Ik denk dat ik de eerste drie dagen nergens zin in ga hebben nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou zeg! Jij wilde niertjes meenemen, sushi is lekkerder imho
lust je niks meer na zo'n operatie nee?![]()
*thuisbezorgdreservering cancelled*quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de eerste drie dagen nergens zin in ga hebben nee.![]()
Dus svp geen verrassingssushi, tenzij je zelf honger hebt.Zou zonde zijn als het de prullenbak in verdwijnt.
OMG cat, als je zo omhoog zit dat je een nierdonatie faked om je katten je nier te geven kan je ook wel wat bij mij lenen hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb trouwens net wat niertjes uit de diepvries gehaald voor de katten. Ze smullen ervan.
Wat in het vat zitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*thuisbezorgdreservering cancelled*
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG cat, als je zo omhoog zit dat je een nierdonatie faked om je katten je nier te geven kan je ook wel wat bij mij lenen hoor
Kijken we tzt wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:15 schreef tombolafan het volgende:
En nou ja ik kom graag met liefde als het kan een keer langs (met of zonder sushi) als je dat leuk vindt en het in te plannen is
Als het is om Cat op de been te helpen haal ik voor jou, je vrouw en mij wel extra. Maar die van Cat mag ze zelf opeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
vast wel. Jou kennende vreet je het allemaal zelf op.
Held!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als het is om Cat op de been te helpen haal ik voor jou, je vrouw en mij wel extra. Maar die van Cat mag ze zelf opeten.
GELDDDDDDquote:
quote:
Ahum!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn sushi
En ja, voor mij in de buurt is zowat voor iedere poster hier ver weg.
Lurkertquote:
Mag niet denk ik, ik kom noooooooit door de screeningquote:
soms, maar de ware held in dit topic ben jij! En alleen jij!quote:
mensen die mij kennen weten dat ik graag lapo-huntquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:24 schreef Cat22 het volgende:
dienstmededeling: Mensen die mijn kitten topics volgen weten dat ik graag het nieuwe deel open.![]()
Jij waarschijnlijk, want ik krijg nu bezoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |