SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maakt toch niet meer uit, gaat om de wedstrijd tegen Apoel voor de 3e plek.quote:Prima, beste centrale verdediger in de NL competitie.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk he, een Ajax-topic kapen?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aanNarf!![]()
Was geen pingel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef Sickert het volgende:
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aan![]()
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Yep, speelde vanavond weer een prima pot.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die heeft hoofdpijnquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou je het zegtquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Wat een debiel was dat zeg!
![]()
Hoeveel zou zo'n een Messi kosten....?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan hem niet herinneren. Maakte op mij blijkbaar geen verpletterende indruk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
![]()
denk blijfent letzelquote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Duh
Maar is hij weer redelijk hersteld dan of blijvend letsel aan over gehouden?RED ONS HENNIEGOD![]()
Yep, 4x kampioen achter elkaar en nr. 5 is in de maak.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En niet in de gaten hebben dat ze hun eigen club daarmee nóg kleiner en zieliger makenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, 4x kampioen achter elkaar en nr. 5 is in de maak.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Viel me niet tegen vanavond, nu is het een kwestie van de nederlaag zo klein mogelijk houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
denk het nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.ajax1.nl/gedachten-bij-47-jarige-ajax-fan/quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?
Gedachten bij 47-jarige Ajax fan
De gedachten van veel Ajax supporters zullen vanavond tijdens AFC Ajax – FC Barcelona uitgaan naar een 47-jarige fan uit Kortenhoef. De man viel door onbekende oorzaak vanuit de F-side in de betonnen gracht, een val van vier á vijf meter. Hij brak zijn kaak, neus en tanden en lag een aantal dagen in coma.
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is helemaal hersteld en heeft er niets aan overgehouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.ajax1.nl/gedachten-bij-47-jarige-ajax-fan/
De gedachten van veel Ajax supporters zullen vanavond tijdens AFC Ajax – FC Barcelona uitgaan naar een 47-jarige fan uit Kortenhoef. De man viel door onbekende oorzaak vanuit de F-side in de betonnen gracht, een val van vier á vijf meter. Hij brak zijn kaak, neus en tanden en lag een aantal dagen in coma.
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is helemaal hersteld en heeft er niets aan overgehouden.![]()
![]()
hij ziet alsnog beter dan Sigthorsson waarschijnlijkquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zelfs Stevie Wonder ziet beter dan Sigthorsson.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij ziet alsnog beter dan Sigthorsson waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dat ik iemand dit gun of zo, maar je moet wel aardig debiel doen om daar zo naar beneden te flikkeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.
Maar goed, F-side. Dus hij zal niet met een colatje in de ene en een vlaggetje in de andere hand hebben gestaan.![]()
Siggy had hem gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, Milik miste die kans op de 1-1.
Nog 10 wedstrijden Kollie![]()
![]()
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Syntix het volgende:
Veltman speelde baas![]()
Klaassen viel erg tegen...
Scheids![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Syntix het volgende:
Veltman speelde baas![]()
Klaassen viel erg tegen...
Scheids![]()
Klaassen was juist goed joh![]()
Ik vond Veltman helemaal niet slecht. Knullige tweede gele kaart, voor de rest wel prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.![]()
een hoop aannames.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet dat ik iemand dit gun of zo, maar je moet wel aardig debiel doen om daar zo naar beneden te flikkeren.
Maar goed, F-side. Dus hij zal niet met een colatje in de ene en een vlaggetje in de andere hand hebben gestaan.
Serero op 6... Gemiddelde vrouw heeft een indrukwekkender postuur. Laten we dat maar niet meer doenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Veltman was echt als een baas aan het verdedigen. Zat constant overal tussen en verdedigde goed door. Klaassen was te onzichtbaar en veel fouten ballen...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 @ 22:38 schreef Class het volgende:
Tja, zolang je met jonge spelers speelt zal je altijd dit soort blunders blijven houden.
is nou eenmaal een nadeel van de jeugd.![]()
Zo zonde dat je gewoon weer door domme eigen fouten uiteindelijk toch nog eraan gaat. Die tweede gele kaart van Veltman was zo overbodig.. Rhijn had de bal al. En dan die fout van Boilesen. Verder wel gewoon een prima wedstrijd gespeeld. Nja het blijft gewoon eeuwig zonde dat die wedstrijd in Cyprus niet is gewonnen.
![]()
Veltman speelde best goed, maar had twee zwakke momenten.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tsja, met Milik had je op Cyprus gewonnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Zo zonde dat je gewoon weer door domme eigen fouten uiteindelijk toch nog eraan gaat. Die tweede gele kaart van Veltman was zo overbodig.. Rhijn had de bal al. En dan die fout van Boilesen. Nja het blijft gewoon eeuwig zonde dat die wedstrijd in Cyprus niet is gewonnen.
![]()
Liet zich regelmatig op het verkeerde been zetten. Maar goed, dat is ook wel logisch met zo'n tegenstanders.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Veltman helemaal niet slecht. Knullige tweede gele kaart, voor de rest wel prima.
Alleen, die rode kaart was een kwestie van afwachten. Hij had handen en voeten nodig vanavond. Ik vond hem weer veel te naïef.![]()
Ik vond in de eerste helft iedereen wel goed. Moisander was in de tweede helft wel scherp. Boilesen eerste helft goed, tweede helft minder. El Ghazi idem.
Man of the Match Sigthorsson![]()
Klaassen, Veltman, Andersen (1e helft) en El Ghazi speelden prima. Ook schone en v, Rhijn deden het niet slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Viel trouwens wel op dat de mensen in het stadion ook wel klaar zijn met Siggy, dat gejuich bij de wissel was best wel pijnlijk![]()
Viel het jullie trouwens ook op dat Sigthorsson heel dicht op El Ghazi zat wanneer hij acties probeerde te maken?
![]()
Waardeloze stats.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
Half-time stats:
[ afbeelding ]
Veltman baas![]()
Siggy
FT stats:
http://www.whoscored.com/Matches/885741/Live![]()
Op zich is de nederlaag niet zo'n probleem, plaatsen voor de volgende ronde had ze toch niet gelukt. Ook als ze gewonnen hadden dan hadden ze moeten winnen in Parijs om verder te komen.
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Always look on the bright side of life.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is de nederlaag niet zo'n probleem, plaatsen voor de volgende ronde had ze toch niet gelukt. Ook als ze gewonnen hadden dan hadden ze moeten winnen in Parijs om verder te komen.
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.![]()
Nee, kunnen ze niet tegen 9 van de 10 eredivisieclubs.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.![]()
Hou jij maar weer op met je kansloze gebazel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef superniger het volgende:
Ajax moet gewoon investeren in een goede spits.![]()
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.![]()
Nee. Ik leef in een vrij land en ik blijf gewoon mijn mening geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou jij maar weer op met je kansloze gebazel.
Is het trouwens niet bedtijd voor jou?![]()
Ik wil die Sigthorsson nog alleen maar op het veld zien als hij op de middenstip ritueel verbrand wordt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hoppakee, nu op naar Bate Borisov in de Europa League om thuis weer tegen een enorme dompert aan te lopenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Zowaar eens met Stijn. Milik presteerde meer in een kortere periode en in een fase waar Ajax niet de bovenliggende partij was. Hopelijk trekt Frank ook eindelijk z'n conclusies en mag milik het een paar wedstrijdjes proberenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zowaar eens met Stijn. Milik presteerde meer in een kortere periode en in een fase waar Ajax niet de bovenliggende partij was. Hopelijk trekt Frank ook eindelijk z'n conclusies en mag milik het een paar wedstrijdjes proberenIk vraag me echt af of Ajax het iedereen moeilijk kan maken als iedereen in het huidige team 4 jaar ouder is (exclusief Siggy, want die hoeven we nooit meer in Ajax 1 te zien) en dus meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
goed potje, jammer van die onnodige fouten maar het blijft barcelona
ben tevreden met dit jonge team![]()
Dat vragen we ons al af sinds het Sneijder/vd Vaart tijdperk... doe maar niet, pijnig je jezelf alleen maar mee....quote:Op woensdag 5 november 2014 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Ik vraag me echt af of Ajax het iedereen moeilijk kan maken als iedereen in het huidige team 4 jaar ouder is (exclusief Siggy, want die hoeven we nooit meer in Ajax 1 te zien) en dus meer ervaring heeft.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
We zullen er inderdaad nooit achter komen zolang de Fifa pro rijke clubs is (in de grote competities).quote:Op woensdag 5 november 2014 23:01 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat vragen we ons al af sinds het Sneijder/vd Vaart tijdperk... doe maar niet, pijnig je jezelf alleen maar mee....![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wil die Sigthorsson nog alleen maar op het veld zien als hij op de middenstip ritueel verbrand wordt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Had Veltman nu een directe rode kaart of een tweede gele? Sommige sites staat direct....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
tweede gelequote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef MrStock het volgende:
Had Veltman nu een directe rode kaart of een tweede gele? Sommige sites staat direct....![]()
Viel me niet tegen, tot de 0-1 was het zelfs goed, nu een keer dit niveau in de competitie laten zien![]()
Daar lag het aan inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, viel Barcelona jullie ook zo tegen? Die zijn echt al maanden zo inspiratieloos.![]()
Jullie zijn behoorlijk genaaid vanavond. Rode kaart was niet terecht, 1e helft werd er pro Barca gefloten. Zonde!Zonder wrijving geen glans![]()
was wel een terechte kaart hoor maar penalty had wel gekund 1e helftquote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn behoorlijk genaaid vanavond. Rode kaart was niet terecht, 1e helft werd er pro Barca gefloten. Zonde!![]()
Waarvoor denk je dat de F in UEFA staatquote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Oja, we hadden weer een penalty mogen hebben.![]()
En Ajax had met nog twee rode kaarten ook geen reden tot klagen gehad...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Oja, we hadden weer een penalty mogen hebben.![]()
Ja man je bedoeld zeker dat boilessi rood had moeten hebben toen die de bal knullig verloor waar de 0-2 uit viel?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Ajax had met nog twee rode kaarten ook geen reden tot klagen gehad...![]()
Ja. Die vliegend tackle op de enkel van Messi. Dat had direct rood kunnen zijn en dan was dat terecht geweest.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ja man je bedoeld zeker dat boilessi rood had moeten hebben toen die de bal knullig verloor waar de 0-2 uit viel?
En als El Ghazi zijn tweede geel had gekregen dan was dat ook perfect te verdedigen geweest.
De scheids was heel matig,maar wel aan beide kanten even inconsequent.![]()
Helemaal mee eens. Scoor je in die eerste 30 minuten dan sta je er toch een stuk beter voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef Tarado het volgende:
Viel me niet tegen, tot de 0-1 was het zelfs goed, nu een keer dit niveau in de competitie laten zien![]()
Ja. Deze wedstrijd komt de komende jaren nog regelmatig voorbij in opsommingen van wedstrijden waarin Ajax het fantastisch deed tegen een topclub.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Tevreden zijn na een 0-2 nederlaag... Only in the Netherlands.
Treurig maar waar. Zo snel is een kinderhand gevuld. Ajax deed het bij vlagen leuk.
Maar ja, zoals de Boer zelf al eens zei over ADO-Ajax..: voor ons is het gewoon een wedstrijd, voor hun is het de wedstrijd van het jaar en dan kunnen ze wat extra. Exact wat de trainer van Barca ook tegen de pers zou kunnen zeggen over Ajax-Barcelona.![]()
Dus?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Deze wedstrijd komt de komende jaren nog regelmatig voorbij in opsommingen van wedstrijden waarin Ajax het fantastisch deed tegen een topclub.
Treurig maar waar. Zo snel is een kinderhand gevuld. Ajax deed het bij vlagen leuk.
Maar ja, zoals de Boer zelf al eens zei over ADO-Ajax..: voor ons is het gewoon een wedstrijd, voor hun is het de wedstrijd van het jaar en dan kunnen ze wat extra. Exact wat de trainer van Barca ook tegen de pers zou kunnen zeggen over Ajax-Barcelona.![]()
Eerste helft was de beste van het seizoen, nu helaas weer driekwart jaar tegen saaie eredivisie wedstrijden aankijken.
![]()
![]()
Verwar je instelling niet met budget?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat het Nederlands voetbal nooit meer wat gaat worden met zo'n instelling.![]()
Oh ja, want als we een andere instelling hadden zouden we zo weer Europees mee kunnen draaien.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
Nee dat je keeper zo'n blunder maakt heeft niets met geld te maken. Dat je spits een open kop kans mist heeft er ook niets mee te maken. Nederlands voetbal is hard achterhaald door andere landen. Je ziet het ook af aan het nationaal elftal.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef Class het volgende:
[..]
Verwar je instelling niet met budget?![]()
Waar dan mee?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee dat je keeper zo'n blunder maakt heeft niets met geld te maken. Dat je spits een open kop kans mist heeft er ook niets mee te maken.![]()
![]()
Keeper blunder maakt, eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat je keeper zo'n blunder maakt heeft niets met geld te maken. Dat je spits een open kop kans mist heeft er ook niets mee te maken. Nederlands voetbal is hard achterhaald door andere landen. Je ziet het ook af aan het nationaal elftal.
Maar dat de spits een kop kans mist scharen onder mentaliteit like whutniet elke kans is een goal. Niveau verschil is te groot door het geld.
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
Nee, eens dat het een blunder was.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens wat? Dat het mentaliteit is?
Dat is gewoon kwaliteit.![]()
Ja in de jaren 90 was ajax echt niet te vreden met zo'n uitslag. Toen speelde ze ook niet met een groot budget. Maar wonnen ze door een goed voetbalvisie. En ook toen hadden ze veel jongere spelers. Het is toch triest dat de grootste club van NL geen beter spits dan Siggy kan opleiden? Nee toen was Ajax voor niets of niemand bang ook al hadden ze een groter budget.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want als we een andere instelling hadden zouden we zo weer Europees mee kunnen draaien.![]()
Hij zegt dat dat niks met geld te maken heeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, eens dat het een blunder was.![]()
Ach, kom op zeg, Cillessen is toch werkelijk een fantastische keeper? Als Messi een keer mis schiet is het toch ook geen gebrek aan kwaliteit? Foutje kan gewoon een keer gebeuren, heeft ons vaak geneog geredquote:Op donderdag 6 november 2014 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens wat? Dat het mentaliteit is?
Dat is gewoon kwaliteit.![]()
Ja en tijden veranderenquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja in de jaren 90 was ajax echt niet te vreden met zo'n uitslag. Toen speelde ze ook niet met een groot budget. Maar wonnen ze door een goed voetbalvisie. En ook toen hadden ze veel jongere spelers. Het is toch triest dat de grootste club van NL geen beter spits dan Siggy kan opleiden? Nee toen was Ajax voor niets of niemand bang ook al hadden ze een groter budget.![]()
Joh. Dat waren andere tijden.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja in de jaren 90 was ajax echt niet te vreden met zo'n uitslag.
Toen konden we spelers veel langer vasthouden. Was ook nog voor het bosman arrest.![]()
Cillessen speelde voor de rest ronduit fantastisch jaquote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg, Cillessen is toch werkelijk een fantastische keeper? Als Messi een keer mis schiet is het toch ook geen gebrek aan kwaliteit? Foutje kan gewoon een keer gebeuren, heeft ons vaak geneog gered![]()
![]()
Het is ook een goeie keeper, zeker.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg, Cillessen is toch werkelijk een fantastische keeper? Als Messi een keer mis schiet is het toch ook geen gebrek aan kwaliteit? Foutje kan gewoon een keer gebeuren, heeft ons vaak geneog gered![]()
![]()
Die redding op Neymar (?) in de eerste helft en op Suarez in de tweedequote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef Class het volgende:
[..]
Cillessen speelde voor de rest ronduit fantastisch jaLeg dan eens uit waarom zijn fout komt door een gebrek aan kwaliteitquote:Op donderdag 6 november 2014 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is ook een goeie keeper, zeker.![]()
Waar komt het dan door?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:52 schreef Heeinz het volgende:
Leg dan eens uit waarom zijn fout komt door een gebrek aan kwaliteit![]()
![]()
Dus, als ADO met 0-2 van Ajax verliest is dat business as usual en lult niemand er ooit meer over.quote:
Als Ajax met 0-2 van Barca verliest, dan lult iedereen nog twee jaar over die tien minuten waarin Ajax even leuk mee kon.![]()
Als ADO goed speelt halen fans van ADO daar wel degelijk vertrouwen uit na zo'n wedstrijd en zullen ze wel degelijk tevreden zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef BadderHaring het volgende:
Dus, als ADO met 0-2 van Ajax verliest is dat business as usual en lult niemand er ooit meer over.Uh, we zijn pas 3 uur verder. Denk dat we over een week nergens meer over praten eigenlijk. Je overdrijft nu wel verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:55 schreef BadderHaring het volgende:
Als Ajax met 0-2 van Barca verliest, dan lult iedereen nog twee jaar over die tien minuten waarin Ajax even leuk mee kon.![]()
Je verliest van een zeer matig Barca in eigen stadion door eigen toedoen. Maar wat is er goed gespeeld zeg![]()
![]()
Jammer dat je m'n inhoudelijk reactie negeert en het over deze boeg gooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Je verliest van een zeer matig Barca in eigen stadion door eigen toedoen. Maar wat is er goed gespeeld zeg![]()
Volgend jaar, als Ajax in de CL weer topclubs loot, dan gaat iedereen weer roepen dat ze dit jaar niet kansloos waren en dan wordt deze wedstrijd gewoon weer aangehaald hoor. Net als dat lucky gelijk spelletje tegen PSG.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ADO goed speelt halen fans van ADO daar wel degelijk vertrouwen uit na zo'n wedstrijd en zullen ze wel degelijk tevreden zijn.
[..]
Uh, we zijn pas 3 uur verder. Denk dat we over een week nergens meer over praten eigenlijk. Je overdrijft nu wel verschrikkelijk.
Maar feit blijft dat Ajax sinds Madrid 2010 geen kut is opgeschoten. Sterker, het is alleen maar matiger geworden.![]()
Je kan toch niet alles wijten aan een gebrek aan kwaliteit? Messi schiet een bal naast, gebrek aan kwaliteit? Iniesta geeft een slechte pass, gebrek aan kwaliteit? Siggy die er structureel niks van bakt, dat is een gebrek aan kwaliteit. Een keeper die het altijd fantastisch doet en een keer een foutje maakt is toch geen gebrek aan kwaliteit johquote:![]()
![]()
Laat je nakijken ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef indiaantje89 het volgende:
En terecht. Kansloos zijn we nooit. Vanavond had je met wat meer geluk ook een mooie uitslag kunnen neerzetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef BadderHaring het volgende:
Volgend jaar, als Ajax in de CL weer topclubs loot, dan gaat iedereen weer roepen dat ze dit jaar niet kansloos waren en dan wordt deze wedstrijd gewoon weer aangehaald hoor. Net als datnlucky gelijk spelletje tegen PSG.
Maar je benoemt nu momenten; net deed je alsof we het er over 2 jaarnog over hebben alsof we een fantastische rpestatie geleverd zouden hebben; dat is gewoon niet zo. We hebben erg goed gespeeld en daar mag je best tevreden mee zijn. Dat het niet lukt om van een club te winnen die 3 spelers heeft lopen die meer betaald krijgen dan alle personeelsleden binnen je eigen club dat kan gebeuren.Klopt. Dat zal ook alleen maar meer gaan gebeuren.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:00 schreef BadderHaring het volgende:
Maar feit blijft dat Ajax sinds Madrid 2010 geen kut is opgeschoten. Sterker, het is alleen maar matiger geworden.Ja, wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan toch niet alles wijten aan een gebrek aan kwaliteit? Messi schiet een bal naast, gebrek aan kwaliteit? Iniesta geeft een slechte pass, gebrek aan kwaliteit? Siggy die er structureel niks van bakt, dat is een gebrek aan kwaliteit. Een keeper die het altijd fantastisch doet en een keer een foutje maakt is toch geen gebrek aan kwaliteit joh
Een foute pass en een misgeschoten kans is niet te vergelijken met een blunder overigens.![]()
Natuurlijk is het een gebrek aan kwaliteit. Cillessen is een goede keeper op de lijn en 1 op 1 zelfs een geweldenaar, maar zodra hij iets op spelinzicht moet doen of onder druk tegen een bal moet trappen is hij echt niveautje Verhoeven hoor.![]()
Niveautje Verhoeven is overdreven, maar daar heeft hij wel z'n mankementen ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:03 schreef BadderHaring het volgende:
Natuurlijk is het een gebrek aan kwaliteit. Cillessen is een goede keeper op de lijn en 1 op 1 zelfs een geweldenaar, maar zodra hij iets op spelinzicht moet doen of onder druk tegen een bal moet trappen is hij echt niveautje Verhoeven hoor.
Logisch ook, anders had hij namelijk niet meer bij Ajax gekeept.![]()
Niet om de 'prestatie' van Ajax verder te bagatelliseren, maar wat is Barca matig zeg. Zonder Iniesta is het helemaal pover qua voetbal intelligentie en creativiteit.
Echt afhankelijk van individualisten. Op dat vlak kunnen ze echt wel van Ajax leren.![]()
ja, eens. Wat dat betreft is die trainer ook niet echt sterk.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:05 schreef BadderHaring het volgende:
Niet om de 'prestatie' van Ajax verder te bagatelliseren, maar wat is Barca matig zeg. Zonder Iniesta is het helemaal pover qua voetbal intelligentie en creativiteit.
Echt afhankelijk van individualisten. Op dat vlak kunnen ze echt wel van Ajax leren.![]()
Klopt. Hij blijft de beste in de eredivisie, al vrees ik dat Vermeer die titel nog wel eens kan gaan overnemen als hij weer ritme heeft.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niveautje Verhoeven is overdreven, maar daar heeft hij wel z'n mankementen ja.
Logisch ook, anders had hij namelijk niet meer bij Ajax gekeept.![]()
Als Barca dit jaar niet verbetert, dan zit Frank de Boer daar volgend jaar op de bank.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja, eens. Wat dat betreft is die trainer ook niet echt sterk.![]()
Welke inhoudelijke reactie. Ik geef gewoon aan dat ik al die schouderklopjes hier niet begrijp wanneer je door eigen toedoen deze wedstrijd verliest. Deze wedstrijd is echt niet op geld verloren. En dat ik denk dat het nooit wat meer gaat worden als je de lat al zo laag legt voor je zelf.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je m'n inhoudelijk reactie negeert en het over deze boeg gooit.![]()
Op basis van enthiousasme was het niet slecht, maar hoeveel echte kansen hadden ze de eerste helft nou? Het ziet er leuk uit als ze de ruimte krijgen, tot aan de 16 als er wat meer tegenstanders zijn, dan gooien ze er weer een kansloos afstandsschot uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb voor mijn gevoel een sterk en goed Ajax gezien. Als ze dit niveau vaker kunnen laten zien, dan komt het in de eredivisie wel goed.
Verder deed Milik in dat kwartier tot de rode kaart het beter dan Siggy. Hopelijk ziet Frank dat ook.
Daarnaast liet Al Ghazi zien dat hij voor niemand bang is, fijne speler begint dat te worden.![]()
Wat Feyenoord 90 minuten heeft gedaan tegen Ajax met druk zetten, heeft Ajax nu 30 minuten gedaan tegen Barcelona. Dan lijkt het in beide gevallen zo dat Feyenoord beter is dan Ajax en Ajax beter is dan Barcelona, beide zijn onzin. Eerder een soort van schattig voor het kansloze proberen.![]()
WAT DANquote:Op donderdag 6 november 2014 07:18 schreef Heeinz het volgende:
Allemaal even het interview met Frank bekijken bij Sport1
Als je wil janken tenminste![]()
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 05-11-2014 om 22:04:00Sigthórsson eruit, Milik erin. De Arena juicht. #ajabar reageer retweet
![]()
Wat een zuurpruimen hier. Wat hadden jullie verwacht? Dat we Fc Barcelona wel even zouden oprollen? Ik heb bij vlagen goed voetbal gezien, maar uiteindelijk was Barcelona de betere. We hebben ook wel een beetje pech gehad met een niet gegeven pingel en makkelijk gegeven kaarten.![]()
Je gaat tijdens zo'n wedstrijd toch weer stiekem hoop krijgen. Dat is waar ik iedere CL-wedstrijd toch weer intrap.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat een zuurpruimen hier. Wat hadden jullie verwacht? Dat we Fc Barcelona wel even zouden oprollen? Ik heb bij vlagen goed voetbal gezien, maar uiteindelijk was Barcelona de betere. We hebben ook wel een beetje pech gehad met een niet gegeven pingel en makkelijk gegeven kaarten.![]()
Ik vind het vooral frustrerend dat er uit niet van APOEL is gewonnen. Gisteravond speelde Ajax gewoon prima, maar wordt het weer beslist op slordige momenten. Jammer dat daar geen progressie in wordt gemaakt.
Het is wel duidelijk dat Barca de Champions League dit jaar kan vergeten. Wat een matig team eigenlijk zonder die voorhoede.Amen.![]()
Mee eens, tot de goal heb ik er gewoon van genoten maar je weet in je achterhoofd gewoon dat fouten afgestraft worden, dit was dan wel een enorme blunder maar goed, erna was de overtuiging wel weg.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Terecht, wat een kansloze dwaas was het weer, echt 1 goeie combinatie ofzo, de rest alleen maar kansloos balverlies en achterlijke "acties". Meneer moet ook het woord timing eens opzoekenquote:Op donderdag 6 november 2014 08:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 05-11-2014 om 22:04:00Sigthórsson eruit, Milik erin. De Arena juicht. #ajabar reageer retweet
.
Al met al was het natuurlijk opzich al vrij kansloos, maar toch heb je elke keer het idee dat er meer in had gezeten. Die tering Ratugees hielp ook niet mee natuurlijk.
Begin nou verdomme eens met je beste 11 frank!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En geluk met een aantal niet gegeven kaarten. Dus dat argument kan de prullenbak in. Scheids liet teveel toe, aan beide kanten.quote:Op donderdag 6 november 2014 08:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat een zuurpruimen hier. Wat hadden jullie verwacht? Dat we Fc Barcelona wel even zouden oprollen? Ik heb bij vlagen goed voetbal gezien, maar uiteindelijk was Barcelona de betere. We hebben ook wel een beetje pech gehad met een niet gegeven pingel en makkelijk gegeven kaarten.
Verder heeft Ajax gedaan wat het kon, maar zijn ze uiteindelijk toch gewoon overklast. Dat is geen schande, het blijft immers Barcelona.
Wat ik me wel afvraag is of de beloftes van Cruijff, namelijk dat zijn methode uiteindelijk moet leiden tot structurele aansluiting bij de (sub)top in Europa, ooit gehaald gaat worden.
Ik zie nog steeds hetzelfde probleem als in 2010 namelijk.![]()
daar komen ze weer hoor, de nagenieters, maar niet helemaal met je eens natuurlijk, als je die penalty krijgt ziet de wedstrijd er weer heel anders uit, dan had het ook 1-4 kunnen worden hoor maar het heeft wel degelijk invloed.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En geluk met een aantal niet gegeven kaarten. Dus dat argument kan de prullenbak in. Scheids liet teveel toe, aan beide kanten.
Verder heeft Ajax gedaan wat het kon, maar zijn ze uiteindelijk toch gewoon overklast. Dat is geen schande, het blijft immers Barcelona.
Wat ik me wel afvraag is of de beloftes van Cruijff, namelijk dat zijn methode uiteindelijk moet leiden tot structurele aansluiting bij de (sub)top in Europa, ooit gehaald gaat worden.
Ach, je moet ook mazzel hebben soms, en dat ontbeert er ook wel aan vaak.
Maar ik blijf erbij dat je met een fatsoenlijke spits erin minstens 1 goal had gemaakt, en wie weet wat er dan in de laatste minuten kan gebeuren.
Maar wel weer heel typisch dat je weer met 10 man komt te staan natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Blijft moeilijk te bepalen, Barcelona is gewoon een paar klassen beter uiteindelijk, echt goeie scoringskansen heeft Ajax niet gehad ondanks het goeie veldspel tot de goal.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ach, je moet ook mazzel hebben soms, en dat ontbeert er ook wel aan vaak.
Maar ik blijf erbij dat je met een fatsoenlijke spits erin minstens 1 goal had gemaakt, en wie weet wat er dan in de laatste minuten kan gebeuren.
Maar wel weer heel typisch dat je weer met 10 man komt te staan natuurlijk.
![]()
Tuurlijk, dat zag je meteen toen ze een beetje gingen aanzetten, ze liepen er zo doorheen vaak. Maar het was bij vlagen erg goed bij Ajax en als je dan iemand voorin hebt die wel op de juiste plek staat en die niet kansloos onder ballen heen duikt weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te bepalen, Barcelona is gewoon een paar klassen beter uiteindelijk, echt goeie scoringskansen heeft Ajax niet gehad ondanks het goeie veldspel tot de goal.
Jammer van die fout van Cillessen natuurlijk, ze komen wel weer heel goedkoop op 0-1. Het was een blessure aan het hoofd bij Ajax, maar dat negeert die hond en dan zijn ze bij Ajax nog niet zo ver dat ze dan ver op de helft van Barca iemand onderuit halen, dat doen ze dan rand eigen 16...
En verder blijft het ook ergens schandalig dat ze nu opeens wel goed kunnen voetballen en dat ze dat de rest van het seizoen nog niet hebben laten zien. Prima dat je heel erg goed je best doet tegen Barca natuurlijk, maar speel je zo in Nederland ben je met kerst kampioen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hier snap ik ook helemaal niets van. Het is eigenlijk wel schandalig dat ze het tegen topclubs ineens een stuk beter doen en vervolgens op zondag tegen Dordt weer 89 minuten lang verneuken.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
En verder blijft het ook ergens schandalig dat ze nu opeens wel goed kunnen voetballen en dat ze dat de rest van het seizoen nog niet hebben laten zien. Prima dat je heel erg goed je best doet tegen Barca natuurlijk, maar speel je zo in Nederland ben je met kerst kampioen.
Ik kan daar oprecht niet bij. Geldt voor alle 'top' clubs trouwens.![]()
Gaat eigenlijk voor alle clubs op hoor, zo'n Utrecht/ADO geeft tegen Ajax 120% en verliest de week erop kansloos van een NAC oid.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier snap ik ook helemaal niets van. Het is eigenlijk wel schandalig dat ze het tegen topclubs ineens een stuk beter doen en vervolgens op zondag tegen Dordt weer 89 minuten lang verneuken.
Ik kan daar oprecht niet bij. Geldt voor alle 'top' clubs trouwens.
Motivatie schijnt toch erg lastig te zijn om op te brengen door jochies die met het beoefenen van hun hobby tonnen/miljoenen binnenharken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Indiaantje plsGeen enkele Nederlandse club had het beter gedaan dan dit hoor. Barca's hoogtijdagen liggen misschien wat achter ze, maar ze zijn nog steeds vele malen beter dan iedere NL club. En zeker niet hier bijdehand komen doen als je eigen club 2x klop krijgt van Besiktas, en vervolgens in de EL ook nog van Sevilla en
![]()
Rijeka
![]()
Ajax speelde gewoon een hele degelijke wedstrijd, 0-2 verliezen is jammer, maar was echt geen schande. Paar goeie dingen gezien, centrum haalde er een paar mooie passes uit, Boilesen had paar mooie rushes, Andersen liet eindelijk wat zien. El Ghazi is niet bang en wist het Alba best een aantal keer moeilijk te maken. Milik die er koud in staat en een balletje op de paal koptJammer van die faal van de Cil, zo ver uit je doel, manmanman
En nou ja, dan pak je (weer) rood, wat ook een gebrek aan kwaliteit is natuurlijk, maar pakte Veltgod niet z'n eerste geel toen die hond doorspeelde toen El Ghazi op de grond lag?
En met 10 man is het gewoon klaar, dan is het tegenhouden en als de 0-2 valt hopen dat het niet erger wordt. Hopelijk kunnen ze dit doortrekken, maar Ajax kennende zal het wel weer billenknijpen worden tegen Cambuur![]()
![]()
Mwoah, ik zie toch al wel steeds meer spelers met potentie zo langzamerhand en als ik de berichten mag geloven komt er nog veel meer aan in de A1-generatie. Of je ooit met zo'n jonge ploeg echt weer een keer mee gaat doen in Europa is natuurlijk wel de vraag. Met name in de verdediging zie je nog de jeugdige foutjes die je je eigenlijk niet kunt permitteren op dit niveau. Bovendien ben ik wel benieuwd hoe de eerste helft was verlopen als we niet weer een Sigthorson voorin hadden gehad die weer eens een negatieve bijdrage leverde aan het spel van Ajax.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En geluk met een aantal niet gegeven kaarten. Dus dat argument kan de prullenbak in. Scheids liet teveel toe, aan beide kanten.
Ik zie nog steeds hetzelfde probleem als in 2010 namelijk.
Blijft verder inderdaad wel bijzonder dat ze dit in de competitie niet op kunnen brengen. Speel je zo tegen de gemiddelde subtopper dan win je met gemak. In plaats daarvan zien we met uitzondering van een aantal wedstrijden voornamelijk nog inspiratieloos getik achterin.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat mag je pas beoordelen als de meeste van de huidige A1 in het eerste elftal spelen, dat zijn de eerste echte vruchten van het beleid.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een mentaal en misschien wel heel menselijk iets, tegen grotere clubs wil jij je natuurlijk meer bewijzen dan tegen de Cambuur's. Er zijn dan ook weinig (misschien geen enkele club) die tegen kleinere clubs evenveel gas geven als tegen grotere clubs.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie toch al wel steeds meer spelers met potentie zo langzamerhand en als ik de berichten mag geloven komt er nog veel meer aan in de A1-generatie. Of je ooit met zo'n jonge ploeg echt weer een keer mee gaat doen in Europa is natuurlijk wel de vraag. Met name in de verdediging zie je nog de jeugdige foutjes die je je eigenlijk niet kunt permitteren op dit niveau. Bovendien ben ik wel benieuwd hoe de eerste helft was verlopen als we niet weer een Sigthorson voorin hadden gehad die weer eens een negatieve bijdrage leverde aan het spel van Ajax.
Blijft verder inderdaad wel bijzonder dat ze dit in de competitie niet op kunnen brengen. Speel je zo tegen de gemiddelde subtopper dan win je met gemak. In plaats daarvan zien we met uitzondering van een aantal wedstrijden voornamelijk nog inspiratieloos getik achterin.![]()
quote:De Boer loopt niet weg: ‘Nog genoeg werk aan de winkel bij Ajax’
Frank de Boer werd weliswaar vier keer op rij kampioen met Ajax, maar hij is dit seizoen nog sneller dan vorig seizoen uitgeschakeld in de Champions League. Voor de oefenmeester echter geen reden om in de komende voetbaljaargang elders aan de slag te gaan.
“Ik ga ervan uit dat ik hier volgend jaar ook zit”, verzekerde De Boer in gesprek met Ajax Life. “Iedereen wist vooraf dat het in deze groep moeilijk zou worden. We hebben onze huid in de thuisduels duur verkocht. Als je ziet hoe we tegen Paris Saint-Germain en Barcelona speelden, dan is dat het Ajax wat ik wil zien.”
De Boer ziet in uitwedstrijden echter niet het Ajax wat hij wil zien. “Die stap moeten we nu gaan zetten, want dan ga je echt het verschil maken. Ik heb hier nog genoeg werk aan de winkel.” Tottenham Hotspur had afgelopen zomer interesse in De Boer, die zelf ook welwillend stond tegenover de Londense club. De keuze viel echter op Mauricio Pochettino.![]()
![]()
Op zulke dommigheid moet je niet eens ingaanquote:Op donderdag 6 november 2014 10:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat mag je pas beoordelen als de meeste van de huidige A1 in het eerste elftal spelen, dat zijn de eerste echte vruchten van het beleid.![]()
En dan zegt Frank zo 'JA EHH HAHHA HIJ IS NOG NIET KLAAR MET HET STUCCEN VAN DE ZAAK VAN M'N VROUW, DUS EHHH IK SPAAR 'M EEN BEETJE JAJA'quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sierd die vraagt waarom Frank Milik niet in de basis zet![]()
Toch, als het draait dan moet je echt makkelijk op halve kracht teams uit de onderste regionen aan de kant kunnen zetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een mentaal en misschien wel heel menselijk iets, tegen grotere clubs wil jij je natuurlijk meer bewijzen dan tegen de Cambuur's. Er zijn dan ook weinig (misschien geen enkele club) die tegen kleinere clubs evenveel gas geven als tegen grotere clubs.
Je ziet hoe de topclubs in de CL dat doen. Die spelen op hun gemak, gooien het tempo heel af en toe even iets omhoog en winnen gewoon makkelijk tegen de mindere goden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nagenieters? Sorry? Ik ben voor het Nederlandse voetbal. Waar zie jij iets van spot of hoon in mijn bericht?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar komen ze weer hoor, de nagenieters, maar niet helemaal met je eens natuurlijk, als je die penalty krijgt ziet de wedstrijd er weer heel anders uit, dan had het ook 1-4 kunnen worden hoor maar het heeft wel degelijk invloed.
Als Moisander en El Ghazi gewoon de kaart krijgen die ze verdienen, dan maakt die strafschop ook niet meer uit.![]()
laat me raden ... "Sightorsson heeft nog een streepje voor, goed in vorm blablbalbala" ?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sierd die vraagt waarom Frank Milik niet in de basis zet![]()
Verder best een goede wedstrijd gezien gisteren. Beter dan tegen PSG. Jammer dat een van die kansen er voor rust niet in vloog.![]()
Zou toch ook niet slim zijn, er komt een geweldige lichting aan. Anders gaat een andere trainer met de eer aan de haalquote:![]()
![]()
Zo ongeveerquote:Op donderdag 6 november 2014 11:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
laat me raden ... "Sightorsson heeft nog een streepje voor, goed in vorm blablbalbala" ?![]()
Kan toch niet meer met die man![]()
Blame Frank.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verder best een goede wedstrijd gezien gisteren. Beter dan tegen PSG. Jammer dat een van die kansen er voor rust niet in vloog.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
het enige gunstige is, is dat er eindelijk een kentering is. Het gros van de supporters is er wel klaar mee, de afgelopen weken begonnen ze er bij Studio Voetbal en VI ook over en goed dat een journalist (Sierd) hem eindelijk eens op de man vraagt waarom Sightorsson er in staat.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
Kan toch niet meer met die man![]()
Applaus bij de wissel gisteren zei ook al genoeg, Frank mag dan misschien niet luisteren maar doof zal hij niet zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
het enige gunstige is, is dat er eindelijk een kentering is. Het gros van de supporters is er wel klaar mee, de afgelopen weken begonnen ze er bij Studio Voetbal en VI ook over en goed dat een journalist (Sierd) hem eindelijk eens op de man vraagt waarom Sightorsson er in staat.![]()
In de kantine na de tijd ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Sigthorsson was gisteren gewoon één van de betere.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 00:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat je keeper zo'n blunder maakt heeft niets met geld te maken. Dat je spits een open kop kans mist heeft er ook niets mee te maken. Nederlands voetbal is hard achterhaald door andere landen. Je ziet het ook af aan het nationaal elftal.![]()
![]()
Ander tijdperk met andere regels mbt spelers.. totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja in de jaren 90 was ajax echt niet te vreden met zo'n uitslag. Toen speelde ze ook niet met een groot budget. Maar wonnen ze door een goed voetbalvisie. En ook toen hadden ze veel jongere spelers. Het is toch triest dat de grootste club van NL geen beter spits dan Siggy kan opleiden? Nee toen was Ajax voor niets of niemand bang ook al hadden ze een groter budget.![]()
Toen die op de bank ging zitten ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Sigthorsson was gisteren gewoon één van de betere.
Milik kwam er in en had minder tijd nodig om tot een kans te komen.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Zag er vrij triest uit, pisventje die Albaquote:“Alba ging vloeken en tieren, ik weet niet wat hij allemaal tegen me riep. Hij ergerde zich zeker. We stonden nog even met de koppen tegen elkaar, maar dat hoort er allemaal bij,” aldus El Ghazi, die veel ogen op zich wist gericht in de eerste helft.Sowieso vond ik Barca echt ongelooflijk onsportief, past niet bij zo'n club
![]()
ja, lopen toch irritant veel toneelspelers rond. En de bal uittrappen als er een Ajacied op het veld ligt doen ze niet. Kwam nota bene de 1-0 uit voort.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zag er vrij triest uit, pisventje die AlbaSowieso vond ik Barca echt ongelooflijk onsportief, past niet bij zo'n club
![]()
Dat was wel logisch dat ze dat niet deden, Ajax ging zelf ook door omdat ze in aanval waren. De scheids had gewoon moeten affluiten.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, lopen toch irritant veel toneelspelers rond. En de bal uittrappen als er een Ajacied op het veld ligt doen ze niet. Kwam nota bene de 1-0 uit voort.![]()
Ja, maar op een gegeven moment wees zelfs Neymar die Ratugees op een blessure bij Ajax, en zelfs dat negeerde hij.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ja, lopen toch irritant veel toneelspelers rond. En de bal uittrappen als er een Ajacied op het veld ligt doen ze niet. Kwam nota bene de 1-0 uit voort.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Toch geeft El Ghazi hem eerder een elleboog en dat moet hij gewoon niet doen. Er waren meer momenten waarop El Ghazi bij een minder flauwe scheidsrechter gewoon met zijn tweede geel van het veld af was gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zag er vrij triest uit, pisventje die AlbaSowieso vond ik Barca echt ongelooflijk onsportief, past niet bij zo'n club
Dat zeg ik niet om te provoceren, maar ik hoop wel dat de Boer hem daarop aanspreekt. In dit soort wedstrijden moet je slimmer zijn dan dat. Zeker tegen geslepen tegenstanders die op dat soort dingen uit zijn.![]()
Zag het staan in het interview ja, hij zei dat hij niet die intentie had. Heb het zelf niet kunnen zienquote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch geeft El Ghazi hem eerder een elleboog en dat moet hij gewoon niet doen. Er waren meer momenten waarop El Ghazi bij een minder flauwe scheidsrechter gewoon met zijn tweede geel van het veld af was gegaan.
Dat zeg ik niet om te provoceren, maar ik hoop wel dat de Boer hem daarop aanspreekt. In dit soort wedstrijden moet je slimmer zijn dan dat. Zeker tegen geslepen tegenstanders die op dat soort dingen uit zijn.![]()
Hij zal niet zeggen dat hij probeerde om zijn gebit uit zijn bek te rammen, denk ik. Het was gewoon een zuivere elleboog, intentie of niet, als de scheids het ziet kun je 3 wedstrijden brommen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zag het staan in het interview ja, hij zei dat hij niet die intentie had. Heb het zelf niet kunnen zien![]()
Gast, dat was weer zo slecht.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:52 schreef PicoMMP het volgende:
Sigthorsson was gisteren gewoon één van de betere.![]()
Inderdaad. Die gozer heeft het echt zo niet. Zoveelste miskoop van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, dat was weer zo slecht.![]()
Begon niet slecht, maar heeft het niet gered. Op zich niet erg want aankopen mislukken meestal bij voetbalclubs. Het is bezwaarlijker dat het zo lang duurt voordat Frank het eindelijk durft te erkennen.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Die gozer heeft het echt zo niet. Zoveelste miskoop van de afgelopen jaren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als het bij een club past is het Barca welquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat een jankerds zijn dat al jarenlang zowel op het veld als op bestuurlijk niveau. En dan loopt er ook nog een kanibaal rond die per seizoen wel zo'n 6 onterechte pingels versierd.
![]()
Doei.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als het bij een club past is het Barca welWat een jankerds zijn dat al jarenlang zowel op het veld als op bestuurlijk niveau.
![]()
dit dusquote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze lijn doortrekken is kampioen worden.![]()
En wel met vier vingers in de neus, maar zondag zal het wel weer verschrikkelijk wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze lijn doortrekken is kampioen worden.![]()
Ja, dat zei je idd al ja. En dat weerlegde ik toen.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Welke inhoudelijke reactie. Ik geef gewoon aan dat ik al die schouderklopjes hier niet begrijp wanneer je door eigen toedoen deze wedstrijd verliest. Deze wedstrijd is echt niet op geld verloren. En dat ik denk dat het nooit wat meer gaat worden als je de lat al zo laag legt voor je zelf.
Maar blijf maar op deze manier verder gaan ook best.![]()
De scheids zag dat, daarom geel... maar volgens mij was dat meer in de beweging geraakt als écht bewust een elleboogje.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij zal niet zeggen dat hij probeerde om zijn gebit uit zijn bek te rammen, denk ik. Het was gewoon een zuivere elleboog, intentie of niet, als de scheids het ziet kun je 3 wedstrijden brommen.![]()
Hij doet me altijd aan een opgefokt hamstertje denkenquote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
![]()
Zonder twijfelquote:Op donderdag 6 november 2014 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En wel met vier vingers in de neus, maar zondag zal het wel weer verschrikkelijk worden![]()
![]()
Dit dus, al dat gegeil op Barca nooit begrepen. Ontzettend onsportief en veel janken dit afgelopen decennium.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als het bij een club past is het Barca welWat een jankerds zijn dat al jarenlang zowel op het veld als op bestuurlijk niveau. En dan loopt er ook nog een kanibaal rond die per seizoen wel zo'n 6 onterechte pingels versierd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ben ook om wat betreft Barca, wat een jankclub. Ondanks dat ik wel fan van Messi en Suarez ben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haten op Siggyquote:Op donderdag 6 november 2014 14:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast, dat was weer zo slecht.![]()
![]()
Messi was net zo onsportiefquote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook om wat betreft Barca, wat een jankclub. Ondanks dat ik wel fan van Messi en Suarez ben.
Respect voor hem was bij veel spelers weer veel te groot, voor de rest van Barça viel het wel mee gelukkig![]()
Zijn gewoon 1 seizoen abnormaal goed geweest, veel beter dan de rest. Nu heb je Real, Bayern en misschien Chelsea.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:13 schreef Pedroso het volgende:
Ben ook om wat betreft Barca, wat een jankclub. Ondanks dat ik wel fan van Messi en Suarez ben.![]()
Ze vallen sowieso buiten de top drie op dit moment ja, maar je zag gisteren toch zeer regelmatig dat ze nog steeds buitenaards kunnen voetballenquote:Op donderdag 6 november 2014 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn gewoon 1 seizoen abnormaal goed geweest, veel beter dan de rest. Nu heb je Real, Bayern en misschien Chelsea.![]()
wilde naar Ajax - Heerenveen gaan maar kan geen 3 plekken naast elkaar vinden![]()
Ik ben er laat bij ik weet.![]()
Geen idee waar je wil zitten en wat je er voor over wil hebben, maar op marktplaats biedt iemand drie kaarten naast elkaar aanquote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef 44rdbei het volgende:
wilde naar Ajax - Heerenveen gaan maar kan geen 3 plekken naast elkaar vinden![]()
Ik ben er laat bij ik weet.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Misschien heb je er iets aan![]()
![]()
Bedankt voor de tip, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in marktplaats.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Geen idee waar je wil zitten en wat je er voor over wil hebben, maar op marktplaats biedt iemand drie kaarten naast elkaar aan
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Misschien heb je er iets aan
we hebben nu afgesproken om het na de winterstop het opnieuw te proberen.
Heb jij trouwens ervaring met vak 413? lijkt mij een mooie plaats maar wil wel rustig kunnen kijken zeggen. dat hossen enzo hoeft voor mij niet.![]()
Op 413 wordt nooit 'gehost'. Maar als je bijna nooit gaat en alles goed wil zien moet je gewoon wat meer betalen en op de lange zijde gaan zitten.Gourmetten of steengrillen?![]()
Heb me prima vermaakt inderdaad. Zat alleen een gozer achter ons die constant 'op de enkels op de enkels zat te roepenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:29 schreef S15 het volgende:
En Barca is een kut club
Verder was het wel gezellig gisteren.'OK 1x prima, maar de hele tijd, kappen man.
![]()
in de competitie komt 10 tot 20% van de seizoenkaarthouders toch niet opdagen, dus met zijn 3en naast elkaar zitten is dan echt geen probleem. En laag op 413 is het gewoon rustig. Op de lange zijde sowieso.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben er laat bij ik weet.![]()
413 is prijstechnisch een prima plek. Maar net wat Silenus zegt, je kunt ook iets meer betalen en lekker op de lange zijde zitten. Dan kun je de wedstrijd wat beter zien. Voor iemand die maar één keer gaat, lijkt me dat toch wel fijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in marktplaats.
we hebben nu afgesproken om het na de winterstop het opnieuw te proberen.
Heb jij trouwens ervaring met vak 413? lijkt mij een mooie plaats maar wil wel rustig kunnen kijken zeggen. dat hossen enzo hoeft voor mij niet.![]()
Ik heb maar weinig gezien zoals wel vaker. Verder hadden ze inderdaad best wat enkels mogen raken. Vallen doen ze toch wel, raak ze dan maar goed. Maar inderdaad, de hele tijd dat roepen is kut. Maar zeg je daar niets van dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt inderdaad. Zat alleen een gozer achter ons die constant 'op de enkels op de enkels zat te roepen'OK 1x prima, maar de hele tijd, kappen man.
![]()
Ziggo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komt mooi uit op het shirt. Mooier dan AEGON.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wel boel centjes weer. Prima. Nu uitgeven.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Gaan al die feyenoord supporters nu hun abbo opzeggen bij ziggo
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
100% zeker dat er genoeg van die gasten dat inderdaad gaan doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:08 schreef WEST het volgende:
Gaan al die feyenoord supporters nu hun abbo opzeggen bij ziggo![]()
![]()
Die zullen dan ook niet van Philips in huis hebben
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ach ik rij nog steeds opel. Maakt mij geen fluit uit.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:09 schreef S15 het volgende:
[..]
100% zeker dat er genoeg van die gasten dat inderdaad gaan doenFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Goede sponsor met internationale allure. Past mooi in het rijtje Gazprom en Emirates die hier veelvuldig geopperd werden.![]()
Grolsch drinken, philips kijken, opel rijden. Ik geef geen fuck. Die schaal komt naar ons.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
Goede sponsor met internationale allure. Past mooi in het rijtje Gazprom en Emirates die hier veelvuldig geopperd werden.![]()
![]()
Het is wel een groot bedrijf hoor en het gaat uiteindelijk om de centen, zal met de merger UPC-Ziggo te maken hebben al begrijp ik het niet echt want er is gewoon bijna geen keus in Nederland op dat gebied.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
Mij ook niet, maar je gaat ons toch niet serieus vergelijken met die hersenloze tokkies die daar rondlopen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Ach ik rij nog steeds opel. Maakt mij geen fluit uit.![]()
Is er gisteren doorheen gedrukt die overname en nu al dit nieuws.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel een groot bedrijf hoor en het gaat uiteindelijk om de centen, zal met de merger UPC-Ziggo te maken hebben al begrijp ik het niet echt want er is gewoon bijna geen keus in Nederland op dat gebied.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
8 miljoen plus een max 2 miljoen variabel per jaarquote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Kabelbedrijf Ziggo wordt de nieuwe hoofdsponsor van Ajax. Het bedrijf betaalt minimaal 8 miljoen euro per jaar aan de Amsterdamse club. Afhankelijk van de prestaties komt daar nog 2 miljoen per jaar bij.quote:
De huidige hoofdsponsor, Aegon, betaalde tussen de 10 en 12 miljoen euro per jaar aan de club. De verzekeraar kondigde eerder aan te willen stoppen als hoofdsponsor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Stapje terug dus, jammer. Ook internationaal niet echt een aansprekende naam, terwijl er eerst werd geschermd met wedkantoren of iets als Huawei.![]()
Huawei zit toch al bij galatasaray?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Stapje terug dus, jammer. Ook internationaal niet echt een aansprekende naam, terwijl er eerst werd geschermd met wedkantoren of iets als Huawei.Rossoneri siamo noi.![]()
4,5 jaar. Na 2,5 jaar kan Ziggo opzeggen (wel met jaar opzegtermijn, dus moet dat na 1,5 jaar aangeven).quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
is toch wel lang voor een bedrag dat niet zo enorm isquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:27 schreef franklop het volgende:
[..]
4,5 jaar. Na 2,5 jaar kan Ziggo opzeggen (wel met jaar opzegtermijn, dus moet dat na 1,5 jaar aangeven).![]()
Het lijkt me in deze tijd niet makkelijk om een sponsor voor zo'n lange tijd aan je te binden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel lang voor een bedrag dat niet zo enorm is
Zolang Marc de centen op zak houdt is er verder ook weinig aan de hand.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het is wel een stuk meer dan bijvoorbeeld Feyenoord, bij PSV is het wat moeilijk te bepalen hoeveel Philips er nog in stoptquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Het lijkt me in deze tijd niet makkelijk om een sponsor voor zo'n lange tijd aan je te binden.
Zolang Marc de centen op zak houdt is er verder ook weinig aan de hand.![]()
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 7 november 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De opzeggingen voor Ziggo stromen binnen in Eindhoven en Rotterdam-Zuid.![]()
wat er in het voetbal omgaat is ook wel onrealistisch, het blijft een aparte business, het is niet slecht maar ook weer niet geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het een goede deal. Wat Aegon er in stopte is in deze tijd onrealistisch.![]()
Of een elftal vol met Sana's.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
10-12 nu 8-10 is toch een Zimling minderDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Wedkantoren mag niet eens in Nederland.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
Stapje terug dus, jammer. Ook internationaal niet echt een aansprekende naam, terwijl er eerst werd geschermd met wedkantoren of iets als Huawei.![]()
Jammer, maar niet echt iets om wakker van te liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
10-12 nu 8-10 is toch een Zimling minder
Zal binnenkort wel Liberty Global op de shirts staan dan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog niet. Binnenkort wel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wedkantoren mag niet eens in Nederland.2000 light years from home![]()
Liberty Global is geen merk natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jammer, maar niet echt iets om wakker van te liggen.
Zal binnenkort wel Liberty Global op de shirts staan dan.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wow, heftig. Typische reactie na een nieuwe hoofdsponsorship bij de top 3.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dit maakt mijn vrijdag helemaal geweldig, dat soort reactiesquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
.
![]()
Hoorde niemand hier zeggen over dat ze hun Opel weg zouden doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Wow, heftig. Typische reactie na een nieuwe hoofdsponsorship bij de top 3.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat een volkquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
![]()
Zal natuurlijk helemaal mooi zijn dat ze dan Ziggo opzeggen en overstappen naar UPC
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
hahahaaaaatwitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 09:40:23Alle Feyenoorders die een abonnement hebben lopen bij @ZiggoCompany: per direct opzeggen! reageer retweet
![]()
prachtigquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
hahahaaaaatwitter:Lunatic_News twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 09:40:23Alle Feyenoorders die een abonnement hebben lopen bij @ZiggoCompany: per direct opzeggen! reageer retweet
![]()
Haha wat een sneuneuzenquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:42 schreef tompsv18 het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Volgens mij wordt er iets uit De Telegraaf gequote? Niet van hier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoorde niemand hier zeggen over dat ze hun Opel weg zouden doen?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Goed om te weten dankjewel.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Silenus het volgende:
Op 413 wordt nooit 'gehost'. Maar als je bijna nooit gaat en alles goed wil zien moet je gewoon wat meer betalen en op de lange zijde gaan zitten.![]()
Mooie sponsordeal. Net wat minder per jaar dan de vorige, maar in deze tijd is dat logisch.
Prima sponsor verder. En al dat Rotterdamse volk dat dan abonnementen gaat opzeggen. Te zielig. Alsof ze zelf allemaal Opel zijn gaan rijden de laatste jaren.![]()
Ben je genaaid jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef franklop het volgende:
Zal natuurlijk helemaal mooi zijn dat ze dan Ziggo opzeggen en overstappen naar UPC
Prima sponsor overigens![]()
![]()
Lunatic vindt Vermeer geen goede keeper. Voor zover hun geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dan ben je nog vrij laatquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Lunatic vindt Vermeer geen goede keeper. Voor zover hun geloofwaardigheid.
Hoeveel debiele stukjes die gasten al niet geschreven hebben![]()
![]()
Teveel. Al hebben ze soms wel gelijk gehad. Alleen werd dat vaak onhandig uitgelegd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan ben je nog vrij laat
Hoeveel debiele stukjes die gasten al niet geschreven hebbenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dit is Nederland op zijn best. Overstappen naar een nieuwe kabelaar om je haat jegens een voetbalclubje, trololol.![]()
Volgens mij zijn ze er nog niet uit of ze het nou gaan toe staan of niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die 1 januari grens is niet eens duidelijk geloof ik. Tenminste, dat las is laatst.![]()
Ik had toch wel Huawei zien aankomen, toch niet.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Maar zodra Ziggo mij gaat overladen met Ajaxpromoties of dergelijk dan stap ik over. Vind dit wel best, maar ik hoef geen speciale Ajaxaanbiedingen te krijgen. Of brieven waar een Ajaxlogo opstaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is Nederland op zijn best. Overstappen naar een nieuwe kabelaar om je haat jegens een voetbalclubje, trololol.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Niveaut'je hoor!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Lunatic is sowieso sneu.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik zou 31 januari naar The Kooks in Ziggo Dome nu ga ik ook niet meer!!!!![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Brieven waar een Ajaxlogo op staat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar zodra Ziggo mij gaat overladen met Ajaxpromoties of dergelijk dan stap ik over. Vind dit wel best, maar ik hoef geen speciale Ajaxaanbiedingen te krijgen. Of brieven waar een Ajaxlogo opstaat.![]()
![]()
Je gaat nu wel heel erg dramatisch zitten doen, Hansie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar zodra Ziggo mij gaat overladen met Ajaxpromoties of dergelijk dan stap ik over. Vind dit wel best, maar ik hoef geen speciale Ajaxaanbiedingen te krijgen. Of brieven waar een Ajaxlogo opstaat.
Zouden er Ajaxfans in een Opel rondrijden of een Philipstelevisie kopen, nu??![]()
Nou, dat ze me kaarten voor hun wedstrijden gaan bieden ja. Ik wil tv kunnen zien, geen ander gezeik.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat kan helemaal niet. Ziggo en UPC hebben of hadden andere gebieden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:46 schreef franklop het volgende:
Zal natuurlijk helemaal mooi zijn dat ze dan Ziggo opzeggen en overstappen naar UPCVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En UPC veruit de slechtste. Zal mij benieuwen wat er in de toekomst gaat gebeuren als die samen gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ach, zit dat volk mooi in de problemen want ziggo is eigenlijk de beste kabelaar, met afstand.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Het is gewoon dezelfde kabel hoor.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:02 schreef satecl het volgende:
[..]
En UPC veruit de slechtste. Zal mij benieuwen wat er in de toekomst gaat gebeuren als die samen gaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zat jaren bij Ziggo. Bij elk probleem werd het meteen opgelost. En verder weinig problemen. Ik zit nu 4 maanden bij UPC. Ze zijn al 3 keer langs geweest en soms drukken ze me gewoon weg bij de klantenservice. kk bedrijf. En me Horizon-TV doet het nog steeds niet correct.quote:
Zo dat wou ik even kwijt prettige dag allemaal.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Nooit last van.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Zat jaren bij Ziggo. Bij elk probleem werd het meteen opgelost. En verder weinig problemen. Ik zit nu 4 maanden bij UPC. Ze zijn al 3 keer langs geweest en soms drukken ze me gewoon weg bij de klantenservice. kk bedrijf.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lunatic zijn clowns. Dat weet elke Feyenoorder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Teveel. Al hebben ze soms wel gelijk gehad. Alleen werd dat vaak onhandig uitgelegd.AFCA!![]()
Misschien ligt dat aan je manier van bellenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Zat jaren bij Ziggo. Bij elk probleem werd het meteen opgelost. En verder weinig problemen. Ik zit nu 4 maanden bij UPC. Ze zijn al 3 keer langs geweest en soms drukken ze me gewoon weg bij de klantenservice. kk bedrijf. En me Horizon-TV doet het nog steeds niet correct.
Zo dat wou ik even kwijt prettige dag allemaal.![]()
Lunatic en Fr12 wat een idioten.
De ergste kneuzen zijn nog wel die Feyenoord Rotterdam Lyrics ofzo. Wat een stoertjes.AFCA!![]()
Hoe vaak zie jij een Opel rijden met een Feyenoord logo dan, of een Philips product met een PSV logo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar zodra Ziggo mij gaat overladen met Ajaxpromoties of dergelijk dan stap ik over. Vind dit wel best, maar ik hoef geen speciale Ajaxaanbiedingen te krijgen. Of brieven waar een Ajaxlogo opstaat.![]()
Ik rij geen Opel meerquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg dramatisch zitten doen, Hansie.
Zouden er Ajaxfans in een Opel rondrijden of een Philipstelevisie kopen, nu??![]()
![]()
Rens legt het wel even uit jongens. Hij heeft het één en ander op internet gelezen namelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je wordt inderdaad overspoelt met die kneuzen ja. Dat jij dat niet inziet is een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
Rens legt het wel even uit jongens. Hij heeft het één en ander op internet gelezen namelijk.
Ga lekker de Feyenoord Lyrics uithangen debiel.AFCA!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: