Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen brekenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je weleens op een sociale werkplaats bent geweest zegt meer over jou dan over mij, toch?
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, je vroeg naar gezellige mensen, nu begrijp ik je vraag pas echt.
Lijkt me best een leuke plek dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
Je liegt dat je zegt dat ik niet kan liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je liegt dat je niet kan liegen.
Sociale werkplaats is kaolo grappig, hele dag met downies chillen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
is dat....is dat een comeback?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:
quote:
AAAWWW YEAAHHHquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, vind ik leuk om te weten.
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;quote:
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;
Relevant genoeg om de moeite te nemen om het door te strepen blijkbaar? Is het niet tijd om bloed naar je hersenen te pompen in te gym dan komt dat ook weer op gang. O: Doeidoei!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.
...I know.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Die trek naar een sigaret als je veel gegeten hebt.
slechtttttquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Nooit gerookt dus die behoefte ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Waarom roken alle Koerden?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
ok jongens THE CAB IS HERE..
veel koetjes en kalfjes toegewenst. eet smakelijk nog voor diegenen die nog moeten eten
Aardappelschotel met gegrilde kip en peper.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, vind ik leuk om te weten.
Lekkerr, je moet champignons in oestersaus doen. Fucking mouthgasm.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aardappelschotel met gegrilde kip en peper.
Champignons in sojasaus. En een zelfgemaakte saus.
Heerlijk verwend. Aaaiii
Ja. Ik was ook al gestoptquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Sukkel, als je al was gestopt is echt zonde.
Nee man. Meen je niet. Hoezo?quote:
Mij kennende had ik dat hele pakje weggegooid als ik een persoon weer zag beginnen met smoken. Bitch niet doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, zo. Ik ga de filter niet roken hoor
Maar dat het buiten te koud is...quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Valla ik wou net op instagram plaatsen 'just upgrading my status as a hipster'quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Je bent nog een level gestegen op de schaal van Hipster.
Ik haal ze wel als kraamcadeau. Srs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
En Stimo volgens mij kun je op ebay goedkopere filmrolletjes kopen. Vertel je tanteee.
Ik heb een rolletje gratis gekregen maar holy s, gewoon een euro per foto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik haal ze wel als kraamcadeau. Srs.
Amin.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zei 'Allah akil fikir versin, onada para veriyon ya', maar ben toch happyyy omgg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |