Ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, ik moest ook een aantal keren opzoeken wat bepaalde termen en functies nou precies inhielden, want sommige dingen kennen we helemaal niet in de Nederlandse politiek, zoals een whip bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Whip_(politics)
Vraag ik me ook af. Geen Jesse en Walter meer die de serie dragen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af of dit ook een hit wordt.
Ze doen ook Arabische liedjes 😄quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ook een mooi nummer:
Alleen het Iraanse origineel is natuurlijk veel mooier.
Leuk is dat, he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ze uit de lift stappen "iyi akşamlar" zeggen is dan zo gemeen.
I know that feel. Vertel...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
My life.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Ik: Nee
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Suri, nigga wwut..quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
India, Pakistan, Koerd, Suriname, alles wordt genoemd, behalve "Arabier".
Ik lijk op geen van bovenstaande.
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
India, Pakistan, Koerd, Suriname, alles wordt genoemd, behalve "Arabier".
Ik lijk op geen van bovenstaande.
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Maar Abdul, dat die persoon dacht dat je meer op een Tatar leek dan Turkije-Turk zegt meer over hun dan jou in dit geval.
Ja, zal ik je mailen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.
Btw, nog antwoord gehad van Dr.Mcdonald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |