Alsof ze er niet aan ruikenquote:
Een fortuin uitgeven om een maagdenvlies te laten zetten waar je straks toch weer niks aan hebt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Als je echt slim bent laat je een nieuwe maagdenvlies zetten bij de dokter.
Hoe zielig ben je dan he. Trouw dan niet met elkaar als degene dat zo belangrijk vindtquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Plus DNA-test hè? Je moet er wel zeker van zijn dat het van haar is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even langs alle tafels. Iedereen ruiken, voelen, bekijken why not.
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Amateur.
Tja voor sommigen is dat beetje bloed belangrijker dan maagd zijn zelfs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe zielig ben je dan he. Trouw dan niet met elkaar als degene dat zo belangrijk vindt
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.[/b]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.[/b]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Even langs alle tafels. Iedereen ruiken, voelen, bekijken why not.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.
In the future maybe, nu duurt dat te lang.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Plus DNA-test hè? Je moet er wel zeker van zijn dat het van haar is.
Bloedgroep bepalen kan wel snel. Dan heb je al een soort van indicatie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
In the future maybe, nu duurt dat te lang.
Misschien ben ik wereldvreemd, maar wtf waarom zou je dat doen? Wat is het idee hier achter?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iemand vertelde me gisteren over Marokkaanse meisjes die de kontgat laten bleken.
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.
Die negers die ze allemaal neuken hebben nu ook eisen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh kontgat bleken is van alle tijden. Wist niet dat het een ding was onder hun tho.
Huh welke sporen wat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Wijs 2 personen van beide families aan en laat hen meekijken zodat ze kunnen getuigen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
In the future maybe, nu duurt dat te lang.
Van alle bed-acties uit het verleden. Zo goed als nieuw vertonen.quote:
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om sporen uit te wissen, niet als hygiene, voorbereiding op huwelijksnacht ofzo.
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Van alle bed-acties uit het verleden. Zo goed als nieuw vertonen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Wallah ik weet het niet, echt niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Krijg je daar een 'donkere gat' van dan? Ieuw... Ik heb niks gevraagd.
Ja ik ook niet, ik was verbijsterd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Serieus ik wist niet dat kontseks sporen achterliet.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbishedquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aangeboden: vrouw, 22 jaar, refurbished
Ik haat je, maar dat wist je al.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mama roept dat cig kofte party is begonnen. I am outz
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Have a nice party!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed isquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:41 schreef Landysh het volgende:
Mwah ik kook juist vaak voor mezelf.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heerlijk man, dat thuis wonen. Eten staat klaar, je wordt geroepen als alles gereed iszucht*
quote:
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjulliequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
Je vragenlijst slaat nergens op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
vul mijn vragenlijst in dan, wazmetjullie
Yummmm. Ik ben vergeten foto te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
dat kan je toch ook invullen, " nog steeds getrouwd "quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:01 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vragenlijst slaat nergens op.
"Ben je getrouwd geweest?" Ik ben nog steeds getrouwd hmdl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |