quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:25 schreef Cavaliers het volgende:
Wie niet heeft gepost in #1000, doet niet meer mee.
GGMM heeft dan een kindquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:24 schreef Mani89 het volgende:
Op naar de 2000, ben benieuwd of welke FOK!kers er dan inmiddels zijn overleden.
Ik vind het toch een beetje gemeen als ze dit elke uitzending doen, met Hansie heb je geen medelijden maar bij Emile welquote:
Ik had het voor de uitzending aan Wilfred op Twitter gevraagd, of ze dat zaalvoetbal Emile filmpje wilden uitzenden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo ontdekken ze dat filmpje nu pas
Daar ligt het niet aan anders hadden ze dat filmpje met die Rus en de toto ook uitgezonden. Die was nog leukerquote:Op zaterdag 8 november 2014 01:00 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik had het voor de uitzending aan Wilfred op Twitter gevraagd, of ze dat zaalvoetbal Emile filmpje wilden uitzenden.
Dus als je Wilfred attent wilt maken op grappige filmpjes, GIFJES hier, of wat dan ook, tweet het even. Hij wist het kennelijk niet (meer).
Elke FOK!'er herkent zichzelf in Emilequote:Op zaterdag 8 november 2014 00:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het toch een beetje gemeen als ze dit elke uitzending doen, met Hansie heb je geen medelijden maar bij Emile wel
En weer werd ie niet begrepenquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nog steeds aan het schateren om die Emilegrap: "Wat let je".
quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Wie is RensAjacied? Ik ken geen RensAjacied
Ik herken Rens al een tijdje niet meer aangezien hij gestopt is met rellen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Deeltje 1000 gemist als VI Hooligan van het aller eerste uur.
Dit is humor om te lachen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kleedkamergrap De Graafschap gaat mis
De spelers hadden een paar bekertjes met water boven op de deur gezet, maar toen keeper Hidde Jurjus en speler Sandy Hulst binnenkwamen gebeurde er iets vreemds...
Jerry van Ewijk plaatste een video van de grap op Instagram.
http://www.telegraaf.nl/t(...)chap_gaat_mis__.html
Was deze al gepost
Bedankt hiervoorquote:
Hey ouwe reus, blijf je nog even hangen? Anders alvast een gelukkig 2015 gewenst!quote:Op zondag 9 november 2014 21:32 schreef Veerboot het volgende:
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey ouwe reus, blijf je nog even hangen? Anders alvast een gelukkig 2015 gewenst!
Ik doe mijn broekje alvast uit.quote:Op maandag 10 november 2014 15:34 schreef Mani89 het volgende:
De grote roerganger is wedergekeerd. Ik zou dat showtje maar gauw gaan terugkijken, maar houd wel een zuurstoffles bij de hand.
Dan zal de humor ook wel ver te zoeken zijn vanavondquote:Op maandag 10 november 2014 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Als het goed is zendt RTL en meerdere zenders bijna/tot geen reclame uit vanwege de MH17 ramp.
Topshow zonder reclame.
quote:Op zondag 9 november 2014 15:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kleedkamergrap De Graafschap gaat mis
De spelers hadden een paar bekertjes met water boven op de deur gezet, maar toen keeper Hidde Jurjus en speler Sandy Hulst binnenkwamen gebeurde er iets vreemds...
Jerry van Ewijk plaatste een video van de grap op Instagram.
http://www.telegraaf.nl/t(...)chap_gaat_mis__.html
Was deze al gepost
Vliegtuigongelukkie, niks mis mee toch. Zit je lekker een uitsmijtertje te eten en dan word je uit de lucht geschotenquote:
Geen bamihapjes meer voor Jan, want dat mag niet meer van de dok. Anders moeten ze weer bij zijn koker naar binnen.quote:
Door z'n koker? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Geen bamihapjes meer voor Jan, want dat mag niet meer van de dok. Anders moeten ze weer bij zijn koker naar binnen.
ANUSquote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Door z'n koker? Wat bedoel je daarmee?
Ik word gek van je!quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Door z'n koker? Wat bedoel je daarmee?
Een waardige opvolger van je vorige UI.quote:Op maandag 10 november 2014 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Ik zet alvast mijn Johan UI die ik van Johannes heb gekregen
Thanksquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een waardige opvolger van je vorige UI.
Leuk voor je.quote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
14 februari ga ik weer naar Danny Vera
Zaterdag 14 februari 2015
Danny Vera - Locatie: Paradiso Noord, Tolhuistuin
Dat verbaast me niets. Hij zal het nooit durven toe te geven maar Caland vindt mij een heel aardig persoon.quote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
godzijdank, Caland was al bezorgd
Ik ontken noch bevestig dit.quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Hij zal het nooit durven toe te geven maar Caland vindt mij een heel aardig persoon.
rustig hansquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Confetti het volgende:
Altijd weer die kut, kut Genee die discussie over buitenlands voetbal afkapt.
Mongool.
Ik hoopte wel op beelden van Zlatan natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
Was bijna afgehaakt, maar het gaat gelukkig weer over de Eredivisie.
Ik zie liever Kramer of Uth.quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte wel op beelden van Zlatan natuurlijk.
Een Zlatan voor je post.quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte wel op beelden van Zlatan natuurlijk.
Fapfap.quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een Zlatan voor je post.
[ afbeelding ]
Ze hebben PSV toch nog niet laten zien?quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef GGMM het volgende:
Geweldige aanval van de best voetballende ploeg van Nederland.
Ja wat moet ik dan zeggen, sopsop klinkt nietquote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet fappen. Je valt door de mand.
sopsop klinkt primaquote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan zeggen, sopsop klinkt niet
Audio van jouw lach graagquote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
Godverdomme die lach van Gijp ook elke keer he
Waar was jij vrijdagavondquote:Op maandag 10 november 2014 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar was je dit weekend?
Sluikreclamequote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef KingRoland het volgende:
jongens, ik kom zo terug. ik ga even coca cola halen
Ben even naar het toilet gegaan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het weekend van FOX.
Johannes vindt dit leuk
Het goede voorbeeldquote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Terechte opmerking van Johan, dierenleed is walgelijk.
had ik graag willen zienquote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij Ado, groen geel geverfde kippen
Wat mis ik die tijden!!
Stoer zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij Ado, groen geel geverfde kippen
Wat mis ik die tijden!!
quote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het goede voorbeeld
[ afbeelding ]![]()
Wie is die man die Simba vast houdt?quote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het goede voorbeeld
[ afbeelding ]![]()
Die hond heb ik nog nooit gezien. Kan je wat meer over hem vertellen?quote:Op maandag 10 november 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het goede voorbeeld
[ afbeelding ]![]()
Goeie vergelijking zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 20:52 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom praat die wilfred nog als het over cambuur gaat :s stuur hem weg ofzo
Ze moeten gewoon regenbooggras neerleggen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
Fijn weer die kunstgrasdiscussie.
Voor meer informatie:quote:Op maandag 10 november 2014 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die hond heb ik nog nooit gezien. Kan je wat meer over hem vertellen?
Tenzij ze spelen in het Kyocera Stadion.quote:Op maandag 10 november 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
Kunstgras is voor pauperclubjes zonder identiteit.
Eens
Eens
quote:Op maandag 10 november 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor meer informatie:
http://wijzijnsimba.nl/
Voor een goed gesprek over Simba in het gastenboek:
http://wijzijnsimba.nl/Contact/
Heej niet haten op Danny.quote:Op maandag 10 november 2014 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja Vera, met je "ik ken de woorden maar ik heb geen idee waarover ik zing".
quote:Op maandag 10 november 2014 20:54 schreef superniger het volgende:
kunstgras moeten ze verbieden in de eredivisie.
Haha het Kyocera stadion.quote:Op maandag 10 november 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tenzij ze spelen in het Kyocera Stadion.
kaanaadaaquote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk.
Zeg anders nog een keer kaanaadaa
Ik moet eerst weten of Johannes en GGMM het eens zijn met die stelling.quote:Op maandag 10 november 2014 20:54 schreef superniger het volgende:
Alleen als Simba er een plasje op wil doen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten of Johannes en GGMM het eens zijn met die stelling.
Echt wel, hij verkloot al die nummers, verkeerde klemtoon op woorden, hij heeft echt geen idee waar het over gaat. Teksten kent hij uit zijn hoofd, geen idee wat ze betekenen, dat hoor je aan alles.quote:
Mooie Aziatische sponsor.quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Haha het Kyocera stadion.
Klinkt lekker.
RTquote:Op maandag 10 november 2014 20:54 schreef superniger het volgende:
Inderdaad prachtige mat daarquote:Op maandag 10 november 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tenzij ze spelen in het Kyocera Stadion.
Ik wel.quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond zijn liveshow leuk, heb me prima vermaakt en ik ga in februari weerquote:Op maandag 10 november 2014 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt wel, hij verkloot al die nummers, verkeerde klemtoon op woorden, hij heeft echt geen idee waar het over gaat. Teksten kent hij uit zijn hoofd, geen idee wat ze betekenen, dat hoor je aan alles.
Ik ben het er mee eens. Gr gr GGMM.quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Den Haag zitten ook de echte echte hooliesquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig hebben we hier in Den Haag allemaal opskeer
Er gaan ook hele volksstammen los op Frans Bauer, zegt weinig over de kwaliteitquote:Op maandag 10 november 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond zijn liveshow leuk, heb me prima vermaakt en ik ga in februari weer
Op Valentijnsdag maar dat is toeval.
Hier in Ypenburg is dat wel de trend ja.quote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig hebben we hier in Den Haag allemaal opskeer
OK dat eerste heb je gelijk in. Zelf hoor ik het niet, wat je net zei. Maar goed, smaken verschillen, zoals het cliché zegtquote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gaan ook hele volksstammen los op Frans Bauer, zegt weinig over de kwaliteit.
Het zal vast een leuke show zijn, ik erger me kapot aan zijn onkunde.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft niet veruit de beste selectie van Nederland.
niet alleen daar. Enkel in Groningen houdt men krampachtig vast aan de traditionele stekeltjesquote:Op maandag 10 november 2014 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier in Ypenburg is dat wel de trend ja.
Eens hoorquote:Op maandag 10 november 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat eerste heb je gelijk in. Zelf hoor ik het niet, wat je net zei. Maar goed, smaken verschillen, zoals het cliché zegt
Ik ben er gewoon.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Cavaliers er niet? Laten we hem royeren.
Zijn seizoenskaart is allang ingetrokken na zijn mislukte coupe poging.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Cavaliers er niet? Laten we hem royeren.
Het gaat toch over PSV, niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk! Ik zag dat Spandau Ballet in Ziggodome komt lijkt me ook wel leuk.
Kuch off topic
Korfbalquote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn seizoenskaart is allang ingetrokken na zijn mislukte coupe poging.
Basketbal
Een goede mod als LittleRabbit deed dat nooit.quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk! Ik zag dat Spandau Ballet in Ziggodome komt lijkt me ook wel leuk.
Kuch off topic
Kobeeee Senk joequote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn seizoenskaart is allang ingetrokken na zijn mislukte coupe poging.
Basketbal
Vrouwen he? Die kletsen maar doorquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goede mod als LittleRabbit deed dat nooit.
Weet je op welke site Littlerabbit nu mod is?quote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goede mod als LittleRabbit deed dat nooit.
Wijzijnsimba.nl?quote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je op welke site Littlerabbit nu mod is?
Eerder Kluivert.quote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Kobe is zeg maar de Arjen Robben van het basketbal
Mooie UI heb je trouwensquote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Kobe is zeg maar de Arjen Robben van het basketbal
Flappie forum?quote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in mijn hart post ik daar al.quote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klopt, ik heb hem van een speciale persoon gekregenquote:Op maandag 10 november 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooie UI heb je trouwens
Dan zou het zomaar kunnen dat wijzijnsimba.nl boven FOK uitstijgt.quote:
Best wel ja. Ik ken er eentje.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Keepers zijn altijd een beetje aparte figuren.
viesdikquote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Karamelkruidnoten zijn verslavend.
Als je het benodigde mod niveau bereikt mag je je altijd bij WZS aansluiten en FOK! vaarwel zeggen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar kunnen dat wijzijnsimba.nl boven FOK uitstijgt.
Iets wat ik aan zou moedigen.
Moet je de chocoladekruidnoten proberen die zijn nog verslavender.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
Karamelkruidnoten zijn verslavend.
Koop een B en breek een stukje af.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Ze hebben hier nooit de R chocoladeletter...
Dan is het niet speciaal.quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koop een B en breek een stukje af.
Zaterdag en zondag was ik er ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar was jij vrijdag? Al zelf benoemd VI-hooligan niet aanwezig zijn, triest.
Vertel mij wat. Heb ook een zak truffelkruidnoten gehaald.quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je de chocoladekruidnoten proberen die zijn nog verslavender.
Toevallig, ik ook nietquote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag was ik er ook niet.
Dat weet ik, maar dat is niet zo rullevant. Vrijdag was dé dag.quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag was ik er ook niet.
Ik zal hier vanaf nu mijn stinkende best voor doen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het benodigde mod niveau bereikt mag je je altijd bij WZS aansluiten en FOK! vaarwel zeggen.
De slechte van het team in het begin.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Keepers zijn altijd een beetje aparte figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |