesgeworden exemplaar van de waarheid.
Anā l-Ḥaqq.
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:50 schreef Intellectueel het volgende: [..] Zijn er gradaties qua geluk? In hoeverre verschilt levensgeluk met elk ander vorm van geluk? Of ik geluk ervaar? Absoluut. Ik leef als een ware hedonist zonder veel rekening te houden met kunstmatige, wereldse verplichtingen. Tegelijkertijd ervaar ik de zinloosheid van het leven, die ik onderdruk door mijzelf te mengen in banale discussies op Fok! en daarbuiten met het neuken van hoeren, spelen van pokeren en zo nu en dan de faculteit op te zoeken met mijn intellectuele hoofd.
Waaraan heb je dat verdiend?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
Ik mag van mezelf make up bestellen als een cadeautje. :$
Dat doe ik toch ook? Jij dacht toch niet, compleet in lijn met de Fok!-traditie, dat ik buiten het digitale leven met iemand durf te praten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit is geen dis ofzo, maar je moet echt eens met iemand praten.
Ik heb dat met kleding enzo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Verkapte ik wil gwn make up bestellen maar ik moet een reden zoeken.
Nee, ik vind hem nu al ondragelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jullie staan vast aan het begin van een vriendschap die decennia zal omspannen.
Hoi, heb je me gemist?quote:
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je vindt jezelf ook een intellectueel?
Dankjequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neu, vind hem echt niet lijken op jou op wat voor opzicht dan ook.
Je moet eerst van jezelf houden tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
Ik weet niet wat erger is. AryaMehr met z'n onzin of Mathemaat die nog steeds zo verliefd op zichzelf is.
ooooquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, bedoelde ermee dat Deuce een sicke body heeft.
Een ware intellectueel ervaart het leven, of wereldse verschijnselen, nooit als ondraaglijk. Die melancholische en vrouwelijke zwakheid van je begint trieste vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
Nee, ik vind hem nu al ondraaglijk.
Je bent irritant. Pak die andere mee en ga weg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Jij dacht toch niet, compleet in lijn met de Fok!-traditie, dat ik buiten het digitale leven met iemand durf te praten?
Shots fired!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een ware intellectueel ervaart het leven, of wereldse verschijnselen, nooit als ondraaglijk. Die melancholische en vrouwelijke zwakheid van je begint trieste vormen aan te nemen.
Weet je moeder dat je stiekem een grote mond hebt op het internet?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent irritant. Pak die andere mee en ga weg.
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben dat shots fired zo zat.
Deja vu.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.
Ates etti!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je praat niet tegen een kleuter gast. Ga fietsen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Weet je moeder dat je stiekem een grote mond hebt op het internet?
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
Borte Ik krijg een cheesecake echt wel op hoor. 1 hele binnen 24u.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zoveel shots fired hier. Lijkt net een ghetto.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Shots fired, again. Lijkt wel een ghetto hiero.
Draai je hoofd maar weg dan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat zijn de afmetingen van jouw cheesecake?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?
Zo'n grote. Ik kan em op. Als toetje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoeveel cm is de diamater van die cheesecake? En over de hele dag met niks anders?
Dawwwwwwwwwwwwww zo zielig dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef AbdulMalik het volgende:
Er was ooit een meet op Fok!, waarbij maar 1 persoon kwam opdagen. Die meet was een grap blijkbaar en 1 persoon nam het serieus, weet iemand welk topic dit was.
Ik vind laatste toch erger.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
Ik weet niet wat erger is. AryaMehr met z'n onzin of Mathemaat die nog steeds zo verliefd op zichzelf is.
Wellicht geen kleuter in fysieke zin, maar overduidelijk in geestelijke zin. Jij hebt een grote mond op het internet, en je moeder zou zich moeten schamen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je praat niet tegen een kleuter gast. Ga fietsen.
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het nietszeggend is. Het is net als een mening hebben over kleuren.
[..]
Ja, maar ze zouden het dus goedmaken met die persoon, heb alleen nooit gelezen hoe het is afgelopen.quote:
DM staat open.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
24 cm.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat zijn de afmetingen van jouw cheesecake?![]()
Travo met big boobz!quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Waarom staat een volledig zwarte smokey eye me niet. Dan lijk ik echt op een travo.. sigh.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind je zeer zeker een aardige en slimme jongen voor zover ik online kan beoordelen, maar ik vind ook dat bescheidenheid een mens erg siert.
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wellicht geen kleuter in fysieke zin, maar overduidelijk in geestelijke zin. Jij hebt een grote mond op het internet, en je moeder zou zich moeten schamen.
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't believe it. Jouw ogen zijn daar prima voor.
Neequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?
Kan je het niet wat grijstinten geven?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb sterke eyebrows, zo te donker is dat dan.. dunno heel weird.
Nee, de smaak wel.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Speelt de grote van je cheesecake toevallig een rol bij vrouwen in de onderlinge hiėrarchische verhouding?
Ik smoke het uit met een bruin om het aan de boven kant een stuk lichter te maken. But it just doesn't suit me. Ik heb de hoop nogal opgegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan je het niet wat grijstinten geven?
Ik durf te wedden van niet. Dat claimen wel meer, tot puntje bij paaltje komt. Doorgans kijken ze laf naar de grond. Jij ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Babam sana hoplasin emi. Zou t ook in je ruk gezicht zeggen.
Jij kan tenminste met oogschaduw omgaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik smoke het uit met een bruin om het aan de boven kant een stuk lichter te maken. But it just doesn't suit me. Ik heb de hoop nogal opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |