Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Van alle bed-acties uit het verleden. Zo goed als nieuw vertonen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Wallah ik weet het niet, echt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Ja ik ook niet, ik was verbijsterd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbishedquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbished
Ik haat je, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mama roept dat cig kofte party is begonnen. I am outz
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Have a nice party!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed isquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mwah ik kook juist vaak voor mezelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed iszucht*
quote:
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjulliequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
Je vragenlijst slaat nergens op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjullie
Yummmm. Ik ben vergeten foto te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
dat kan je toch ook invullen, " nog steeds getrouwd "quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vragenlijst slaat nergens op.
"Ben je getrouwd geweest?" Ik ben nog steeds getrouwd hmdl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |