Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.quote:
Ik had er chili paste erdoor heen gedaan nog. ^^quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.
Aha. Ik dompel 'm liever onder in sojasaus (met beetje wasabi erin).quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfgemaakte Spicy wasabi mayo en zelfgemaakte sriracha. Common topping voor sushi en kimpab.
Oh ik moest jmf quoten, haha. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, lijkt niet op wasabi.
Irakezen hebben zo'n kleine trommel die je vaak hoort in liedjes. Gaat ook snelquote:
Etsy.quote:[img]http:///p/0s.gif[/img] Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een heisenberg shirt.
Kon hem laatst niet vinden bij de priemark.
Hezbollah heeft ook vette theme songs trouwens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Skyler?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zweer het je, ik irriteer me dood aan enkele Breaking Bad personages.
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zweer het je, ik irriteer me dood aan enkele Breaking Bad personages.
Skylar, Marie, Hank, Jr .quote:
Enorm ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.
Shots fired.
Jr, is jimmy van soutparkquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skylar, Marie, Hank, Jr .
Annoying pieces of crap.
Betweterige kutwijf, altijd huilen en grote ogen opzetten. Give me a break, woman.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.
Had een ketting besteld uit China via etsy, duurde mij te lang.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.
* D.U.M.A.N. meldt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige persoon die nooit is begonnen aan Breaking Bad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |