Maar dat kan met een gewone digitale camera of (niet haten hè) telefoon toch ook? En dan kost het geen euro per foto.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Iets met ADHD, instant geluk en een voorliefde voor camera's en fotografie hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Doe via Paypal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh jaaa nu kan ik ook veel makkelijker die rolletjes bestellen van ebay.
Kan, ik ben best wereldvreemd dus heb geen idee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.
Dus nee, vrouwen zijn niet gewoon zo.
En hoerenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.
Dus nee, vrouwen zijn niet gewoon zo.
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.quote:
Is de fissa al voorbij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.
Vanwaar dit?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hahajaha hou je kkbek, je bent op leeftijd.
Ik heb al een systeemcamera en telefoon. Maar die geven mij niet meteen een geprinte foto in mijn handen waar bemoei jij je mee jaaquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar dat kan met een gewone digitale camera of (niet haten hè) telefoon toch ook? En dan kost het geen euro per foto.![]()
Sinds paypal de optie heeft om geld via iDeal toe te voegen heb ik het ook. Maar CC is handiger en paypal is duurder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe via Paypal.
Heb sinds een week Paypal en is fucking chill
Duurder? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sinds paypal de optie heeft om geld via iDeal toe te voegen heb ik het ook. Maar CC is handiger en paypal is duurder.
Ik ook. Ik steel vaak bij de hoeren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik geef het meeste uit aan eten, boeken of reizen om eerlijk te zijn.
Check deze danquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?
Ik rook tenminste niet.
Je geeft geld uit aan iets waar ik niet de meerwaarde van zie. Dus ik probeer erachter te komen wat de meerwaarde voor jou is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb al een systeemcamera en telefoon. Maar die geven mij niet meteen een geprinte foto in mijn handen waar bemoei jij je mee jaa
Filmpje op geestijl, crip in de trein!?quote:
Oke, even serieus, dat is voor iedereen anders toch? De meerwaarde is dat het mij gelukkig maakt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je geeft geld uit aan iets waar ik niet de meerwaarde van zie. Dus ik probeer erachter te komen wat de meerwaarde voor jou is.
Ik toon gewoon interesse jaaaa
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.quote:
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:01 schreef Landysh het volgende:
Bij paypal betaal je een bepaalde toeslag. Weet niet hoeveel procent maar ik vind het onzinnig om paypal te gebruiken als ik al geld betaal voor mijn cc.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.
[..]
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)
Voor mensen met cc voegt paypal niks toe dus.quote:1,5% en 3,4% transactiekosten over het totale verkoopbedrag, plus ¤0,35 EUR per transactie voor het ontvangen van betalingen.
Ik rook nooit. 1x per jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Roken is wel duur. Bijna 5 euro per dag.
[..]
Is volgens mij bijna niets(wanneer het bedrag niet honderden euro is)
Ja oke, dat snap ik. Maar Paypal verzekert het toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Voor mensen met cc voegt paypal niks toe dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |