SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maakt toch niet meer uit, gaat om de wedstrijd tegen Apoel voor de 3e plek.quote:Prima, beste centrale verdediger in de NL competitie.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk he, een Ajax-topic kapen?quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aanNarf!![]()
Was geen pingel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:15 schreef Sickert het volgende:
Ongelofelijke kut scheids, als je die pingel die je verdiend wel krijgt en hij gewoon fluit voor een overtreding op El-Ghazi sta je met 1-0 voor en is er niets aan de hand
Vent voelt heel die wedstrijd niet aan![]()
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Yep, speelde vanavond weer een prima pot.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
die heeft hoofdpijnquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik post hier nooit maar ff nieuwsgierig vraagje tussendoor, waar ik opeens aan moest denken vanavond.
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou je het zegtquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
Hoe is het met die man afgelopen die toen met zijn hoofd op het beton was gevallen?![]()
Wat een debiel was dat zeg!
![]()
Hoeveel zou zo'n een Messi kosten....?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kan hem niet herinneren. Maakte op mij blijkbaar geen verpletterende indruk.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Sylvana het volgende:
![]()
denk blijfent letzelquote:Op woensdag 5 november 2014 22:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Duh
Maar is hij weer redelijk hersteld dan of blijvend letsel aan over gehouden?RED ONS HENNIEGOD![]()
Yep, 4x kampioen achter elkaar en nr. 5 is in de maak.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En niet in de gaten hebben dat ze hun eigen club daarmee nóg kleiner en zieliger makenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, 4x kampioen achter elkaar en nr. 5 is in de maak.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Viel me niet tegen vanavond, nu is het een kwestie van de nederlaag zo klein mogelijk houden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
denk het nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.ajax1.nl/gedachten-bij-47-jarige-ajax-fan/quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?
Gedachten bij 47-jarige Ajax fan
De gedachten van veel Ajax supporters zullen vanavond tijdens AFC Ajax – FC Barcelona uitgaan naar een 47-jarige fan uit Kortenhoef. De man viel door onbekende oorzaak vanuit de F-side in de betonnen gracht, een val van vier á vijf meter. Hij brak zijn kaak, neus en tanden en lag een aantal dagen in coma.
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is helemaal hersteld en heeft er niets aan overgehouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Niemand hier die hem persoonlijk kende ofzo?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.ajax1.nl/gedachten-bij-47-jarige-ajax-fan/
De gedachten van veel Ajax supporters zullen vanavond tijdens AFC Ajax – FC Barcelona uitgaan naar een 47-jarige fan uit Kortenhoef. De man viel door onbekende oorzaak vanuit de F-side in de betonnen gracht, een val van vier á vijf meter. Hij brak zijn kaak, neus en tanden en lag een aantal dagen in coma.
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is helemaal hersteld en heeft er niets aan overgehouden.![]()
![]()
hij ziet alsnog beter dan Sigthorsson waarschijnlijkquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zelfs Stevie Wonder ziet beter dan Sigthorsson.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij ziet alsnog beter dan Sigthorsson waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dat ik iemand dit gun of zo, maar je moet wel aardig debiel doen om daar zo naar beneden te flikkeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden. Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig.
Maar goed, F-side. Dus hij zal niet met een colatje in de ene en een vlaggetje in de andere hand hebben gestaan.![]()
Siggy had hem gemaaktquote:Op woensdag 5 november 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, Milik miste die kans op de 1-1.
Nog 10 wedstrijden Kollie![]()
![]()
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Syntix het volgende:
Veltman speelde baas![]()
Klaassen viel erg tegen...
Scheids![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:40 schreef Syntix het volgende:
Veltman speelde baas![]()
Klaassen viel erg tegen...
Scheids![]()
Klaassen was juist goed joh![]()
Ik vond Veltman helemaal niet slecht. Knullige tweede gele kaart, voor de rest wel prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.![]()
een hoop aannames.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet dat ik iemand dit gun of zo, maar je moet wel aardig debiel doen om daar zo naar beneden te flikkeren.
Maar goed, F-side. Dus hij zal niet met een colatje in de ene en een vlaggetje in de andere hand hebben gestaan.
Serero op 6... Gemiddelde vrouw heeft een indrukwekkender postuur. Laten we dat maar niet meer doenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Veltman was echt als een baas aan het verdedigen. Zat constant overal tussen en verdedigde goed door. Klaassen was te onzichtbaar en veel fouten ballen...quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klaassen was de beste man aan Ajax kant. Veltman stond weer als een kleuter te verdedigen.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 @ 22:38 schreef Class het volgende:
Tja, zolang je met jonge spelers speelt zal je altijd dit soort blunders blijven houden.
is nou eenmaal een nadeel van de jeugd.![]()
Zo zonde dat je gewoon weer door domme eigen fouten uiteindelijk toch nog eraan gaat. Die tweede gele kaart van Veltman was zo overbodig.. Rhijn had de bal al. En dan die fout van Boilesen. Verder wel gewoon een prima wedstrijd gespeeld. Nja het blijft gewoon eeuwig zonde dat die wedstrijd in Cyprus niet is gewonnen.
![]()
Veltman speelde best goed, maar had twee zwakke momenten.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tsja, met Milik had je op Cyprus gewonnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef Gruisman het volgende:
Zo zonde dat je gewoon weer door domme eigen fouten uiteindelijk toch nog eraan gaat. Die tweede gele kaart van Veltman was zo overbodig.. Rhijn had de bal al. En dan die fout van Boilesen. Nja het blijft gewoon eeuwig zonde dat die wedstrijd in Cyprus niet is gewonnen.
![]()
Liet zich regelmatig op het verkeerde been zetten. Maar goed, dat is ook wel logisch met zo'n tegenstanders.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond Veltman helemaal niet slecht. Knullige tweede gele kaart, voor de rest wel prima.
Alleen, die rode kaart was een kwestie van afwachten. Hij had handen en voeten nodig vanavond. Ik vond hem weer veel te naïef.![]()
Ik vond in de eerste helft iedereen wel goed. Moisander was in de tweede helft wel scherp. Boilesen eerste helft goed, tweede helft minder. El Ghazi idem.
Man of the Match Sigthorsson![]()
Klaassen, Veltman, Andersen (1e helft) en El Ghazi speelden prima. Ook schone en v, Rhijn deden het niet slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Viel trouwens wel op dat de mensen in het stadion ook wel klaar zijn met Siggy, dat gejuich bij de wissel was best wel pijnlijk![]()
Viel het jullie trouwens ook op dat Sigthorsson heel dicht op El Ghazi zat wanneer hij acties probeerde te maken?
![]()
Waardeloze stats.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
Half-time stats:
[ afbeelding ]
Veltman baas![]()
Siggy
FT stats:
http://www.whoscored.com/Matches/885741/Live![]()
Op zich is de nederlaag niet zo'n probleem, plaatsen voor de volgende ronde had ze toch niet gelukt. Ook als ze gewonnen hadden dan hadden ze moeten winnen in Parijs om verder te komen.
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Always look on the bright side of life.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Op zich is de nederlaag niet zo'n probleem, plaatsen voor de volgende ronde had ze toch niet gelukt. Ook als ze gewonnen hadden dan hadden ze moeten winnen in Parijs om verder te komen.
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.![]()
Nee, kunnen ze niet tegen 9 van de 10 eredivisieclubs.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:46 schreef Pedroso het volgende:
Belangrijkste is dat er weer bij vlagen leuk en goed voetbal in zat, hopelijk houden ze dat vast.![]()
Hou jij maar weer op met je kansloze gebazel.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:48 schreef superniger het volgende:
Ajax moet gewoon investeren in een goede spits.![]()
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.![]()
Nee. Ik leef in een vrij land en ik blijf gewoon mijn mening geven.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou jij maar weer op met je kansloze gebazel.
Is het trouwens niet bedtijd voor jou?![]()
Ik wil die Sigthorsson nog alleen maar op het veld zien als hij op de middenstip ritueel verbrand wordt.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hoppakee, nu op naar Bate Borisov in de Europa League om thuis weer tegen een enorme dompert aan te lopenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Zowaar eens met Stijn. Milik presteerde meer in een kortere periode en in een fase waar Ajax niet de bovenliggende partij was. Hopelijk trekt Frank ook eindelijk z'n conclusies en mag milik het een paar wedstrijdjes proberenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Frank ook gezien dat die dertig minuten waar Ajax heel goed speelde, Sigthorsson weinig betrokken werd. Mensen in het stadion juichen als hij gewisseld wordt. Oprotten met die beunhaas.![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zowaar eens met Stijn. Milik presteerde meer in een kortere periode en in een fase waar Ajax niet de bovenliggende partij was. Hopelijk trekt Frank ook eindelijk z'n conclusies en mag milik het een paar wedstrijdjes proberenIk vraag me echt af of Ajax het iedereen moeilijk kan maken als iedereen in het huidige team 4 jaar ouder is (exclusief Siggy, want die hoeven we nooit meer in Ajax 1 te zien) en dus meer ervaring heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:56 schreef Tyron het volgende:
goed potje, jammer van die onnodige fouten maar het blijft barcelona
ben tevreden met dit jonge team![]()
Dat vragen we ons al af sinds het Sneijder/vd Vaart tijdperk... doe maar niet, pijnig je jezelf alleen maar mee....quote:Op woensdag 5 november 2014 23:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Ik vraag me echt af of Ajax het iedereen moeilijk kan maken als iedereen in het huidige team 4 jaar ouder is (exclusief Siggy, want die hoeven we nooit meer in Ajax 1 te zien) en dus meer ervaring heeft.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
We zullen er inderdaad nooit achter komen zolang de Fifa pro rijke clubs is (in de grote competities).quote:Op woensdag 5 november 2014 23:01 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dat vragen we ons al af sinds het Sneijder/vd Vaart tijdperk... doe maar niet, pijnig je jezelf alleen maar mee....![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik wil die Sigthorsson nog alleen maar op het veld zien als hij op de middenstip ritueel verbrand wordt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Had Veltman nu een directe rode kaart of een tweede gele? Sommige sites staat direct....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
tweede gelequote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef MrStock het volgende:
Had Veltman nu een directe rode kaart of een tweede gele? Sommige sites staat direct....![]()
Viel me niet tegen, tot de 0-1 was het zelfs goed, nu een keer dit niveau in de competitie laten zien![]()
Daar lag het aan inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2014 23:08 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, viel Barcelona jullie ook zo tegen? Die zijn echt al maanden zo inspiratieloos.![]()
Jullie zijn behoorlijk genaaid vanavond. Rode kaart was niet terecht, 1e helft werd er pro Barca gefloten. Zonde!Zonder wrijving geen glans![]()
was wel een terechte kaart hoor maar penalty had wel gekund 1e helftquote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jullie zijn behoorlijk genaaid vanavond. Rode kaart was niet terecht, 1e helft werd er pro Barca gefloten. Zonde!![]()
Waarvoor denk je dat de F in UEFA staatquote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Oja, we hadden weer een penalty mogen hebben.![]()
En Ajax had met nog twee rode kaarten ook geen reden tot klagen gehad...quote:Op woensdag 5 november 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Oja, we hadden weer een penalty mogen hebben.![]()
Ja man je bedoeld zeker dat boilessi rood had moeten hebben toen die de bal knullig verloor waar de 0-2 uit viel?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Ajax had met nog twee rode kaarten ook geen reden tot klagen gehad...![]()
Ja. Die vliegend tackle op de enkel van Messi. Dat had direct rood kunnen zijn en dan was dat terecht geweest.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:46 schreef Herqules het volgende:
[..]
Ja man je bedoeld zeker dat boilessi rood had moeten hebben toen die de bal knullig verloor waar de 0-2 uit viel?
En als El Ghazi zijn tweede geel had gekregen dan was dat ook perfect te verdedigen geweest.
De scheids was heel matig,maar wel aan beide kanten even inconsequent.![]()
Helemaal mee eens. Scoor je in die eerste 30 minuten dan sta je er toch een stuk beter voor.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:07 schreef Tarado het volgende:
Viel me niet tegen, tot de 0-1 was het zelfs goed, nu een keer dit niveau in de competitie laten zien![]()
Ja. Deze wedstrijd komt de komende jaren nog regelmatig voorbij in opsommingen van wedstrijden waarin Ajax het fantastisch deed tegen een topclub.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Tevreden zijn na een 0-2 nederlaag... Only in the Netherlands.
Treurig maar waar. Zo snel is een kinderhand gevuld. Ajax deed het bij vlagen leuk.
Maar ja, zoals de Boer zelf al eens zei over ADO-Ajax..: voor ons is het gewoon een wedstrijd, voor hun is het de wedstrijd van het jaar en dan kunnen ze wat extra. Exact wat de trainer van Barca ook tegen de pers zou kunnen zeggen over Ajax-Barcelona.![]()
Dus?quote:Op donderdag 6 november 2014 00:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Deze wedstrijd komt de komende jaren nog regelmatig voorbij in opsommingen van wedstrijden waarin Ajax het fantastisch deed tegen een topclub.
Treurig maar waar. Zo snel is een kinderhand gevuld. Ajax deed het bij vlagen leuk.
Maar ja, zoals de Boer zelf al eens zei over ADO-Ajax..: voor ons is het gewoon een wedstrijd, voor hun is het de wedstrijd van het jaar en dan kunnen ze wat extra. Exact wat de trainer van Barca ook tegen de pers zou kunnen zeggen over Ajax-Barcelona.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: