Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen brekenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je weleens op een sociale werkplaats bent geweest zegt meer over jou dan over mij, toch?
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee, je vroeg naar gezellige mensen, nu begrijp ik je vraag pas echt.
Lijkt me best een leuke plek dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
Je liegt dat je zegt dat ik niet kan liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je liegt dat je niet kan liegen.
Sociale werkplaats is kaolo grappig, hele dag met downies chillen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is mijn beeld van een sociale werkplaats. Waar ze de hele dag zulke grappen breken
is dat....is dat een comeback?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik neem je het niet kwalijk, niet iedereen heeft een goed denkvermogen. O:
quote:
AAAWWW YEAAHHHquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten, vind ik leuk om te weten.
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;quote:
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon mijn oprechte gedachtegang. Ik focus mij niet op dissen/comebacks, dat komt zo onzeker over. O;
Relevant genoeg om de moeite te nemen om het door te strepen blijkbaar? Is het niet tijd om bloed naar je hersenen te pompen in te gym dan komt dat ook weer op gang. O: Doeidoei!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
de rest van de blabla is niet relevant om te weten idd. zet het dan ook niet bij popje.
...I know.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Die trek naar een sigaret als je veel gegeten hebt.
slechtttttquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Nooit gerookt dus die behoefte ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Waarom roken alle Koerden?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:07 schreef Montelly het volgende:
ok jongens THE CAB IS HERE..
veel koetjes en kalfjes toegewenst. eet smakelijk nog voor diegenen die nog moeten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |