Perzen he. Untermenschenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
Intellectueel mag wel iets aan zijn grammatica doen. Het en De is een bitch.
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trend in taal heeft geen betrekking op fouten die mijn oma maakt. Jij zegt zeker ook die meisje?
Ik heb je post niet gelezen. Je dure woorden maken je domme fouten niet goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.
In domheid jouw naam.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet liegen. In liegen schuilt de duivel.
Syl 2, ja ze hadden gelijk though.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Perzische keuken.
Looks nasty....quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Syl 2, ja ze hadden gelijk though.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In domheid jouw naam.![]()
Dieeeee meisjeee
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
Is allemaal tumblr.quote:
Ik vind deze zo simpel.. je gaat af op een post van Borte.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.
Ok..ok ik heb geen popcorn meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niets mis met die meisje. Mits ze niet groot en rond als jij is natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:31 schreef Landysh het volgende:
I loveee hoe deze cheesecake eruitziet als een ongebakken cheesecake terwijl ie dat wel isss.Omnomnom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat kabab voorstellen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
so fiiiiiine.
+1 voor zijn naam.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Intellectueel het volgende:
Vind dit zo'n mooi nummer:
Sowieso Iraakse muziek.
Grapje toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:52 schreef Intellectueel het volgende:
Vind dit zo'n mooi nummer:
Sowieso Iraakse muziek.
Hahha.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
This guy is on fire!Dat was heet. Ik ben duidelijk geen Adanali.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Met shoutout naar Stylo die dit filmpje had doorgestuurd naar me. Bleken later geen Koerden te zijn maar Arabieren.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in...Doe mij ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was net te lui om die aardappelen te bereiden btw.![]()
Ik heb zin in...Oh hou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ik echt iedere dag eten
Protège moi de mes désirs.
Ik heb zin in...Zeg me dat dat geen mayo en ketchup is over de sushi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk wasabi-mayonaise.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeg me dat dat geen mayo en ketchup is over de sushi.
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Ik hou van dit soort blije, Iraakse deuntjes.
Zelfgemaakte Spicy wasabi mayo en zelfgemaakte sriracha. Common topping voor sushi en kimpab.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je houdt van retoriek hè.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:42 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die meisje, die huis, die boek. Linguïstische fouten zijn futiel en enkel een monopolie van proleten die het gebrek aan intellect maskeren door terug te vallen op kunstmatig gecureerde karakters van een stel primaten, die 'aan deze karakters en symbolen een bepaalde betekenis hebben gegeven. Ik onderschrijf deze symbolen grotendeels, maar zo nu en dan voel ik mij vrij om het pad der linguïstische waarheid te omzeilen door mijn eigen taal te creëren, zonder dat dat ten koste van de boodschap.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh hou op
Dit kan ik echt iedere dag eten
Ik heb echt lang geen sushi meer gemaakt, moet echt weer doennnn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe mij ook maar.
Ik was net te lui om die aardappelen te bereiden btw.
Idd, lijkt niet op wasabi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |