Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.quote:
Ik had er chili paste erdoor heen gedaan nog. ^^quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De wasabi-mayo die ik thuis heb is toch echt meer groenig, hoor.
Aha. Ik dompel 'm liever onder in sojasaus (met beetje wasabi erin).quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfgemaakte Spicy wasabi mayo en zelfgemaakte sriracha. Common topping voor sushi en kimpab.
Oh ik moest jmf quoten, haha. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, lijkt niet op wasabi.
Irakezen hebben zo'n kleine trommel die je vaak hoort in liedjes. Gaat ook snelquote:
Etsy.quote:[img]http:///p/0s.gif[/img] Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Ik wil een heisenberg shirt.
Kon hem laatst niet vinden bij de priemark.
Hezbollah heeft ook vette theme songs trouwens.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Turkse muziek is mij veel te dramatisch. Doe mij die uitbundige Arabische deuntjes maar.
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Landysh het volgende:
Skyler?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zweer het je, ik irriteer me dood aan enkele Breaking Bad personages.
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Skylar, Marie, Hank, Jr .quote:
Enorm ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Walter zelf werd ook steeds irritanter tegen het einde aan.
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Denk dat skyler tshirt beter zou passen bij jou.
Shots fired.
Jr, is jimmy van soutparkquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skylar, Marie, Hank, Jr .
Annoying pieces of crap.
Betweterige kutwijf, altijd huilen en grote ogen opzetten. Give me a break, woman.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.
Had een ketting besteld uit China via etsy, duurde mij te lang.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Serieus joh, ik dacht dat het allemaal wel meeviel.
* D.U.M.A.N. meldt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige persoon die nooit is begonnen aan Breaking Bad?
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Skylar, Marie, Hank, Jr .
Annoying pieces of crap.
Ook gekeken ja, erg sick. Maar ik moet wel mijn hoofd erbij houden altijd, anders mis ik echt een stuk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben nu bezig met House of Cards. Amerikaanse politiek is nog meer f*cked up dan ik dacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond haar echt een irritant hoofd hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan skyler en hoe ze steeds aan haar lippen likt.
Mjah hoe zou jij reageren als je man een drugsdealer was denk ik ook weleens. En dan begint ze weer aan haar lippen te likken en wil ik haar vermoorden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Betweterige kutwijf, altijd huilen en grote ogen opzetten. Give me a break, woman.
Alle mensen die overdrijven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dus alle mensen die tussen Walter en zijn werk komen?
Daar erger ik me aan inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Grup Yorum.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ook een mooi nummer:
Alleen het Iraanse origineel is natuurlijk veel mooier.
Nee daarvoor al hoor, ik kijk nu seiz 1 opnieuw en om iedere kleine shitding boos worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mjah hoe zou jij reageren als je man een drugsdealer was denk ik ook weleens. En dan begint ze weer aan haar lippen te likken en wil ik haar vermoorden.
rot es opquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar erger ik me aan inderdaad.
Vraag me af of dat zo een spin-off wordt als Joey, na Friends.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Saul Goodman krijgt vanaf 2015 zijn eigen serie trouwens.
Vraag me af hoe ze irl is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee daarvoor al hoor, ik kijk nu seiz 1 opnieuw en om iedere kleine shitding boos worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Crip het volgende:
Dit crave ik momenteel... gevuld marokkaans tajine brood met gehakt en cheddar.
sigh
wrm ben ik luiBrood met gehakt en cheddar, dat kun je toch bij de Mac krijgen? Heet een Cheeseburger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt zo simpel, maar is zo magisch. Jij weet nog niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Brood met gehakt en cheddar, dat kun je toch bij de Mac krijgen? Heet een Cheeseburger.
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af of dat zo een spin-off wordt als Joey, na Friends.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Vraag me af of dit ook een hit wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep. Ze beginnen een aantal jaren voor de gebeurtenissen van BB geloof ik.
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb
Klopt, ik moest ook een aantal keren opzoeken wat bepaalde termen en functies nou precies inhielden, want sommige dingen kennen we helemaal niet in de Nederlandse politiek, zoals een whip bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook gekeken ja, erg sick. Maar ik moet wel mijn hoofd erbij houden altijd, anders mis ik echt een stuk.
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, ik moest ook een aantal keren opzoeken wat bepaalde termen en functies nou precies inhielden, want sommige dingen kennen we helemaal niet in de Nederlandse politiek, zoals een whip bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Whip_(politics)
Vraag ik me ook af. Geen Jesse en Walter meer die de serie dragen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af of dit ook een hit wordt.
Ze doen ook Arabische liedjes 😄quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:08 schreef Intellectueel het volgende:
Ook een mooi nummer:
Alleen het Iraanse origineel is natuurlijk veel mooier.
Leuk is dat, he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer ze uit de lift stappen "iyi akşamlar" zeggen is dan zo gemeen.
I know that feel. Vertel...quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Turken die denken dat ik geen Turk ben... Dat kan awkward situaties opleveren in de lift.
My life.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Ik: Nee
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Suri, nigga wwut..quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
India, Pakistan, Koerd, Suriname, alles wordt genoemd, behalve "Arabier".
Ik lijk op geen van bovenstaande.
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
My life.
Ik: 3 maal raden wat mijn afkomst is
Random persoon: Indonees?
Random persoon: Pakistaan?
Random persoon: pff moeilijk hoor, misschien hindoestaan?
Ik:ik ben Turk
Random persoon: je liegt
Random persoon: Serieus? Allebei ouders Turk?
Ik: Ja
Random persoon: bedoel je tataar turks?
Ik: nee, turk turks
Elke dag.
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neem je DNA test mee als je naar buiten gaat. Doe ik ook.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grap maakt, maar ik wilde dus serieus die resultaten uitprinten en op zak houden.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Maar Abdul, dat die persoon dacht dat je meer op een Tatar leek dan Turkije-Turk zegt meer over hun dan jou in dit geval.
Ja, zal ik je mailen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.
Btw, nog antwoord gehad van Dr.Mcdonald?
Heeft 23andMe geen telefoonapp?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik maak een grap maar heb er ook aan gedacht.
Btw, nog antwoord gehad van Dr.Mcdonald?
Tataren zien er Aziatisch, Oost-Europees of gemixt EuroAziatisch uit. Midden-Oosterse invloeden komen een stuk minder voor onder hen. Dus dat die persoon dacht dat jij een Tatar was ondanks dat jij er meer Midden-Oosters uitziet dan de gemiddelde Turk zegt dat hij niet zo veel weet over Tataten of Turken.quote:
Jawel maar vet irritant.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft 23andMe geen telefoonapp?
Deze ga ik lenen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tataren zien er Aziatisch, Oost-Europees of gemixt EuroAziatisch uit. Midden-Oosterse invloeden komen een stuk minder voor onder hen. Dus dat die persoon dacht dat jij een Tatar was ondanks dat jij er meer Midden-Oosters uitziet dan de gemiddelde Turk zegt dat hij niet zo veel weet over Tataten of Turken.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja.
Of tijdens het werk "afiyet olsun". Hun gezichten op zulke momenten.
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Als ik een keer geld teveel heb, laat ik mijn dna ook testen.
Ze zien je dure kapsel en denken dat je van qatar komtquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.![]()
Je lijkt niet eens op een Arabier imho.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Istanbul word ik door verkopers altijd in het Arabisch aangesproken. Daarna in het Engels, en pas daarna in het Turks.![]()
Ze hadden een opmerking over mijn kapsel.quote:
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:02 schreef Landysh het volgende:
Thanks voor de mail, Abdul.
Turks met ietsjes meer (bijna verwaarloosbaar) Midden-Oosterse invloeden dus. (Ik negeer zijn commentaar, kijk alleen naar de resultaten van zijn programma)
Dure kapsel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze zien je dure kapsel en denken dat je van qatar komt
En toch zien die mensen mij aan voor een Arabier.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lijkt niet eens op een Arabier imho.
wat zeiden zequote:Op zaterdag 8 november 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze hadden een opmerking over mijn kapsel.
Na de motorrijles heb ik niet meer in de spiegel gekeken... Motorrijles, dus ik had een helm op. Een helm is funest voor je kapsel.
Maarja, zo'n helmkapsel + baard is blijkbaar reden om in het Turks over me te praten.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.
Hoezo? Joden zijn ook van het menselijke ras. Maar ik heb het je al een keer uitgelegd, het gaat om de uitkomst.quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Er stond ergens tussenin Joods, ik schrok wel even.
Valt toch mee?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij betaalt fortuin voor een knipbeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |