abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2014 @ 09:59:22 #1
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146321715
quote:
In Oregon (Verenigde Staten) is het bezit, gebruik en verkoop van marihuana voor recreatieve doeleinden gelegaliseerd voor mensen van 21 jaar en ouder.

Oregon is daarmee de derde staat in de VS die cannabis legaliseert, schrijft Huffington Post. In Washington en Colorado is de wetgeving rond marihuana al versoepelt.

"Mensen laten zich niet langer voor de gek houden door de anti-marihuanapropaganda die zij hun hele leven te horen krijgen", aldus Mason Tvert, woordvoerder voor het 'Marijuana Policy Project'. "Dit is een voorbeeld van kiezers die een statement maken en zeggen 'genoeg is genoeg'. Het marihuanaverbod is een grote flater en het is tijd om verder te gaan."

Per huishouden mogen er vier planten gekweekt worden en de verkoop van marihuana volgt dezelfde richtlijnen als die van alcohol: het mag alleen met een vergunning en rijden onder invloed mag niet.

http://www.powned.tv/nieu(...)liseert_wiet_af.html
Geweldig, we worden aan alle kanten ingehaald qua drugsbeleid door wat door veel mensen wordt gezien als een van de meeste conservatieve westerse landen. Wanneer nemen wij eindelijk de stappen die de VS neemt?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 5 november 2014 @ 09:59:41 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_146321724
Opstelten :')
  woensdag 5 november 2014 @ 10:01:24 #3
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146321762
Kan Opstelten geen gouverneur van een Redneckstaat worden ofzo? Het wordt met de dag irritanter dat die nepliberaal en machtsgeile despoot hier zijn onzin komt verkondigen :r

Overigens is de VS lang niet overal een conversatief land. Het is zo'n immens land, dat het logisch is dat je gebieden hebt gelijkend aan de Orthodoxe kerk qua hoe conservatier ze zijn en dat je gebieden hebt die liberaler zijn dan Nederland. Washington bijvoorbeeld waar het dus al gelegaliseerd was is een zeer liberale staat, net als Oregon. In Oregon vestigen zich ook veel Europeanen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Richestorags op 05-11-2014 10:22:39 ]
pi_146321814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
-XOXO-
  woensdag 5 november 2014 @ 10:07:03 #5
361691 DeJori
pi_146321923
En opstelten blijft zich verschuilen achter internationale verdragen :') Maar waarom hij zo tegen is weet eigenlijk niemand.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146322077
Als Nederland nu de stap neemt tot volledige legalisatie, waarbij de kweek van de zolderkamertjes wordt gehaald en wordt geprofessionaliseerd, kan Nederland internationaal vooraanstaand worden op het gebied van wiet-kweek. Zodra andere landen de kweek legaliseren, kunnen we deze kennis exporteren. Dit is een gemiste kans, vooral nu er steeds meer Amerikaanse staten het gebruik legaliseren.
pi_146322181
quote:
is de wetgeving rond marihuana al versoepelt.
Powned snapt niks van de Nederlandse taal.

OT: Mooi, heel mooi. Voor hun.
Google is your friend, abuse your friends
pi_146322202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:12 schreef JoPiDo het volgende:
Als Nederland nu de stap neemt tot volledige legalisatie, waarbij de kweek van de zolderkamertjes wordt gehaald en wordt geprofessionaliseerd, kan Nederland internationaal vooraanstaand worden op het gebied van wiet-kweek. Zodra andere landen de kweek legaliseren, kunnen we deze kennis exporteren. Dit is een gemiste kans, vooral nu er steeds meer Amerikaanse staten het gebruik legaliseren.
Slim idee wel.
(she/her)
pi_146322244
quote:
Opstelten zit in de weg. Zonder die kerel was dit allemaal al lang gebeurd.
pi_146322263
Mooi. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 5 november 2014 @ 10:24:26 #11
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_146322384
En dat nota bene in het meest conservatieve land ter wereld, de V.S. :D

Nederland gaat binnenkort nog links worden ingehaald door Franco en Pinochet met ons conservatief prehistorisch beleid, daar wij geregeerd worden door een stel oerconservatieve Calvinisten die nog net niet oproepen tot een beeldenstorm. :')
pi_146322411
quote:
Ik stem voor
pi_146322431
quote:
8s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

zetten we opstelten op een step dan gaat het waar rollender
pi_146322667
quote:
Geldt voor alle drugs, de war on drugs gaat echt geen stand houden. Dus als Nederland een beetje slim inspeelt op de kansen kunnen we vooraanstaand producent en exporteur worden _O_
-XOXO-
pi_146322759
Goed topic, dit blijf ik even volgen.

Laatst waren er in Groningen twee telers niet vervolgd omdat ze alles heel netjes betaalden aan elektra verbruik en dergelijke belastingen. EN het was super veilig geregeld allemaal. mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Ivo, haal die oogkleppen van je harses.
Ook in moeilijke tijden.
pi_146322808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goed topic, dit blijf ik even volgen.

Laatst waren er in Groningen twee telers niet vervolgd omdat ze alles heel netjes betaalden aan elektra verbruik en dergelijke belastingen. EN het was super veilig geregeld allemaal. mooi voorbeeld van hoe het ook kan. Ivo, haal die oogkleppen van je harses.
wat is voordeel van gedoogdheid vergeleken met legaal?
Kan niks verzinnen. Behalve kop in het zand
pi_146322857
quote:
8s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:18 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Nee hoor. Het CDA doet even hard mee en de ruggengraatlozen van PvdA en D66 staan op zich wel open voor een ander drugsbeleid, maar ook vanuit het idee dat recreatief drugsgebruik tegengegaan moet worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146322944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

wat is voordeel van gedoogdheid vergeleken met legaal?
Kan niks verzinnen. Behalve kop in het zand
Met "voorbeeld hoe het ook kan" doelde ik op dat legalisatie wel op zijn plaats zal zijn.
Ook in moeilijke tijden.
pi_146323006
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Met "voorbeeld hoe het ook kan" doelde ik op dat legalisatie wel op zijn plaats zal zijn.
Ik gebruikte jouw post als onderbouwing eigenlijk ;p

Ik kan zelf geen rede verzinnen waarom niet legaal maken
pi_146323566
Oooh :P ghe ghe excuse moi :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_146324330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef BasEnAad het volgende:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 5 november 2014 @ 13:24:37 #22
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_146327664
quote:
15s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:16 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Powned snapt niks van de Nederlandse taal.

OT: Mooi, heel mooi. Voor hun.
o|O
Non possumus non loqui
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 13:27:07 #23
231686 budvar
budvar
pi_146327771
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef DeJori het volgende:
En opstelten blijft zich verschuilen achter internationale verdragen :') Maar waarom hij zo tegen is weet eigenlijk niemand.
Omdat hij natuurlijk elk jaar een grote zak geld krijgt van de drugsbaronnen om het illegaal te laten.
Een andere reden kan ik echt niet verzinnen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_146327870
Goede ontwikkeling ^O^
pi_146328094
Blowers verzamel topic :@ :')
Zie!
  woensdag 5 november 2014 @ 13:36:19 #26
361691 DeJori
pi_146328135
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:35 schreef johnson555 het volgende:
Blowers verzamel topic :@ :')
Ik blow zelf niet, maar ben wel een voorstander van legalisering.
pi_146328211
Ergens ben ik ook wel blij dat we in rap tempo van ons imago als drugslandje afkomen. Als buitenlanders niets beters weten te vertellen over je land dan de ervaringen in coffeeshops en de wallen dan weet je al hoe laat het is.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 13:42:37 #28
231686 budvar
budvar
pi_146328426
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef happinessfordogs het volgende:
Ergens ben ik ook wel blij dat we in rap tempo van ons imago als drugslandje afkomen. Als buitenlanders niets beters weten te vertellen over je land dan de ervaringen in coffeeshops en de wallen dan weet je al hoe laat het is.
Moeten we juist blij om zijn, vraag de gemiddelde Amerikaan eens naar België of Hongarije denk dat ze daar helemaal niks van weten.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
pi_146328512
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef budvar het volgende:

[..]

Moeten we juist blij om zijn, vraag de gemiddelde Amerikaan eens naar België of Hongarije denk dat ze daar helemaal niks van weten.
Het schept bij hen ook het beeld dat we hele dagen stoned zijn en alles lang leve de lol is. Voor een internationaal georienteerd land als Nederland is dat iets wat je niet moet willen. Ik heb liever dat men niks weet te zeggen dan dat het over drugs etc. moet gaan.
pi_146328593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Het schept bij hen ook het beeld dat we hele dagen stoned zijn en alles lang leve de lol is. Voor een internationaal georienteerd land als Nederland is dat iets wat je niet moet willen. Ik heb liever dat men niks weet te zeggen dan dat het over drugs etc. moet gaan.
waarom niet? bekendstaan om de vrijheid dat je mag doen wat je wil is natuurlijk geen fijn beeld nee. je moet wel een politiestaat lijken, anders krijg je geen aanzien.
pi_146328705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom niet? bekendstaan om de vrijheid dat je mag doen wat je wil is natuurlijk geen fijn beeld nee. je moet wel een politiestaat lijken, anders krijg je geen aanzien.
Je kunt beter conformeren dan bekend staan om je losbandigheid. Er is niks mis met ons liberale beleid maar het moet ook geen exportproduct worden als het ons imago betreft.
pi_146328791
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Je kunt beter conformeren dan bekend staan om je losbandigheid. Er is niks mis met ons liberale beleid maar het moet ook geen exportproduct worden als het ons imago betreft.
ja he, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 13:51:55 #33
231686 budvar
budvar
pi_146328833
quote:

[..]

Wij zien de gemiddelde Amerikaan toch ook zo?

Ookal weten wel heus wel dat niet iedereen daar zo is, dat weten zij ook wel(Fox news kijkers uitgezonderd).
pi_146328869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

ja he, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Het gaat mij om het indammen van het beeld dat men over Nederland heeft. Wat mij betreft bieden ze joints aan op elke hoek in Nederland maar verbieden ze het in zijn totaliteit in Amsterdam en omstreken. Ik heb liever niet dat buitenlanders blootgesteld worden aan drugs omdat het toch een behoorlijke impact heeft op hun beeldvorming.
pi_146330603
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En dat nota bene in het meest conservatieve land ter wereld, de V.S. :D
:D :') :N

quote:
Nederland gaat binnenkort nog links worden ingehaald door Franco en Pinochet met ons conservatief prehistorisch beleid, daar wij geregeerd worden door een stel oerconservatieve Calvinisten die nog net niet oproepen tot een beeldenstorm. :')
Het is Opstelten die een enorme macht heeft, en die laat gelden. Dat is op zich al heul vreemd in een polderland als Nederland. Maar je generalisaties doen het leuk op de borrel van de Vereniging voor Friese Kinderboerderijen, dat weet ik. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 november 2014 @ 14:39:28 #36
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_146330760
quote:
9s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D :') :N

[..]

Het is Opstelten die een enorme macht heeft, en die laat gelden. Dat is op zich al heul vreemd in een polderland als Nederland. Maar je generalisaties doen het leuk op de borrel van de Vereniging voor Friese Kinderboerderijen, dat weet ik. :*
De VS zijn bijna zo groot als heel Europa, dus is het logisch dat je er staten hebt die zo conservatief zijn als het Vaticaan en staten hebt die zeer progressief liberaal zijn. Het land is te groot om het te kunnen lumpen tot één cultuur. Je hebt ook de domme redneck, maar daar kijken ze in Washington en Oregon net zo goed op neer als dat wij dat doen.
pi_146330768
quote:

[..]

Wat een kneuterig kutargument.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_146330778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik heb liever niet dat buitenlanders blootgesteld worden aan drugs omdat het toch een behoorlijke impact heeft op hun beeldvorming.
Ik was laatst een paar dagen in Amsterdam, zelf als relatieve buitenlander en met mijn buitenlandse vriendinnetje.

Het enige wat je meekreeg was de geur van coffeeshops, waar er al vele van verdwenen zijn. Verder viel het dik mee, zelfs op het ADE-feestje waar we waren.

Waarom wil je Amsterdam zo maakbaar maken? En wat is er mis mee dat "buitenlanders geconfronteerd (?) worden met genotsmiddelen"?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_146331292
En hier gaan we er alleen maar op achteruit door Opstelten met z'n afgestorven hersencellen. :r
pi_146331331
Waarom willen mensen legalisatie? Zodat door belasting je zakje wiet dubbel zo duur gaat worden?
  woensdag 5 november 2014 @ 14:55:12 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146331382
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Waarom willen mensen legalisatie? Zodat door belasting je zakje wiet dubbel zo duur gaat worden?
Voornamelijk omdat je het dan een keer legaal kan verbouwen zonden illegale praktijken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_146331425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voornamelijk omdat je het dan een keer legaal kan verbouwen zonden illegale praktijken.
Daar heeft de gemiddelde blower toch geen last van :P
pi_146331433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een kneuterig kutargument.
Bovendien is het daar al te laat voor, als het over Nederland gaat komen er bij mensen elders een paar dingen meteen naar voren...Amsterdam, hoeren, en drugs.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_146331494
quote:
Liever legalisatie dan dit achterlijke gedoogbeleid wat zo langzamerhand richting illegaliteit gaat.
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 14:58:21 #45
231686 budvar
budvar
pi_146331508
quote:
Dat is echt onzin, er zitten nu echt woekerwinsten op 1 gram wiet. Denk dat de werkelijke kostprijs 1-2 euro per gram is, dus als er een normale prijs voor gevraagd wordt(5-6 euro) dan zal het zelfs met 50% belasting nog een stuk goedkoper worden.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:10:29 #46
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_146331901
quote:

[..]

Je kunt beter conformeren
Je moet je niet conformeren aan een corrupte oplichtersbende waar in veel staten in de wet staat dat je alleen sex mag hebben in de missionarishouding.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 5 november 2014 @ 15:17:09 #47
pi_146332087
En nog een staat:

quote:
quote:
Oregon and Alaska have become the latest US states to legalise recreational marijuana in ballots hailed by supporters as evidence that a national change of policy is underway.

Voters in both states approved laws which will permit residents over 21 to grow their own marijuana and establish a legal retail trade.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_146332316
Junkie verzamel topique
pi_146332480
En wij hebben die pannenkoek Opstelten. Fijn is dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 november 2014 @ 15:31:05 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146332540
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Zolder het volgende:

[..]

Daar heeft de gemiddelde blower toch geen last van :P
Nee. maar wat men zegt, ik denk dat je daarom juist zoveel betaalt voor wiet. Je moet echt behoorlijk investeren in van alles om het te kunnen verbouwen.
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 15:45:26 #51
231686 budvar
budvar
pi_146333120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee. maar wat men zegt, ik denk dat je daarom juist zoveel betaalt voor wiet. Je moet echt behoorlijk investeren in van alles om het te kunnen verbouwen.
Dat valt best mee hoor, je hebt het er iig na 1 oogst ruim uit. Elke oogst daarna is pure winst.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:46:38 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146333169
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef budvar het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor, je hebt het er iig na 1 oogst ruim uit. Elke oogst daarna is pure winst.
Ja maar meestal kan je niet te lang op 1 plek blijven lijkt me, en je loopt dus enorme risico's, dat kost ook geld ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 5 november 2014 @ 15:53:00 #53
pi_146333415
quote:
Omdat de War on Drugs een dure manier is om de wereld slechter te maken.

Waarom wil je drugs verbieden? En ben je tevreden met het resultaat na 40 jaar oorlog?
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 15:54:47 #54
231686 budvar
budvar
pi_146333520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja maar meestal kan je niet te lang op 1 plek blijven lijkt me, en je loopt dus enorme risico's, dat kost ook geld ;).
Ken een paar mensen die dat doen en die zitten zomaar een jaar in een huis, gok zo'n 4-5 oogsten in dat jaar(winst mag je zelf uitrekenen ;)). Als je maar goede luchtfilters hebt ruik je buiten echt niks en kan je het echt wel lang volhouden op 1 plek.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:55:30 #55
361691 DeJori
pi_146333547
quote:
Het huidige handhavingsbeleid kost je via andere wegen veel meer.
  woensdag 5 november 2014 @ 15:55:39 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_146333553
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef budvar het volgende:

[..]

Ken een paar mensen die dat doen en die zitten zomaar een jaar in een huis, gok zo'n 4-5 oogsten in dat jaar(winst mag je zelf uitrekenen ;)). Als je maar goede luchtfilters hebt ruik je buiten echt niks en kan je het echt wel lang volhouden op 1 plek.
Ja, maar als je gewoon een kas kan bouwen en het legaal is gaan je kosten toch wel omlaag denk ik. En je hoeft dus nooit een nacht slaap te verliezen ;).
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2014 @ 16:01:02 #57
231686 budvar
budvar
pi_146333790
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar als je gewoon een kas kan bouwen en het legaal is gaan je kosten toch wel omlaag denk ik. En je hoeft dus nooit een nacht slaap te verliezen ;).
Dat zou het beste zijn ja. Zou ook wel mooi zijn voor al die groente en fruittelers die nou hun spullen niet meer kwijtraken. En mooi voor ons want als er net zoveel wiet als tomaten worden verbouwd zal dat alleen maar gunstig voor de prijs zijn.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:46:54 #58
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146335718
quote:

[..]

Onzin. Ik heb in veel landen gewerkt, inclusief de VS, en Nederlanders staan juist bekend als goede, eerlijke en efficiente werkers.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146353126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:24 schreef Knip het volgende:

[..]

o|O
Niks mis mee. Althans, in mijn regio.
pi_146354274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef Viajero het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb in veel landen gewerkt, inclusief de VS, en Nederlanders staan juist bekend als goede, eerlijke en efficiente werkers.
Behalve dan bij een fors deel van de Republikeinen, inclusief die voormalig presidentskandidaat die Nederland ooit omschreef als Sodom en Gomorra, waar de ouderen polsbandjes dragen met daarop de tekst please don't kill me, omdat wij hier blijkbaar aan de lopende band onze ouderen euthanaseren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_146354875
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En nog een staat:

[..]

[..]

In Washington D.C. is het ook gelegaliseerd.
  donderdag 6 november 2014 @ 02:41:49 #62
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146357190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Behalve dan bij een fors deel van de Republikeinen, inclusief die voormalig presidentskandidaat die Nederland ooit omschreef als Sodom en Gomorra, waar de ouderen polsbandjes dragen met daarop de tekst please don't kill me, omdat wij hier blijkbaar aan de lopende band onze ouderen euthanaseren.
Ja, één radicale uitspraak van jaren geleden definieert alle alle Amerikanen. Iedere Amerikaan herinnert zich die uitspraak ook als de dag van vandaag, en beoordeelt elke Nederlander die hij/zij tegenkomt aan de hand daarvan.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_146357228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, één radicale uitspraak van jaren geleden definieert alle alle Amerikanen. Iedere Amerikaan herinnert zich die uitspraak ook als de dag van vandaag, en beoordeelt elke Nederlander die hij/zij tegenkomt aan de hand daarvan.
Ik vrees dat denken dat dit 1 VSAmerikaan betreft die zo denkt, een groot deel van de Mid-Westbewoners schoffeert. Die geloven FOXnews op hun woord.

donderdag 6 november 2014 @ 02:59:18 #64
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146357237
quote:
12s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vrees dat denken dat dit 1 VSAmerikaan betreft die zo denkt, een groot deel van de Mid-Westbewoners schoffeert. Die geloven FOXnews op hun woord.
Ja, en zo ken ik ook Nederlanders die denken dat binnen 20 jaar moslims een meerderheid in Nederland zullen zijn, Je moet niet alle randgekken serieus nemen, en niet de media volgen die natuurlijk wel de meest extreme gekken laat zien.
pi_146357262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:59 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, en zo ken ik ook Nederlanders die denken dat binnen 20 jaar moslims een meerderheid in Nederland zullen zijn, Je moet niet alle randgekken serieus nemen, en niet de media volgen die natuurlijk wel de meest extreme gekken laat zien.
Toch kan je niet ontkennen dat een significant deel van de VS zo over Nederland denkt.

Dat het niet het meest aantrekkelijke deel en ook niet de meest wereldwijzen zijn, ben ik met je eens. Maar ontkennen lijkt me niet de manier. :)

donderdag 6 november 2014 @ 03:31:40 #66
111528 Viajero
Who dares wins
pi_146357273
quote:
19s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toch kan je niet ontkennen dat een significant deel van de VS zo over Nederland denkt.

Dat het niet het meest aantrekkelijke deel en ook niet de meest wereldwijzen zijn, ben ik met je eens. Maar ontkennen lijkt me niet de manier. :)
Oh, die zullen er zeker zijn. Maar dat is een verwaarloosbare minderheid. "een significant deel" lijkt me onwaarschijnlijk, vooral omdat een significant deel van de bevolking van de VS niet eens weet wat Nederland is.
pi_146357281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Oh, die zullen er zeker zijn. Maar dat is een verwaarloosbare minderheid. "een significant deel" lijkt me onwaarschijnlijk, vooral omdat een significant deel van de bevolking van de VS niet eens weet wat Nederland is.
Weet je hoeveel mensen (alleen) naar FOX kijken?? Ik denk dat je gauw aan de 50 miljoen VSAmerikanen zit die zo over Nederland denken...

† In Memoriam † donderdag 6 november 2014 @ 03:42:19 #68
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_146357286
Het kan nu toch echt niet lang meer duren voordat de rest van de wereld gaat volgen en we wereldwijd legale cannabis hebben. *O*.

Daarna gaan voor de legalisatie van andere middelen zoals lsd, paddo's, xtc, 2cb/2ci en alle andere drugs die eigenlijk helemaal niet zo'n gevaar zijn voor de volksgezondheid als de opiumwet ons wil doen geloven. ;)

En als alle (praktisch) schadeloze drugs dan legaal zijn dan is het tijd om de drugs die je best schade kunnen doen(Vooral als je het niet verstandig gebruikt) te gaan legaliseren zodat deze drugs die minder snel geaccepteerd worden na de andere drugs er ook bij te krijgen.
Zo krijgen we ook de mensen die zwaardere middelen gebruiken in een omgeving waar hun drugs legaal beschikbaar zijn. :). Ook de zware middelengebruikers verdienen het niet meer vervolgd te worden voor gebruik of verslaving maar de mogelijkheid te krijgen dit te kunnen doen zonder problemen van politie net zoals alcohol gedronken kan worden...

Als elk middel dat beschikbaar is gebruikt kan worden dan is het wel een noodzaak naar mijn mening om heel veel goede informatie over de risico's, het beperken hiervan, de effecten en hoe je een trip zo prettig mogelijk kan laten verlopen of juist als je bad gaat je weet hoe je de heftige emoties over je heen kan laten gaan zonder deze juist te proberen te stoppen. Iets willen blokkeren roept het juist harder op doorgaans. ;).

Je kan dus beter een bad trip met een rustige kalmte, terwijl je wat op je rug ligt, vanzelf over je heen laten gaan waarna je meestal na een korte tijd sowieso alweer door de go-with-the-flow aanpak aan totaal andere soorten gevoelens ervaart.
pi_146357287
quote:
12s.gif Op donderdag 6 november 2014 02:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil tussen de manier waarop jij over een groot deel van de Amerikanen denkt, en de manier waarop veel Amerikanen (volgens jou) over Nederland denken? ;)
pi_146357302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 03:42 schreef Royyy het volgende:

[..]

Wat is precies het verschil tussen de manier waarop jij over een groot deel van de Amerikanen denkt, en de manier waarop veel Amerikanen (volgens jou) over Nederland denken? ;)
Hoe denk ik over een groot deel van de VSAmerikanen dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')