Wat een walgelijke leugenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij vindt Toren C, Lucky TV en De Lama's leuk.
alleen giel beelen mist nog om het helemaal verschrikkelijk te maken.quote:Op maandag 10 november 2014 18:50 schreef OProg het volgende:
Ali B, een kookboek, Messi en een restant Doe Maar.
Mooie UI.quote:Op maandag 10 november 2014 18:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
alleen giel beelen mist nog om het helemaal verschrikkelijk te maken.
Je bent zelf kinderachtig.quote:Op maandag 10 november 2014 19:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kinderachtig en niet op zijn plaats, maar mad is wat overdreven.
Skiete Willyquote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat er niemand aan tafel zit die bij PSV heeft gespeeld zeg.
Willy en Rene hadden niet misstaan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat er niemand aan tafel zit die bij PSV heeft gespeeld zeg.
het is watquote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Het gemak waarmee gezegd wordt dat ze hem groeihormonen hebben gegeven.En niemand reageert.
quote:
Bestwel ja. Messi was gewoon ongeschikt voor voetbal.quote:
En nu wel. Mooi toch?quote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bestwel ja. Messi was gewoon ongeschikt voor voetbal.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef Gehenna het volgende:
Productie door Lohues trouwens (heb ik heurd)
Meezinger voor de hele familiequote:
uiteindelijk gaat alles over liefdequote:
Je bent zelf een groeihormoon.quote:Op maandag 10 november 2014 19:26 schreef lionella het volgende:
[..]
groeihormonen voor kinderen is geen doping. Voor volwassenen wel !
quote:Op maandag 10 november 2014 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Prima, schors hem met terugwerkende kracht van zijn 10e tot zijn 12e.
racistquote:Op maandag 10 november 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, zwarte tekst op een witte achtergrond.
Prachtig.
Hij is Maarten van Roozendaal?quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is meer dan alleen geinspireerd door maarten van roozendaal...
Jnappe vent. Net als z'n vader.quote:
Die was ook al vreselijk. Moeilijk doen met een glas sherry in zijn hand. Salontafelmuzikant.quote:
Ja, jij bent kwaliteitquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was ook al vreselijk. Moeilijk doen met een glas sherry in zijn hand. Salontafelmuzikant.
Wel RIP natuurlijk.
Klopt. Doe ik niet moeilijk over. Ben makkelijk bij het ontvangen van terechte complimenten.quote:
quote:Thomas Dekker was de wielerbelofte van zijn generatie maar na een schorsing vanwege dopinggebruik ging het bergafwaarts. Het gevolg hiervan? Garmin-Sharp, de ploeg waar hij voor uitkomt, besloot dit jaar zijn contract niet te verlengen. Toch zit opgeven er voor de dertigjarige wielrenner nog niet in. Vandaag werd bekend dat hij aankomend voorjaar een poging gaat doen om het werelduurrecord te verbreken. Zoveel mogelijk meters op de afleggen binnen het tijdbestek van een uur. Hoe zwaar is deze beproeving? We gaan het vanavond horen.
De loopgraven, de uitgestrekte groene weides, bezaaid met ontelbare witte kruizen, de klaprozen: ze staan in ons collectief geheugen gegrift als symbool voor de Eerste Wereldoorlog die met name in Noord Frankrijk en België een spoor van vernietiging trok. Dit jaar is het 100 jaar geleden dat deze bloedige oorlog uitbrak, voor ons aanleiding voor een collegereeks met Peter Vandermeersch.
Deze keer staat de techniek en geneeskunde centraal. De Eerste Wereldoorlog had naast alle verschrikkingen ook een groot effect op de technische en medische ontwikkelingen.
3 FM Serious Request is niet meer weg te denken uit de Nederlandse decembermaand. Elk jaar organiseert radiozender 3FM de actie om geld in te zamelen voor projecten van het Rode Kruis.
Drie radio-dj's zijn zes dagen (in 2004 vijf dagen) opgesloten in het glazen huis en eten gedurende die periode helemaal niks. Ze draaien dag en nacht verzoeknummers voor luisteraars, uiteraard tegen betaling. Verder worden bekende Nederlanders ingezet en worden er dingen geveild. De actie wordt sinds 2004 gehouden en vindt plaats in de week voor Kerstmis.
Dit jaar staat het glazen huis in Haarlem en is het doel het helpen van meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld in conflictgebieden. Paul Rabbering maakte vanmiddag bekend welke 3 DJ's het huis in gaan, zij schuiven vanavond bij Matthijs aan.
De Amsterdamse indierockband The Elementary Penguins stond eerder in het voorprogramma van Go Back To The Zoo en was support voor Moke. In 2012 wordt de band met het nummer 'Everybody Knows My Name Especially On The Dancefloor' uitgeroepen tot 3FM Serious Talent. Deze week verscheen hun debuutalbum 'Weekend Transition'. Vanavond spelen ze hun nieuwe single bij ons!
Tafelheer: Paul de Leeuw
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef hhh38 het volgende:
De 3 Serious Request DJs zitten vanavond aan tafel.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef OProg het volgende:
Krijgen we die Glazen Huis ellende weer.
Mad? Jelly?quote:
Nou, wat zit het diep.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mad? Jelly?
Het zit in ieder geval diep.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval nog een onderwerp over de eerste wereldoorlog.
Wat is die aversie tegen het glazen huis?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mad? Jelly?
Het zit in ieder geval diep.
Was toen het interview met Holland Sport toch (toen ook nog met Matthijs, dacht ik), waarin hij nogal zelfverzekerd riep dat het allemaal wel goed kwam?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef -Willempie- het volgende:
Zal Thomas Dekker wat bescheidener zijn dan een aantal jaren geleden?
staattsteun teveel van hetzelfde blablaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat is die aversie tegen het glazen huis?
Beetje chanantquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Volgende keer toch maar een blaadje meenemen.
Het zou zorgwekkender zijn als hij het levende lijk van zijn moeder zou misbruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
Paul misbruikt nu het het dode lijk van zijn overleden moeder om kijkcijfers te scoren!
Bedankt Sjeng.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zou zorgwekkender zijn als hij het levende lijk van zijn moeder zou misbruiken.
Beetje zwakke argumentenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
staattsteun teveel van hetzelfde blabla
Als hij nu nog gebruikt is het hele slechte troep.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Zou hij geen doping meer gebruiken?
Denk dat hij zo ongeveer de enige wielrenner is die na zijn schorsing clean is ja (anderen gingen alleen maar harder fietsen)quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
Zou hij geen doping meer gebruiken?
Doeiquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Kut Sinterklaasjournaal gemistDWDD ga ik ook missen, stomme gasten.
Doei.
Ik vind het wel ieder jaar hetzelfde.quote:
In die documentaire was het wel mooi om te zien dat hij die omslag maakte.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
Ik snap het niet, wat zit die Dekker nou stoer te doen? Hij heeft toch zelf gebruikt?
ff luisteren hequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef Dale. het volgende:
Hahahaha gaat ie nou boos wezen op diegene die hem heeft verraden dat hij epo heeft gebruikt?
Wat een mongool die Dekker en dat hele wielrennen.
Dan moet je elke sport opheffenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Gewoon die hele kutsport 2 jaar opheffen en daarna opnieuw beginnen
Dat is wel mooi. Dekker en Boogie kunnen gewoon vrijuit praten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef DrDentz het volgende:
We hebben nu wel de echte TD gezien en niet deze acterende gladjanus aan tafel.
Nee, in het tennis of voetbal zit echt niet iedereeen aan de drugsquote:
In wielrennen ook allang niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, in het tennis of voetbal zit echt niet iedereeen aan de drugs
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, in het tennis of voetbal zit echt niet iedereeen aan de drugs
iedereen die er in het wielrennen toe doet zit aan de drugs. Dat lijkt me anno 2014 geen geheim meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In wielrennen ook allang niet meer.
Het lijkt wel een normale sport.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
iedereen die er in het wielrennen toe doet zit aan de drugs. Dat lijkt me anno 2014 geen geheim meer
In tennis en voetbal zijn de sporters die er toe doen natuurlijk wel naturel. Lol.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
iedereen die er in het wielrennen toe doet zit aan de drugs. Dat lijkt me anno 2014 geen geheim meer
In voetbal en tennis ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
noem 1 sport waar de winnaars van de afgelopen dertig jaar vrijwel zonder uitzondering later betrapt zijn op drugsgebruikquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In tennis en voetbal zijn de sporters die er toe doen natuurlijk wel naturel. Lol.
Gefrustreerd en jaloers?quote:
atletiek?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
noem 1 sport waar de winnaars van de afgelopen dertig jaar vrijwel zonder uitzondering later betrapt zijn op drugsgebruik
Inderdaad, 'betrapt zijn'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
noem 1 sport waar de winnaars van de afgelopen dertig jaar vrijwel zonder uitzondering later betrapt zijn op drugsgebruik
Darts.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt er in het voetbal of in de tennis ook zo vaak spelers betrapt op dopingquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In tennis en voetbal zijn de sporters die er toe doen natuurlijk wel naturel. Lol.
Daar wordt niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt er in het voetbal of in de tennis ook zo vaak spelers betrapt op doping
alsof Carlo de Reuver ooit in een bekertje heeft moeten zeikenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt er in het voetbal of in de tennis ook zo vaak spelers betrapt op doping
Lees je in. Dat zijn feiten.quote:
En tennissers krijgen dan een blessure die precies een jaar of 2 jaar duurt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Een wielrenner krijgt in een jaar meer bloedcontroles dan alle proftennissers bij elkaar.
Als er niet serieus gecontroleerd wordt, betrap je ze ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is niet echt moeilijk overigens aangezien ze er in 2013 in totaal maar 21 deden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een wielrenner krijgt in een jaar meer bloedcontroles dan alle proftennissers bij elkaar.
Ja, het wielrennen heeft dat inmiddels ook wel aan zichzelf te danken. Laten we dan het atletiek noemen. Die worden ook heel veel gecontroleerd. Bolt is geloof ik nog nooit betrapt op dope. Epke zonderland evenminquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Zou iedereen daar kwijlend binnen komen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Mocht er iemand naar de opnames willen, ik kreeg net een mail met code voor gratis toegang. Stuur me maar een DM als je wil gaan.
Misschien moet je maar stoppen met deze discussie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, het wielrennen heeft dat inmiddels ook wel aan zichzelf te danken. Laten we dan het atletiek noemen. Die worden ook heel veel gecontroleerd. Bolt is geloof ik nog nooit betrapt op dope
Neuh ik kwijlde niet toen ik naar binnen ging hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou iedereen daar kwijlend binnen komen?
Alle andere Jamaicanen wel, en hij zou schoon zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, het wielrennen heeft dat inmiddels ook wel aan zichzelf te danken. Laten we dan het atletiek noemen. Die worden ook heel veel gecontroleerd. Bolt is geloof ik nog nooit betrapt op dope
Van?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Mocht er iemand naar de opnames willen, ik kreeg net een mail met code voor gratis toegang. Stuur me maar een DM als je wil gaan.
En in looppas?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik kwijlde niet toen ik naar binnen ging hoor
Zou ik dat ook hebben? Ik ben immers ook lid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de Vara.
[..]
Nee ook niet eens.
Denk het haast wel. En je bent ook een keertje geweest dus je zult wel op de mailinglijst staan denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik dat ook hebben? Ik ben immers ook lid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |