Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:24 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder zei 'Allah akil fikir versin, onada para veriyon ya', maar ben toch happyyy omgg.
Allah = god.quote:
Kom je pas na een paar jaar vanafquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef Che_ het volgende:
Die trek naar een sigaret als je veel gegeten hebt.
Moge god je gezond verstand geven dat je daar geld aan uitgeeft ofzoooquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Ik ben maar een lompe boer.![]()
Ik kan geen Turks. Hebben dezelfde probleem hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zonder de rest van de woorden kan dat nog van alles betekenen.
Of was dat ook jouw bedoeling?
Ik voel je, broeder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan geen Turks. Hebben dezelfde probleem hier
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Ik dacht dat ik veel geld deed verspillen maar Borte overtreft mij.
Waarom eigenlijk een polaroid camera? Dat lijkt mij echt zó onhandig he. Geen oordeel, ben oprecht benieuwd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:49 schreef Landysh het volgende:
Nu zegt ze 'kom maar meer maar naar Turkije dan kun je daar foto's maken met je nieuwe camera'
Sneaky is zij.
Maar nee. Ik ga niet naar Turkije.
Shots fired ohohohoquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo man. Waar verspil ik geld aan? Camera, eten en make-up. Valt mee toch? TOCH?
Ik rook tenminste niet.
En zij heeft nu een creditcardquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Iets met ADHD, instant geluk en een voorliefde voor camera's en fotografie hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een polaroid camera? Dat lijkt mij echt zó onhandig he. Geen oordeel, ben oprecht benieuwd.
Vrouwen zijn gewoon zo? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
Mannen geven weer veel geld uit aan dingen voor de auto, electronica en de meeste mannen in mijn omgeving (fam daargelaten) geven ook veel geld uit aan kleding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon zo? Of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |