abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147602299
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Kan je achteraf nog verzakking van andere organen ofzo krijgen eigenlijk? :@
prolapse dit dat
pi_147602418
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

prolapse dit dat
Dat bedoel ik niet :(
ksssst
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_147602431
Ik blijf je een held vinden Cat, zoals ing zegt :Y _O_
pi_147608283
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]

Kan je achteraf nog verzakking van andere organen ofzo krijgen eigenlijk? :@
Haar linkertiet komt op haar knie te hangen. :o

De nieren zitten niet in de buikholte, maar achter het buikholtevlies, meer tegen de rug aan. Daar in de buurt zitten nauwelijks andere organen die je los kunt halen door een nier te verwijderen, en die organen zitten gewoon goed vast.
pi_147609032
Een nier is toch ook niet zo groot, toch?
pi_147609148
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:47 schreef Geralt het volgende:
Dan neem je me toch niet serieus?

Overigens compleet debiel ook dat mensen zoals jij meteen bovenaan een lijst komen voor een nieuwe nier, terwijl mensen die er niks aan kunnen niet bovenaan staan automatisch. 8)7

Ik vind dat ridicuul en absurd en je hele plan complete waanzin en dat is mijn goed recht. Dat jij me dan vervolgens direct niet serieus neemt omdat ik niet in je straatje meepraat over hoe geweldig het wel niet is moet je zelf weten en interesseert me geen ene flikker eigenlijk.

:W
Je kan perfect met een nier leven.
pi_147609484
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je kan perfect met een nier leven.
Stop feeding the trollllllllllllllll
pi_147609622
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

Stop feeding the trollllllllllllllll
Ik heb niet het gevoel dat hij een troll is.
pi_147611779
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 14:44 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

prolapse dit dat
Ervaring? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147611831
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 17:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Haar linkertiet komt op haar knie te hangen. :o

De nieren zitten niet in de buikholte, maar achter het buikholtevlies, meer tegen de rug aan. Daar in de buurt zitten nauwelijks andere organen die je los kunt halen door een nier te verwijderen, en die organen zitten gewoon goed vast.
Ik moest lachen :D _O-

Fijn om te weten dat het goed zit met de rest van mijn binnenwerk ^O^
Volgens mij wordt de overgebleven ruimte ook opgevuld door spier- en vetweefsel.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_147611875
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:15 schreef computergirl het volgende:
Een nier is toch ook niet zo groot, toch?
Eentje van 10,8 en eentje van 11,2 cm lang in mijn geval, als ik het goed onthouden heb. Handjevol dus.
pi_147619927
Ook hier respect ^O^

Al begrijp ik nog steeds niet goed waarom je zoiets doet voor een vreemde :?
Het is een van de weinig manieren waarmee je echt iemand direct kan helpen overleven i.t.t. bijv. een miljoen storten op een of ander Giro-nummer. Ik begrijp dat dat fijn moet voelen. Is dat het?

Het minder fijne is dat jouw nier ook naar een zware alcoholist of drugverslaafde kan gaan die de nierziekte zelf veroorzaakt heeft. Niet aan denken? Of zou je zoiets ook prima vinden? Just curious :)

Nogmaals respect, ik zou zoiets nooit overwegen, deels vanuit egoïstisch (zoals "de mensch" is), maar vooral vanuit beredeneerd gevoel.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_147633564
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D _O-

Fijn om te weten dat het goed zit met de rest van mijn binnenwerk ^O^
Volgens mij wordt de overgebleven ruimte ook opgevuld door spier- en vetweefsel.
Ah okee, vroeg het me ineens af :D
pi_147635609
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 22:18 schreef Moody het volgende:
Ook hier respect ^O^

Al begrijp ik nog steeds niet goed waarom je zoiets doet voor een vreemde :?
Het is een van de weinig manieren waarmee je echt iemand direct kan helpen overleven i.t.t. bijv. een miljoen storten op een of ander Giro-nummer. Ik begrijp dat dat fijn moet voelen. Is dat het?

Het minder fijne is dat jouw nier ook naar een zware alcoholist of drugverslaafde kan gaan die de nierziekte zelf veroorzaakt heeft. Niet aan denken? Of zou je zoiets ook prima vinden? Just curious :)

Nogmaals respect, ik zou zoiets nooit overwegen, deels vanuit egoïstisch (zoals "de mensch" is), maar vooral vanuit beredeneerd gevoel.
Voor mij voelt het als logisch. Ik heb een gezond lijf, zie om me heen genoeg ellende en weet dat een relatief klein (zo beschouw ik het nog steeds) ongemak voor mij het leven van een ander totaal kan omgooien.
Wat voor mij 'fijn' voelt (om jouw woorden te gebruiken) is de wetenschap dat ik écht iets onbetaalbaars voor een ander heb gedaan. Iets waar ik trots op kan zijn en wat - bij wijze van spreken- op mijn grafsteen zou kunnen komen. Ieder laat op zijn eigen wijze een spoor na in deze wereld, dit is één van mijn voetstappen.

Dat mijn nier terecht kan komen bij iemand die zijn nieren heeft verwoest door eigen toedoen (alcohol verwoest trouwens je lever ;) ) is een risico. Maar daarin vertrouw ik op de screening. Iemand die nog steeds schadelijk gedrag vertoont zal niet snel in aanmerking komen voor donatie. En iemand die na een heftig verleden nu weer op het goede pad is, die verdient van mij wel een duwtje (niertje) in de rug. :)

Waarom voor een vreemde? Eigenlijk best simpel. Ik voel me er nu fysiek en emotioneel klaar voor (en ben een ongeduldje :+ ) en niemand in mijn omgeving is ziek of loopt risico op een nierziekte. Dan ga ik een ander niet laten wachten, ook al is het een vreemde.
pi_147637523
Goed topic Cat_22! Erg interessant om te lezen wat je overwegingen zijn. Ik vind het overigens niet zo'n heel raar idee. Wat mij heel erg tegenhoudt is dat het me vreselijk lijkt, zo'n medische ingreep. Dat heb ik niet over voor een onbekende. Zelfs bij een bekende zou ik daar al moeite mee hebben. Ik zou het dus niet als iets relatief kleins zien ;)

Ik vind het leuk om het proces te volgen, dus ga gerust door met schrijven :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_147640108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voor mij voelt het als logisch. Ik heb een gezond lijf, zie om me heen genoeg ellende en weet dat een relatief klein (zo beschouw ik het nog steeds) ongemak voor mij het leven van een ander totaal kan omgooien.
Wat voor mij 'fijn' voelt (om jouw woorden te gebruiken) is de wetenschap dat ik écht iets onbetaalbaars voor een ander heb gedaan. Iets waar ik trots op kan zijn en wat - bij wijze van spreken- op mijn grafsteen zou kunnen komen. Ieder laat op zijn eigen wijze een spoor na in deze wereld, dit is één van mijn voetstappen.

Dat mijn nier terecht kan komen bij iemand die zijn nieren heeft verwoest door eigen toedoen (alcohol verwoest trouwens je lever ;) ) is een risico. Maar daarin vertrouw ik op de screening. Iemand die nog steeds schadelijk gedrag vertoont zal niet snel in aanmerking komen voor donatie. En iemand die na een heftig verleden nu weer op het goede pad is, die verdient van mij wel een duwtje (niertje) in de rug. :)

Waarom voor een vreemde? Eigenlijk best simpel. Ik voel me er nu fysiek en emotioneel klaar voor (en ben een ongeduldje :+ ) en niemand in mijn omgeving is ziek of loopt risico op een nierziekte. Dan ga ik een ander niet laten wachten, ook al is het een vreemde.
Ok, duidelijk :) Ik begrijp je overweging wel!
Alcohol is ook niet best voor je nieren hoor. Als je lever het niet meer aankan (wat vaak het geval is), tast het de nieren ook aan :)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_147645234
Alcohol tast uiteindelijk alles aan, als je maar lang en vaak genoeg drinkt. :P

Vervolg van het gemeenteverhaal! Want ik kan er wel op mopperen, maar de afhandeling valt me tot dusver best mee. Dan vergeten we even dat ik de halve site heb moeten doorscrollen met diverse zoekopdrachten om het digitale aanvraagformulier te vinden

Maar ook deze keer binnen twee dagen teruggebeld en we hebben een keukentafelgesprek gepland in januari. Geeft voor mij toch aan dat ze het serieus nemen. Want vandaag kreeg ik de bevestigingsbrief van ontvangst en volgens die brief hadden ze me ook meteen telefonisch kunnen af- of doorverwijzen.

To be continued dus. :)
pi_147655819
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dikke amen. Precies de redenen waarom ik het zou doen.
:*
pi_147677006
Ik krijg dit jaar zoveel onverwachte en lieve kerstkaartjes. O+
Ook van mensen van wie ik het niet verwachtte.

*stil is* O+
pi_148614755
*kick*

Inmiddels een bezoekje verder (dubbelcheck weefseltypering) en voor volgende maand consulten chirurg en nefroloog gepland.

Tot ik vandaag telefoon kreeg :D Waarschijnlijk is er een match en kan een ketentje van twee donaties worde gestart. *O* Om logistieke redenen moet ik nu snel goedgekeurd worden, dus de afspraak met beide artsen is vervroegd naar deze week, ik word er gewoon tussen gepropt.
Verder deze week nog indicatie voor huishoudelijke hulp en zo zijn we weer lekker op stoom.

Zoals het nu uitziet zal ik in maart mijn nier kunnen gaan doneren. :)
pi_148614958
Spannend Cat! Maar maart duurt toch nog lang, waarom dan de haast voor de doktoren?
pi_148615467
Interessant. Ik zou nooit mijn organen gedurende mijn leven afstaan. Alleen aan vrienden. Mijzelf boven anderen.
pi_148615585
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:09 schreef computergirl het volgende:
Spannend Cat! Maar maart duurt toch nog lang, waarom dan de haast voor de doktoren?
Anders zou de beoogde match moeten worden aangemeld in het nationale cross over programma.
En zou ik in de landelijke pool worden gegooid en dus wellicht in een ander ziekenhuis worden geopereerd.

Nu kunnen ze alles 'in eigen huis' houden. Maar moeten wel zeker weten dat er geen bezwaren zijn tegen de operatie. Beetje sneu als de ontvanger in februari pas te horen zou krijgen dat ik toch geen goede donor ben en hij of zij dan pas op die nationale cross over lijst zou kunnen.

En lang.... Het is al over anderhalve maand :D :X *O* (ja, dat dus :+ )
pi_148615835
Ik vind het echt stoer van je.
Onderschat het alsjeblieft niet. Mijn opa (nu 60) heeft ook een nier gedoneerd.
Ik ga je niet bang praten, dus ik zeg er verder niks over.
Heel veel respect voor jou :)
pi_148615875
maart lijkt verder weg dan het is idd, toi toi toi bij de dokters
pi_148615883
Oja, ik ga dit topic uiteraard volgen. :D
pi_148615961
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:29 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik vind het echt stoer van je.
Onderschat het alsjeblieft niet. Mijn opa (nu 60) heeft ook een nier gedoneerd.
Ik ga je niet bang praten, dus ik zeg er verder niks over.
Heel veel respect voor jou :)
Mij praat je niet zo gauw bang hoor, dus als je wil mag je zijn ervaringen best hier neerzetten.
Ik heb ook verhalen gelezen van donoren die langer klachten hielden dan normaal, naast de succesverhalen.
pi_148616275
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mij praat je niet zo gauw bang hoor, dus als je wil mag je zijn ervaringen best hier neerzetten.
Ik heb ook verhalen gelezen van donoren die langer klachten hielden dan normaal, naast de succesverhalen.
Nou, hij zou het denk ik zo nog een keer doen, als dat mogelijk was geweest. Maar het is geen pretje geweest. Ook omdat het ziekenhuis in een andere stad lag was het wel lastig.
Hij heeft denk ik ongeveer nog een jaar na de operatie thuis gezeten. Zijn uithoudingsvermogen was helemaal weg en de pijn was soms echt onbeschrijfelijk. Hij moest nog heel vaak naar dat ziekenhuis voor controles, en hij zal nu de rest van zijn leven ieder jaar terug moeten komen voor onderzoeken etc. En misschien klinkt het, zoals ik het nu schrijf, niet heel erg. Ik weet namelijk niet hoe succesverhalen eruit zien, maar ik vond het als buitenstaander nogal pittig. Ik had namelijk altijd gedacht dat je na de operatie nog even in het ziekenhuis moest blijven en dat je na een paar weken weer de oude zou zijn. Dat was bij mijn opa niet het geval.

Zoals ik al zei, ik blijf je volgen. Ben erg benieuwd naar jou ervaring.
pi_148616919
Hoe oud was je opa destijds?
pi_148616923
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:38 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Nou, hij zou het denk ik zo nog een keer doen, als dat mogelijk was geweest. Maar het is geen pretje geweest. Ook omdat het ziekenhuis in een andere stad lag was het wel lastig.
Hij heeft denk ik ongeveer nog een jaar na de operatie thuis gezeten. Zijn uithoudingsvermogen was helemaal weg en de pijn was soms echt onbeschrijfelijk. Hij moest nog heel vaak naar dat ziekenhuis voor controles, en hij zal nu de rest van zijn leven ieder jaar terug moeten komen voor onderzoeken etc. En misschien klinkt het, zoals ik het nu schrijf, niet heel erg. Ik weet namelijk niet hoe succesverhalen eruit zien, maar ik vond het als buitenstaander nogal pittig. Ik had namelijk altijd gedacht dat je na de operatie nog even in het ziekenhuis moest blijven en dat je na een paar weken weer de oude zou zijn. Dat was bij mijn opa niet het geval.

Zoals ik al zei, ik blijf je volgen. Ben erg benieuwd naar jou ervaring.
Een jaar thuiszitten is wel bizar lang ja! Ik verwacht met een maand of drie echt wel weer aan het werk te zijn. De jaarlijkse controles zijn standaard en vind ik wel een prettig idee. Even kijken hoe de overblijvende nier zich houdt. Of krijgt hij ook andere onderzoeken dan bloed en urine testen?

En een reden voor mij om het spoedconsult te accepteren is ook dat ik dan zeker in mijn 'eigen' ziekenhuis lig. Niet in mijn woonplaats, maar ben er wel al twee keer opgenomen geweest voor andere oorzaken. Dus al bekend en het dichtstbijzijnde voor mij en mijn naaste familie. En dat voelt goed. De reisafstand is best te doen en iemand kan ook in de buurt blijven logeren als ze dat willen.

Want het is een pittige operatie en je rolt de OK uit met infuus, urinecatheter en wellicht nog wat slangetjes. Nu verdwijnen die snel genoeg in de dagen erna, maar ik moet toch tellen op 5-7 dagen opname. En dat is tegenwoordig best lang. Maar ik ben liever een dagje langer in het ziekenhuis als dat ik thuis in mijn eentje zit te prutten.
pi_148616934
Doneerde je opa trouwens aan een bekende?
pi_148617630
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:51 schreef computergirl het volgende:
Hoe oud was je opa destijds?
56.
Maar hij was erg fit voor de operatie. Nooit ziek, sterk en gezond.
En zelfs ondanks zijn leeftijd hadden ze niet verwacht dat hij er zo lang uit zou liggen.
Hij kon ook echt gewoon niet werken, want als er iemand een werker is, dan is hij het wel.
pi_148617752
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Een jaar thuiszitten is wel bizar lang ja! Ik verwacht met een maand of drie echt wel weer aan het werk te zijn. De jaarlijkse controles zijn standaard en vind ik wel een prettig idee. Even kijken hoe de overblijvende nier zich houdt. Of krijgt hij ook andere onderzoeken dan bloed en urine testen?

En een reden voor mij om het spoedconsult te accepteren is ook dat ik dan zeker in mijn 'eigen' ziekenhuis lig. Niet in mijn woonplaats, maar ben er wel al twee keer opgenomen geweest voor andere oorzaken. Dus al bekend en het dichtstbijzijnde voor mij en mijn naaste familie. En dat voelt goed. De reisafstand is best te doen en iemand kan ook in de buurt blijven logeren als ze dat willen.

Want het is een pittige operatie en je rolt de OK uit met infuus, urinecatheter en wellicht nog wat slangetjes. Nu verdwijnen die snel genoeg in de dagen erna, maar ik moet toch tellen op 5-7 dagen opname. En dat is tegenwoordig best lang. Maar ik ben liever een dagje langer in het ziekenhuis als dat ik thuis in mijn eentje zit te prutten.
Hij krijgt bij de jaarlijkse controle gewoon een korte check up. Urine en bloed ja. Maar er zijn ook nog dagen dat je de hele dag onder de pannen bent. Algehele controles. Dat is in dit ziekenhuis in ieder geval wel het protocol.

quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Doneerde je opa trouwens aan een bekende?
Ja, dat wel. Zijn zwager was heel ernstig ziek. Hij piekerde er niet over en wou direct een nier doneren.
pi_148617871
Doet de nier het wel goed bij zwager?
pi_148618052
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:09 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Hij krijgt bij de jaarlijkse controle gewoon een korte check up. Urine en bloed ja. Maar er zijn ook nog dagen dat je de hele dag onder de pannen bent. Algehele controles. Dat is in dit ziekenhuis in ieder geval wel het protocol.

[..]

Ja, dat wel. Zijn zwager was heel ernstig ziek. Hij piekerde er niet over en wou direct een nier doneren.
Volgens mij heeft ieder ziekenhuis wel zijn eigen protocol wat betreft controles. :Y

Tof dat hij het voor zijn zwager wilde doen! Lijkt me wel moeilijk voor je zwager, als je ziet dat iemand er zo lang last van heeft gehad.
En van mij ook de vraag hoe de donornier het doet.
pi_148618261
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
Doet de nier het wel goed bij zwager?
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ieder ziekenhuis wel zijn eigen protocol wat betreft controles. :Y

Tof dat hij het voor zijn zwager wilde doen! Lijkt me wel moeilijk voor je zwager, als je ziet dat iemand er zo lang last van heeft gehad.
En van mij ook de vraag hoe de donornier het doet.
Zijn zwager doet het erg goed op mijn opa zijn nier. Hij is weer als vanouds eigenlijk. Bijna nooit meer ziek, omdat zijn weerstand een stuk beter is.

Ja, zijn zwager en zijn vrouw (de zus van mijn oma) hebben het dubbel en dwars goed proberen te maken. Dat is natuurlijk ook gelukt, want voor mijn opa was het logisch. Vanzelfsprekend bijna. Ze zijn getrakteerd op reisjes en leuke uitjes. Erg leuk! En ze zijn sindsdien betere vrienden dan ooit.
Eind goed, al goed dus :)
pi_148618332
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:22 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

[..]

Zijn zwager doet het erg goed op mijn opa zijn nier. Hij is weer als vanouds eigenlijk. Bijna nooit meer ziek, omdat zijn weerstand een stuk beter is.

Ja, zijn zwager en zijn vrouw (de zus van mijn oma) hebben het dubbel en dwars goed proberen te maken. Dat is natuurlijk ook gelukt, want voor mijn opa was het logisch. Vanzelfsprekend bijna. Ze zijn getrakteerd op reisjes en leuke uitjes. Erg leuk! En ze zijn sindsdien betere vrienden dan ooit.
Eind goed, al goed dus :)
Super! *O*
En ook fijn hoe je opa erin staat. Je doet het voor de ander, maar moet het ook voor jezelf doen.
Want als je het puur en alleen voor de ander doet ga je er volgens mij geheid last van krijgen.
pi_148618437
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Super! *O*
En ook fijn hoe je opa erin staat. Je doet het voor de ander, maar moet het ook voor jezelf doen.
Want als je het puur en alleen voor de ander doet ga je er volgens mij geheid last van krijgen.
Ik denk dat je dan op een gegeven moment, als je dus zoveel en zo lang pijn hebt, wel een soort wrok gaat koesteren. Zo van 'Had ik het maar nooit gedaan, want hij loopt fluitend rond en ik crepeer nog van de pijn' .. :) Daarom is het goed als je er ook voor jezelf helemaal achter staat, zoals jij nu dus ook hebt.
pi_148618467
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:27 schreef c-u-t-e het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan op een gegeven moment, als je dus zoveel en zo lang pijn hebt, wel een soort wrok gaat koesteren. Zo van 'Had ik het maar nooit gedaan, want hij loopt fluitend rond en ik crepeer nog van de pijn' .. :) Daarom is het goed als je er ook voor jezelf helemaal achter staat, zoals jij nu dus ook hebt.
Precies :Y
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:21:31 #265
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_148638698
Het wordt steeds echter! :D *O* :D :X
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_148639302
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:05 schreef Cat22 het volgende:
*kick*

Inmiddels een bezoekje verder (dubbelcheck weefseltypering) en voor volgende maand consulten chirurg en nefroloog gepland.

Tot ik vandaag telefoon kreeg :D Waarschijnlijk is er een match en kan een ketentje van twee donaties worde gestart. *O* Om logistieke redenen moet ik nu snel goedgekeurd worden, dus de afspraak met beide artsen is vervroegd naar deze week, ik word er gewoon tussen gepropt.
Verder deze week nog indicatie voor huishoudelijke hulp en zo zijn we weer lekker op stoom.

Zoals het nu uitziet zal ik in maart mijn nier kunnen gaan doneren. :)
maar maar, bij jou in de buurt dan dus ook? :o

ver weg man :( :+
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:55:04 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_148639627
Niermeet FTW *O*
pi_148639662
neem-sushi-voor-cat-mee-naar-het-ziekenhuis-meet ftw *O*
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:58:33 #269
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_148639717
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Daar zit ze dan vast op te wachten _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:01:31 #270
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148639801
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:56 schreef tombolafan het volgende:
*O* i'm in.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:25:37 #271
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_148640393
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:01 schreef Toekito het volgende:

[..]

*O* i'm in.
vast wel. Jou kennende vreet je het allemaal zelf op.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_148640551
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:25 schreef MPG het volgende:

[..]

Mijn sushi :o

En ja, voor mij in de buurt is zowat voor iedere poster hier ver weg. _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:45:26 #273
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_148641015
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee hoor, das prima te bereizen :Y .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_148641130
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Daar zit ze dan vast op te wachten _O-
nou zeg! Jij wilde niertjes meenemen, sushi is lekkerder imho :9

lust je niks meer na zo'n operatie nee? :@
pi_148641312
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:45 schreef MPG het volgende:

[..]

Nee hoor, das prima te bereizen :Y .
Je schept verwachtingen O+
pi_148641354
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

nou zeg! Jij wilde niertjes meenemen, sushi is lekkerder imho :9

lust je niks meer na zo'n operatie nee? :@
Ik denk dat ik de eerste drie dagen nergens zin in ga hebben nee. _O-
Dus svp geen verrassingssushi, tenzij je zelf honger hebt. :@ Zou zonde zijn als het de prullenbak in verdwijnt. ;(
pi_148641373
Ik heb trouwens net wat niertjes uit de diepvries gehaald voor de katten. Ze smullen ervan. :')
pi_148641935
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de eerste drie dagen nergens zin in ga hebben nee. _O-
Dus svp geen verrassingssushi, tenzij je zelf honger hebt. :@ Zou zonde zijn als het de prullenbak in verdwijnt. ;(
*thuisbezorgdreservering cancelled*
pi_148641956
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens net wat niertjes uit de diepvries gehaald voor de katten. Ze smullen ervan. :')
OMG cat, als je zo omhoog zit dat je een nierdonatie faked om je katten je nier te geven kan je ook wel wat bij mij lenen hoor :o
pi_148641961
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

*thuisbezorgdreservering cancelled*
Wat in het vat zit O+ :9
pi_148641974
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

OMG cat, als je zo omhoog zit dat je een nierdonatie faked om je katten je nier te geven kan je ook wel wat bij mij lenen hoor :o
:o _O- :D :X :'( :o _O-
pi_148641976
En nou ja ik kom graag met liefde als het kan een keer langs (met of zonder sushi) als je dat leuk vindt en het in te plannen is O+
pi_148641983
Wel lief dat je ook wil doneren O+ _O_
pi_148641995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:15 schreef tombolafan het volgende:
En nou ja ik kom graag met liefde als het kan een keer langs (met of zonder sushi) als je dat leuk vindt en het in te plannen is O+
Kijken we tzt wel. :Y
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:16:44 #285
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148642021
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:25 schreef MPG het volgende:

[..]

Als het is om Cat op de been te helpen haal ik voor jou, je vrouw en mij wel extra. Maar die van Cat mag ze zelf opeten.
Sporten voor Sophia
pi_148642076
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef Toekito het volgende:

[..]

Als het is om Cat op de been te helpen haal ik voor jou, je vrouw en mij wel extra. Maar die van Cat mag ze zelf opeten.
Held! O+ _O_ _O-
pi_148642126
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:15 schreef Cat22 het volgende:
Wel lief dat je ook wil doneren O+ _O_
GELDDDDDD :o :X Geen organen :@
pi_148642150
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:19 schreef tombolafan het volgende:

[..]

GELDDDDDD :o :X Geen organen :@
-O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:20:09 #289
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_148642151
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ahum!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_148642197
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ahum!
Lurkert *;
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:22:25 #291
148689 Muis006
pi_148642221
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lurkert *;
Trotse lurkert!
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_148642234
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:20 schreef Cat22 het volgende:

[..]

-O-
Mag niet denk ik, ik kom noooooooit door de screening _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:23:33 #293
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148642254
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Held! O+ _O_ _O-
soms, maar de ware held in dit topic ben jij! En alleen jij!
Sporten voor Sophia
pi_148642284
dienstmededeling: Mensen die mijn kitten topics volgen weten dat ik graag het nieuwe deel open. :@
pi_148642491
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef Cat22 het volgende:
dienstmededeling: Mensen die mijn kitten topics volgen weten dat ik graag het nieuwe deel open. :@
mensen die mij kennen weten dat ik graag lapo-hunt :7
pi_148642499
Dus de vraag is, wie is er sneller :D
pi_148642507
Cat22 of Tombolafan :o
pi_148642519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:30 schreef tombolafan het volgende:
Dus de vraag is, wie is er sneller :D
Jij waarschijnlijk, want ik krijg nu bezoek. :+
pi_148642529
TA-DAM!
TA-DAM!
TA-DAM-TA-DAM-TA-DAM :%
  dinsdag 13 januari 2015 @ 15:31:25 #300
148689 Muis006
pi_148642540
Tombo _O-