SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere familieleden, vrienden en kennissen wil je niet erbij hebben? Wat is die pic van je vorige post?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn ook kut. Gewoon alleen ouders en broers/zussen. Klaar
Lekker creatief toch? Blanco TT.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Creatieve TT, is dit een gewoonte van je nu?
Met het hennafeest bedoel je? Gewoon als sluier?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
& wat is dat gedoe met dat rode doekje over de hoofd van de bruid?
ook op de bruiloft bij binnenkomstquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met het hennafeest bedoel je? Gewoon als sluier?
Natuurlijk wel. Zou ik ook leuk vinden. Maar zou echt niet meer dan 100 willen hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Andere familieleden, vrienden en kennissen wil je niet erbij hebben? Wat is die pic van je vorige post?
Hoort wel eigenlijk. Ze moet wel in haar natuurlijke habitat zijnquote:sylvesterrr
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 15:38 schreef mrstylo het volgende:
Mag wel dus.
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.quote:
lekker. pittig of normaal?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Mijn vader gaat zo cig kofte maken zei die net.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Ga lerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker. pittig of normaal?
Ik ben nu parfum bestellen.
Wat is het? Toch geen maagdelijkheidsdoek?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.
Ik heb vandaag salaris gekregen. Ik mag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga leren
[..]
Wat is het? Toch geen maagdelijkheidsdoek?
Pittig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker. pittig of normaal?
Ik ben nu parfum bestellen.
Vraag of je papa wil maken, is echt papa-maak-food dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik wil ook.
Misschien toch maar even naar Çiğköftem gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
O ja, even kort hier nog op reageren...quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb redelijke conservatieve opvattingen maar in andere dingen heel vrij.
Ligt er een beetje aan waar het over gaat.
Ik zag ooit een gescheiden Nederlandse vrouw met twee kinderen die dragen (ging hertrouwen met een Turk/Koerd). Lmfoooquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog wel dat rode lintje.
Papa woont 100km verderop hè.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vraag of je papa wil maken, is echt papa-maak-food dit.
Is het vandaag çiğ köfte-dag?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:09 schreef Landysh het volgende:
Had ik gelijk?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zag ooit een gescheiden Nederlandse vrouw met twee kinderen die dragen (ging hertrouwen met een Turk/Koerd). Lmfooo
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zag ooit een gescheiden Nederlandse vrouw met twee kinderen die dragen (ging hertrouwen met een Turk/Koerd). Lmfooo
eau my gold paco rabannequote:Op vrijdag 7 november 2014 16:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pittig.
Mensen die niet-pittige cig kofte eten. Ga alleen sla eten ofzo.
Welke?
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jmf, opdoen! Het is zo mooi.
Is too much voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ditquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga leren
[..]
Wat is het? Toch geen maagdelijkheidsdoek?
Traditie, gosteris whatever makes them happy diyelimquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]![]()
hahaha
Bij sommige meiden vraag ik me soms ook af waarom ze dat lintje dragen. Iedereen weet dat ze met veel boys het bed zijn ingedoken.Maar goed..
Is mannenwerk! Bij ons doet vader altijd maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, net gemaakt voor het eerst. Elim kırıldı.
Tijdens het hennafeest hoort het gewoon.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
eau my gold paco rabanne
[..]
Is too much voor mij
Mijn nichtje van 17 kan ook çig köfte maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is mannenwerk! Bij ons doet vader altijd maken.
Je kan hier in de buurt nergens çiğ köfte halen, dus bana kaldı.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is mannenwerk! Bij ons doet vader altijd maken.
Nee, dat is echt beperkt tot een inimini minderheid thank god.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:19 schreef mrstylo het volgende:
Hahaha
Vragen de ouders daarna ook voor bewijs?
Niet normaal he? Ik zag het in een docu over Balkan Zigeuners in Duitsland maar WammesWaggel zei dat een vriend van hem het ook heeft meegemaakt bij Turkse zigeuners.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou weglopen van een bruiloft als ze dat zouden doen.
Çiğköftem Utrecht bezorgt hier niet. Wel 1km verderop.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Çiğköftem Breda bezorgt ook in mijn stadje, zie ik, maar wel een minimum bestelbedrag van 20 euro. Hmm.
Joh voor 20 euro heb je toch niet zoveel? En desnoods morgen eten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Çiğköftem Breda bezorgt ook in mijn stadje, zie ik, maar wel een minimum bestelbedrag van 20 euro. Hmm.
Wat zou er gebeuren als het niet gebeurte?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, dat is echt beperkt tot een inimini minderheid thank god.
Zigeuners gaan altijd met bebloed laken door de zaal dansen. achterlijk volk
Ja maar ik ben geen Turk. Als ik het doe, doe ik het alleen voor hem.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Tijdens het hennafeest hoort het gewoon.![]()
Tijdens m'n bruiloft had ik het alleen op toen we na de bruiloft het huis in gingen.
Precies, voor de volgende keer is het aantrekkelijk. Heb voor vandaag nog eten van gisteren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Joh voor 20 euro heb je toch niet zoveel? En desnoods morgen eten.
Ik weet het niet? Faken wssquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als het niet gebeurte?
Afiyet olsun.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, voor de volgende keer is het aantrekkelijk. Heb voor vandaag nog eten van gisteren.
We kunnen op 22-nov ook pre-meeten bij Çiğköftem Utrecht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, voor de volgende keer is het aantrekkelijk. Heb voor vandaag nog eten van gisteren.
Kunnen vrouwen dat ook faken?quote:
Alsof ze er niet aan ruikenquote:
Een fortuin uitgeven om een maagdenvlies te laten zetten waar je straks toch weer niks aan hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Als je echt slim bent laat je een nieuwe maagdenvlies zetten bij de dokter.
Hoe zielig ben je dan he. Trouw dan niet met elkaar als degene dat zo belangrijk vindtquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Plus DNA-test hè? Je moet er wel zeker van zijn dat het van haar is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even langs alle tafels. Iedereen ruiken, voelen, bekijken why not.
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Tja voor sommigen is dat beetje bloed belangrijker dan maagd zijn zelfs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je dan he. Trouw dan niet met elkaar als degene dat zo belangrijk vindt
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.[/b]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.[/b]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even langs alle tafels. Iedereen ruiken, voelen, bekijken why not.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.
In the future maybe, nu duurt dat te lang.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Plus DNA-test hè? Je moet er wel zeker van zijn dat het van haar is.
Bloedgroep bepalen kan wel snel. Dan heb je al een soort van indicatie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
In the future maybe, nu duurt dat te lang.
Misschien ben ik wereldvreemd, maar wtf waarom zou je dat doen? Wat is het idee hier achter?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.
Die negers die ze allemaal neuken hebben nu ook eisen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.
Huh welke sporen wat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Wijs 2 personen van beide families aan en laat hen meekijken zodat ze kunnen getuigen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
In the future maybe, nu duurt dat te lang.
Van alle bed-acties uit het verleden. Zo goed als nieuw vertonen.quote:
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Van alle bed-acties uit het verleden. Zo goed als nieuw vertonen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Wallah ik weet het niet, echt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Ja ik ook niet, ik was verbijsterd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbishedquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbished
Ik haat je, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mama roept dat cig kofte party is begonnen. I am outz
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Have a nice party!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed isquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mwah ik kook juist vaak voor mezelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed iszucht*
quote:
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjulliequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
Je vragenlijst slaat nergens op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjullie
Yummmm. Ik ben vergeten foto te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
dat kan je toch ook invullen, " nog steeds getrouwd "quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vragenlijst slaat nergens op.
"Ben je getrouwd geweest?" Ik ben nog steeds getrouwd hmdl.
7 jaar wauw. Waarom is het uit? Was ze Nederlands, Georgisch of Marokkaans?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:46 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik heb een vragenlijstje voor jullie, ben heel benieuwd:
Ik trap af...
Woon je nog thuis?: nein
Hoeveel flings heb je tot nu toe gehad?: 4 á 5, variërend van 3mnd tot 1 jr
Wat is je langste (serieuze)relatie geweest?: 7 jaar, waarvan 5.5jr echt relatie
Heb je samengewoond?: ja...
Ben je verloofd geweest?: nein
Ben je getrouwd geweest?: nein
Nl/Spaans, maar meer Nl (hier opgegroeid etc.). Was gewoon op, we waren uit elkaar gegroeid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
7 jaar wauw. Waarom is het uit? Was ze Nederlands, Georgisch of Marokkaans?
Ik wil eerst meer over jou weten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nl/Spaans, maar meer Nl (hier opgegroeid etc.)
VUL HEM DAN IN DAN!
Omnomnom...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Denk eerder 7 year itch, maar was toen met haar enkel bevriend en woonde nog thuis etc. Echte relatie heeft ong. 5,5jaar geduurd. Denk dat het ook met leftijd te maken had, ik was 19 toen ik haar leerde kennen en ben tot mn 25/26ste (weet niet meer) bij haar geweest.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil eerst meer over jou weten.
Ben je vreemdgegaan of was het gewoon de '7 year itch'?
Jammer though.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk eerder 7 year itch, maar was toen met haar enkel bevriend en woonde nog thuis etc. Echte relatie heeft ong. 5,5jaar geduurd. Denk dat het ook met leftijd te maken had, ik was 19 toen ik haar leerde kennen en ben tot mn 25/26ste (weet niet meer) bij haar geweest.
Niet vreemdgegaan (wel paar keer die verleiding af moeten slaap).
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jammer though.
Nu een foto van jullie twee of alleen van haar en ik vul je lijst in.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jammer though.
Nu een foto van jullie twee of alleen van haar en ik vul je lijst in.
geeft niet, je kan ook zeggen dat je maagd bent is toch niet erg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor iemand die zoekende is zeker dan.
Ik ben niet zoekende en heb verder geen interesse in Montelly what so ever, maar was toch wel beetje benieuwd naar hem. Hij doet zich altijd voor als een ongelofelijke playboy, toch knap dat hij dan een relatie van 7 jaar heeft gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor iemand die zoekende is zeker dan.
Wou hem net voor je invullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you srs?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende en heb verder geen interesse in Montelly what so ever, maar was toch wel beetje benieuwd naar hem. Hij doet zich altijd voor als een ongelofelijke playboy, toch knap dat hij dan een relatie van 7 jaar heeft gehad.
Oh oke.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
geeft niet, je kan ook zeggen dat je maagd bent is toch niet erg.
Shots fired.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
geeft niet, je kan ook zeggen dat je maagd bent is toch niet erg.
Of niet dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben niet zoekende en heb verder geen interesse in Montelly what so ever, maar was toch wel beetje benieuwd naar hem. Hij doet zich altijd voor als een ongelofelijke playboy, toch knap dat hij dan een relatie van 7 jaar heeft gehad.
Sommige mensen hebben een dringende behoefte om een online imago te creëren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk eerder 7 year itch, maar was toen met haar enkel bevriend en woonde nog thuis etc. Echte relatie heeft ong. 5,5jaar geduurd. Denk dat het ook met leftijd te maken had, ik was 19 toen ik haar leerde kennen en ben tot mn 25/26ste (weet niet meer) bij haar geweest.
Niet vreemdgegaan (wel paar keer die verleiding af moeten slaap).
Heb je hem geklapt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
Jongetje keek vandaag wat ik onder mijn hoofddoek heb, hij vond het echt spannund.
Taz, dan ben ik zeker dood. Nooit een vriend gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Saaie mensen hier. Niet al minimaal twee echtgenotes versleten hebben en bij ieder van hen 2 kinderen verwekt hebben...
Nee hij vroeg het eerst aan me, ik stemde in. Anders zat hij al in de hoek te huilen als hij het deed zonder te vragen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een dringende behoefte om een online imago te creëren.
29 tho
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
Hij zo: Je hebt echt een grooooote knotttt, eggg mooii horrrr.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
Jongetje keek vandaag wat ik onder mijn hoofddoek heb, hij vond het echt spannund.
Lief...quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
Hij zo: Je hebt echt een grooooote knotttt, eggg mooii horrrr.
Heb je Marokkaanse18 ooit nog kunnen regelen btw?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
Mijn fok!imago is heeeeeel belangrijk voor mij, WANT STEL JE VOOR DAT IK HIER IETS VERKEERDS ZOU POSTEN!..dan zijn mijn kansen bij de (turkse)fok dames gelijk verpest![]()
![]()
maar ik bemoeit niet.
aaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je Marokkaanse18 ooit nog kunnen regelen btw?
damn, hahaha Borte ik ga stukquote:
Hhahaha Montelly is afgewezen door een mocro chick.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je Marokkaanse18 ooit nog kunnen regelen btw?
Wat is dit voor een gay shit dan.quote:
Hoe zit het met die dames dan? Heb je nou al succes?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
Mijn fok!imago is heel belangrijk voor mij, WANT STEL JE VOOR DAT IK HIER IETS VERKEERDS ZOU POSTEN!..dan zijn mijn kansen bij de (turkse)fok dames gelijk verpest![]()
![]()
maar ik bemoeit niet.
Borte leer haar hoor..quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhahaha Montelly is afgewezen door een mocro chick.
Hij is echt een cutie. Zit in groep 1. Hij is mijn vriendje en we gaan trouwen, (heeft hij zelf gezegd).quote:
Ja he!quote:
Ze had zeker krullen en strakke broek met uitpuilende ass. Of nieee dan jatoggg.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met die dames dan? Heb je al nou al succes?
Maar goed dat je je dat laatste er nog even bij zegt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij is echt een cutie. Zit in groep 1. Hij is mijn vriendje en we gaan trouwen, (heeft hij zelf gezegd).
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze had zeker krullen en strakke broek met uitpuilende ass. Of nieee dan jatoggg.
Haha ze was wel mooi hoor. Ze plaatste foto's in haar ondergoed in foksters sexy en gewaagd dus wij hebben haar goed kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze had zeker krullen en strakke broek met uitpuilende ass. Of nieee dan jatoggg.
Nee, ik vatte je niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je zo'n meisje al koe noemt voel ik me echt een hippo. Niet doen hoor.
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ze was wel mooi hoor. Ze plaatste foto's in haar ondergoed in foksters sexy en gewaagd dus wij hebben haar goed kunnen bekijken.
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?
Daarvoor ben ik een Marokkaan. En ik ga er van uit dat veel Marokkaanse meiden anders klappen krijgen van hun broers en neven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?
ik wacht op wa bericht van mattie, zou me ophalenquote:
Is niet erg broertje. Komt goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wacht op wa bericht van mattie, zou me ophalen
hani bana?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
ik hoop het, anders para montanaquote:
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?
Geen leuke dag gehad met je leeftijdsgenoten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk, en goed gezind. Dat krijg ik als ik de hele dag met kinderen ben, daar ben ik ook eerlijk tegen.
ok...hier is geschoten,.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen leuke dag gehad met je leeftijdsgenoten?
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
jaja..dat zijn ze allemaal op de forum..con-ser-va-tief, riiiightquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,
Ah okayokay.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,
Geen commentaar, wil niemand kwetsen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
Wie zijn de leuke mensen in deze reeks dan trouwens?
Nee hoor, ik vond hem keigoed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.
Door jouw grappen waan ik me vaak op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe een keer alsof je m'n grap wel goed vindt. Dan kan ik een keer met een gerust hart slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.
Je hebt net al gezegd dat iedereen die nu hier is niet leuk is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen commentaar, wil niemand kwetsen.
Je rechtvaardigt een slechte grap door er nog een slechtere achter te gooien. Echt legit betrouwbaar dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond hem keigoed.
[b]PS. je bent een vrouw, die hebben sws geen humor[/b]
Ja sorry, ik kan niet liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe een keer alsof je m'n grap wel goed vindt. Dan kan ik een keer met een gerust hart slapen.
Bestel dan gelijk effe 20 dozen van die cinna dingen. Kun je iedereen hier trakteren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Domino's is mijn poffertjes en sauzen vergeten. Is gewoon de helft van de bestelling.
Opgebeld. Volgende bestelling krijg ik gratis.
Gewoon kei grote bestelling doen dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Domino's is mijn poffertjes en sauzen vergeten. Is gewoon de helft van de bestelling.
Eet jij poffertjes als avondeten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Dat je weleens op een sociale werkplaats bent geweest zegt meer over jou dan over mij, toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door jouw grappen waan ik me vaak op de sociale werkplaats.
Wat is jouw planning van vanavond?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
Crip wat is de planning voor vanavond?
20:00-21:00 makeup? opzetten en dan wegwassen?
21:00 - 22:00 fok forum..
22:00 - 24:00 fok + tc?
fantaseren over toekomstige man/relatie/kids en dan slapen..?
maar ik bemoei niet
nee, je vroeg naar gezellige mensen, nu begrijp ik je vraag pas echt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is jouw planning van vanavond?
Mij dit allemaal zien doen terwijl je beweert een sociaal leven te hebben?
Nice.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Hhhh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet gniffelen om crip.
Parfum niet besteld.gebruik jij buitenshuis parfum crip?
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen brekenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je weleens op een sociale werkplaats bent geweest zegt meer over jou dan over mij, toch?
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, je vroeg naar gezellige mensen, nu begrijp ik je vraag pas echt.
Lijkt me best een leuke plek dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
Je liegt dat je zegt dat ik niet kan liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je liegt dat je niet kan liegen.
Sociale werkplaats is kaolo grappig, hele dag met downies chillen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
is dat....is dat een comeback?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:
quote:
AAAWWW YEAAHHHquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, vind ik leuk om te weten.
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;quote:
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;
Relevant genoeg om de moeite te nemen om het door te strepen blijkbaar? Is het niet tijd om bloed naar je hersenen te pompen in te gym dan komt dat ook weer op gang. O: Doeidoei!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.
...I know.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Die trek naar een sigaret als je veel gegeten hebt.
slechtttttquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Nooit gerookt dus die behoefte ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Waarom roken alle Koerden?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
ok jongens THE CAB IS HERE..
veel koetjes en kalfjes toegewenst. eet smakelijk nog voor diegenen die nog moeten eten
Aardappelschotel met gegrilde kip en peper.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, vind ik leuk om te weten.
Lekkerr, je moet champignons in oestersaus doen. Fucking mouthgasm.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aardappelschotel met gegrilde kip en peper.
Champignons in sojasaus. En een zelfgemaakte saus.
Heerlijk verwend. Aaaiii
Ja. Ik was ook al gestoptquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Sukkel, als je al was gestopt is echt zonde.
Nee man. Meen je niet. Hoezo?quote:
Mij kennende had ik dat hele pakje weggegooid als ik een persoon weer zag beginnen met smoken. Bitch niet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, zo. Ik ga de filter niet roken hoor
Maar dat het buiten te koud is...quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Valla ik wou net op instagram plaatsen 'just upgrading my status as a hipster'quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Je bent nog een level gestegen op de schaal van Hipster.
Ik haal ze wel als kraamcadeau. Srs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
En Stimo volgens mij kun je op ebay goedkopere filmrolletjes kopen. Vertel je tanteee.
Ik heb een rolletje gratis gekregen maar holy s, gewoon een euro per foto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haal ze wel als kraamcadeau. Srs.
Amin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zei 'Allah akil fikir versin, onada para veriyon ya', maar ben toch happyyy omgg.
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zei 'Allah akil fikir versin, onada para veriyon ya', maar ben toch happyyy omgg.
Allah = god.quote:
Kom je pas na een paar jaar vanafquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Moge god je gezond verstand geven dat je daar geld aan uitgeeft ofzoooquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Ik ben maar een lompe boer.![]()
Ik kan geen Turks. Hebben dezelfde probleem hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zonder de rest van de woorden kan dat nog van alles betekenen.
Of was dat ook jouw bedoeling?
Ik voel je, broeder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks. Hebben dezelfde probleem hier
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat ik veel geld deed verspillen maar Borte overtreft mij.
Waarom eigenlijk een polaroid camera? Dat lijkt mij echt zó onhandig he. Geen oordeel, ben oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Nu zegt ze 'kom maar meer maar naar Turkije dan kun je daar foto's maken met je nieuwe camera'
Sneaky is zij.
Maar nee. Ik ga niet naar Turkije.
Shots fired ohohohoquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?
Ik rook tenminste niet.
En zij heeft nu een creditcardquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Iets met ADHD, instant geluk en een voorliefde voor camera's en fotografie hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een polaroid camera? Dat lijkt mij echt zó onhandig he. Geen oordeel, ben oprecht benieuwd.
Vrouwen zijn gewoon zo? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon zo? Of zie ik dat verkeerd?
Maar dat kan met een gewone digitale camera of (niet haten hè) telefoon toch ook? En dan kost het geen euro per foto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Iets met ADHD, instant geluk en een voorliefde voor camera's en fotografie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Doe via Paypal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh jaaa nu kan ik ook veel makkelijker die rolletjes bestellen van ebay.
Kan, ik ben best wereldvreemd dus heb geen idee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.
Dus nee, vrouwen zijn niet gewoon zo.
En hoerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.
Dus nee, vrouwen zijn niet gewoon zo.
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.quote:
Is de fissa al voorbij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.
Vanwaar dit?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.
Ik heb al een systeemcamera en telefoon. Maar die geven mij niet meteen een geprinte foto in mijn handen waar bemoei jij je mee jaaquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar dat kan met een gewone digitale camera of (niet haten hè) telefoon toch ook? En dan kost het geen euro per foto.![]()
Sinds paypal de optie heeft om geld via iDeal toe te voegen heb ik het ook. Maar CC is handiger en paypal is duurder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe via Paypal.
Heb sinds een week Paypal en is fucking chill
Duurder? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sinds paypal de optie heeft om geld via iDeal toe te voegen heb ik het ook. Maar CC is handiger en paypal is duurder.
Ik ook. Ik steel vaak bij de hoeren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik geef het meeste uit aan eten, boeken of reizen om eerlijk te zijn.
Check deze danquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?
Ik rook tenminste niet.
Je geeft geld uit aan iets waar ik niet de meerwaarde van zie. Dus ik probeer erachter te komen wat de meerwaarde voor jou is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb al een systeemcamera en telefoon. Maar die geven mij niet meteen een geprinte foto in mijn handen waar bemoei jij je mee jaa
Filmpje op geestijl, crip in de trein!?quote:
Oke, even serieus, dat is voor iedereen anders toch? De meerwaarde is dat het mij gelukkig maakt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je geeft geld uit aan iets waar ik niet de meerwaarde van zie. Dus ik probeer erachter te komen wat de meerwaarde voor jou is.
Ik toon gewoon interesse jaaaa
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.quote:
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:01 schreef Landysh het volgende:
Bij paypal betaal je een bepaalde toeslag. Weet niet hoeveel procent maar ik vind het onzinnig om paypal te gebruiken als ik al geld betaal voor mijn cc.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.
[..]
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)
Voor mensen met cc voegt paypal niks toe dus.quote:1,5% en 3,4% transactiekosten over het totale verkoopbedrag, plus ¤0,35 EUR per transactie voor het ontvangen van betalingen.
Ik rook nooit. 1x per jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.
[..]
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)
Ja oke, dat snap ik. Maar Paypal verzekert het toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Voor mensen met cc voegt paypal niks toe dus.
Wanneer je rond chicks bent?quote:
Creditcard ook en je hebt nog een paar extra's. Vraag het syl. Hij is expert.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oke, dat snap ik. Maar Paypal verzekert het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |