quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze had zeker krullen en strakke broek met uitpuilende ass. Of nieee dan jatoggg.
Haha ze was wel mooi hoor. Ze plaatste foto's in haar ondergoed in foksters sexy en gewaagd dus wij hebben haar goed kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze had zeker krullen en strakke broek met uitpuilende ass. Of nieee dan jatoggg.
Nee, ik vatte je niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je zo'n meisje al koe noemt voel ik me echt een hippo. Niet doen hoor.
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha ze was wel mooi hoor. Ze plaatste foto's in haar ondergoed in foksters sexy en gewaagd dus wij hebben haar goed kunnen bekijken.
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?
Daarvoor ben ik een Marokkaan. En ik ga er van uit dat veel Marokkaanse meiden anders klappen krijgen van hun broers en neven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, sta je al in startblokken om haar te veroordelen?
ik wacht op wa bericht van mattie, zou me ophalenquote:
Is niet erg broertje. Komt goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wacht op wa bericht van mattie, zou me ophalen
hani bana?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Buyrun, tfadlo.
Kan alleen niks meer met m'n hand.
ik hoop het, anders para montanaquote:
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n zelfstandige mocrochick zonder famillie zeker?
Geen leuke dag gehad met je leeftijdsgenoten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:42 schreef Crip het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk, en goed gezind. Dat krijg ik als ik de hele dag met kinderen ben, daar ben ik ook eerlijk tegen.
ok...hier is geschoten,.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen leuke dag gehad met je leeftijdsgenoten?
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
jaja..dat zijn ze allemaal op de forum..con-ser-va-tief, riiiightquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,
Ah okayokay.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ze was voor de rest wel gewoon conservatief. Beetje apart geval maar wel oke,
Geen commentaar, wil niemand kwetsen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
Wie zijn de leuke mensen in deze reeks dan trouwens?
Nee hoor, ik vond hem keigoed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.
Door jouw grappen waan ik me vaak op de sociale werkplaats.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe een keer alsof je m'n grap wel goed vindt. Dan kan ik een keer met een gerust hart slapen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Sylvesterrr, deze grap was nog slechter dan je gebruikelijke grappen.
Je hebt net al gezegd dat iedereen die nu hier is niet leuk is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen commentaar, wil niemand kwetsen.
Je rechtvaardigt een slechte grap door er nog een slechtere achter te gooien. Echt legit betrouwbaar dit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond hem keigoed.
[b]PS. je bent een vrouw, die hebben sws geen humor[/b]
Ja sorry, ik kan niet liegen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe een keer alsof je m'n grap wel goed vindt. Dan kan ik een keer met een gerust hart slapen.
Bestel dan gelijk effe 20 dozen van die cinna dingen. Kun je iedereen hier trakteren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Domino's is mijn poffertjes en sauzen vergeten. Is gewoon de helft van de bestelling.
Opgebeld. Volgende bestelling krijg ik gratis.
Gewoon kei grote bestelling doen dan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Domino's is mijn poffertjes en sauzen vergeten. Is gewoon de helft van de bestelling.
Eet jij poffertjes als avondeten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Dat je weleens op een sociale werkplaats bent geweest zegt meer over jou dan over mij, toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Door jouw grappen waan ik me vaak op de sociale werkplaats.
Wat is jouw planning van vanavond?quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Montelly het volgende:
Crip wat is de planning voor vanavond?
20:00-21:00 makeup? opzetten en dan wegwassen?
21:00 - 22:00 fok forum..
22:00 - 24:00 fok + tc?
fantaseren over toekomstige man/relatie/kids en dan slapen..?
maar ik bemoei niet
nee, je vroeg naar gezellige mensen, nu begrijp ik je vraag pas echt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is jouw planning van vanavond?
Mij dit allemaal zien doen terwijl je beweert een sociaal leven te hebben?
Nice.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:47 schreef Landysh het volgende:
Hhhh.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moet gniffelen om crip.
Parfum niet besteld.gebruik jij buitenshuis parfum crip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |