Ze fired twee slippers op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je geen shots fired in der gezicht geschreeuwd?
Oogschaduw is gewoon een kwestie van uitproberen! Als je winged eyeliner kan kun je ook oogschaduwwwquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij kan tenminste met oogschaduw omgaan
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze fired twee slippers op mijn gezicht.
Ik ben een queen in winged eyeliner.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Oogschaduw is gewoon een kwestie van uitproberen! Als je winged eyeliner kan kun je ook oogschaduwww
Zij doet terug. In mijn gezicht en believe me, die van haar komt harder aan.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd dit doen.
Laurierbladen zijn epischquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jongens even serieus, één laurierblad geeft boem veel smaak. Wat een ontdekking was dit. Dayum.
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken? Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Mathemaat het volgende:
Nee, intellectualisme is het wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken. Progressief als in dat het meer en meer inzicht verschaft over de samenhang van onze uitspraken.
Omg.quote:
Mijn ma is een doetjequote:Op zaterdag 8 november 2014 18:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zij doet terug. In mijn gezicht en believe me, die van haar komt harder aan.
Zij is eski toprak.
Ik liet een scheet precies toen jij een comment plaatste, zo toevallig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken? Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een pseudo-intellectueel.
wat omgquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omg.
[..]
Mijn ma is een doetje
Ze is echt amazing mooi.quote:
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:26 schreef Landysh het volgende:
Mijne ook hoor. Maar ze is wel echt sterk.
i know right her face is wowquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze is echt amazing mooi.
[..]
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.
Genetica is a bitch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze is echt amazing mooi.
[..]
Niemand gelooft dat mijn ma, mijn ma is. Ze lijkt op een Turk, blond en groene ogen. Beetje Unlabeled-achtig.
Die of dat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom quote jij mij? Jij dacht dat ik onder de indruk ben van die Italiaanse onderschrift van je?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
it's a trap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Hhhh, of nie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij het zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
Die goeie ouwe tijd dat AryaMehr maar met schelden begon uit frustratie als die weer eens op z'n plek gezet werd hier.
Nee, het is een verwijzing naar de werken van Aristoteles, waarin hij breekt met het oudere door de wereld samen te vatten in coherente beelden dmv logica, waarbij logica exact vastgelegd wordt met een aantal regels.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De wereld samenvatten in samenhangende, progressieve uitspraken?
Ontken jij serieus dat Wittgenstein een intellectueel is?quote:Is dat jouw poging om intellectueel over te komen, door een abstracte uitleg over intellectualisme te geven? Een ware intellectueel claimt nooit dat de wereld samen te vatten is, noch dat progressiviteit een doel an sich is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |