Je kunt beter conformeren dan bekend staan om je losbandigheid. Er is niks mis met ons liberale beleid maar het moet ook geen exportproduct worden als het ons imago betreft.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waarom niet? bekendstaan om de vrijheid dat je mag doen wat je wil is natuurlijk geen fijn beeld nee. je moet wel een politiestaat lijken, anders krijg je geen aanzien.
ja he, doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Je kunt beter conformeren dan bekend staan om je losbandigheid. Er is niks mis met ons liberale beleid maar het moet ook geen exportproduct worden als het ons imago betreft.
Wij zien de gemiddelde Amerikaan toch ook zo?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het schept bij hen ook het beeld dat we hele dagen stoned zijn en alles lang leve de lol is. Voor een internationaal georienteerd land als Nederland is dat iets wat je niet moet willen. Ik heb liever dat men niks weet te zeggen dan dat het over drugs etc. moet gaan.
Het gaat mij om het indammen van het beeld dat men over Nederland heeft. Wat mij betreft bieden ze joints aan op elke hoek in Nederland maar verbieden ze het in zijn totaliteit in Amsterdam en omstreken. Ik heb liever niet dat buitenlanders blootgesteld worden aan drugs omdat het toch een behoorlijke impact heeft op hun beeldvorming.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja he, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
quote:Op woensdag 5 november 2014 10:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En dat nota bene in het meest conservatieve land ter wereld, de V.S.![]()
Het is Opstelten die een enorme macht heeft, en die laat gelden. Dat is op zich al heul vreemd in een polderland als Nederland. Maar je generalisaties doen het leuk op de borrel van de Vereniging voor Friese Kinderboerderijen, dat weet ik.quote:Nederland gaat binnenkort nog links worden ingehaald door Franco en Pinochet met ons conservatief prehistorisch beleid, daar wij geregeerd worden door een stel oerconservatieve Calvinisten die nog net niet oproepen tot een beeldenstorm.
De VS zijn bijna zo groot als heel Europa, dus is het logisch dat je er staten hebt die zo conservatief zijn als het Vaticaan en staten hebt die zeer progressief liberaal zijn. Het land is te groot om het te kunnen lumpen tot één cultuur. Je hebt ook de domme redneck, maar daar kijken ze in Washington en Oregon net zo goed op neer als dat wij dat doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Het is Opstelten die een enorme macht heeft, en die laat gelden. Dat is op zich al heul vreemd in een polderland als Nederland. Maar je generalisaties doen het leuk op de borrel van de Vereniging voor Friese Kinderboerderijen, dat weet ik.
Wat een kneuterig kutargument.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Je kunt beter conformeren dan bekend staan om je losbandigheid. Er is niks mis met ons liberale beleid maar het moet ook geen exportproduct worden als het ons imago betreft.
Ik was laatst een paar dagen in Amsterdam, zelf als relatieve buitenlander en met mijn buitenlandse vriendinnetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:53 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik heb liever niet dat buitenlanders blootgesteld worden aan drugs omdat het toch een behoorlijke impact heeft op hun beeldvorming.
Voornamelijk omdat je het dan een keer legaal kan verbouwen zonden illegale praktijken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Waarom willen mensen legalisatie? Zodat door belasting je zakje wiet dubbel zo duur gaat worden?
Daar heeft de gemiddelde blower toch geen last vanquote:Op woensdag 5 november 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat je het dan een keer legaal kan verbouwen zonden illegale praktijken.
Bovendien is het daar al te laat voor, als het over Nederland gaat komen er bij mensen elders een paar dingen meteen naar voren...Amsterdam, hoeren, en drugs.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat een kneuterig kutargument.
Liever legalisatie dan dit achterlijke gedoogbeleid wat zo langzamerhand richting illegaliteit gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Waarom willen mensen legalisatie? Zodat door belasting je zakje wiet dubbel zo duur gaat worden?
Dat is echt onzin, er zitten nu echt woekerwinsten op 1 gram wiet. Denk dat de werkelijke kostprijs 1-2 euro per gram is, dus als er een normale prijs voor gevraagd wordt(5-6 euro) dan zal het zelfs met 50% belasting nog een stuk goedkoper worden.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Je moet je niet conformeren aan een corrupte oplichtersbende waar in veel staten in de wet staat dat je alleen sex mag hebben in de missionarishouding.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:48 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Je kunt beter conformeren
quote:
quote:Oregon and Alaska have become the latest US states to legalise recreational marijuana in ballots hailed by supporters as evidence that a national change of policy is underway.
Voters in both states approved laws which will permit residents over 21 to grow their own marijuana and establish a legal retail trade.
Nee. maar wat men zegt, ik denk dat je daarom juist zoveel betaalt voor wiet. Je moet echt behoorlijk investeren in van alles om het te kunnen verbouwen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef Zolder het volgende:
[..]
Daar heeft de gemiddelde blower toch geen last van
Dat valt best mee hoor, je hebt het er iig na 1 oogst ruim uit. Elke oogst daarna is pure winst.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. maar wat men zegt, ik denk dat je daarom juist zoveel betaalt voor wiet. Je moet echt behoorlijk investeren in van alles om het te kunnen verbouwen.
Ja maar meestal kan je niet te lang op 1 plek blijven lijkt me, en je loopt dus enorme risico's, dat kost ook geldquote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, je hebt het er iig na 1 oogst ruim uit. Elke oogst daarna is pure winst.
Omdat de War on Drugs een dure manier is om de wereld slechter te maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Ken een paar mensen die dat doen en die zitten zomaar een jaar in een huis, gok zo'n 4-5 oogsten in dat jaar(winst mag je zelf uitrekenenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar meestal kan je niet te lang op 1 plek blijven lijkt me, en je loopt dus enorme risico's, dat kost ook geld.
Het huidige handhavingsbeleid kost je via andere wegen veel meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:53 schreef Zolder het volgende:
Ja, maar als je gewoon een kas kan bouwen en het legaal is gaan je kosten toch wel omlaag denk ik. En je hoeft dus nooit een nacht slaap te verliezenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:54 schreef budvar het volgende:
[..]
Ken een paar mensen die dat doen en die zitten zomaar een jaar in een huis, gok zo'n 4-5 oogsten in dat jaar(winst mag je zelf uitrekenen). Als je maar goede luchtfilters hebt ruik je buiten echt niks en kan je het echt wel lang volhouden op 1 plek.
Dat zou het beste zijn ja. Zou ook wel mooi zijn voor al die groente en fruittelers die nou hun spullen niet meer kwijtraken. En mooi voor ons want als er net zoveel wiet als tomaten worden verbouwd zal dat alleen maar gunstig voor de prijs zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar als je gewoon een kas kan bouwen en het legaal is gaan je kosten toch wel omlaag denk ik. En je hoeft dus nooit een nacht slaap te verliezen.
Onzin. Ik heb in veel landen gewerkt, inclusief de VS, en Nederlanders staan juist bekend als goede, eerlijke en efficiente werkers.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het schept bij hen ook het beeld dat we hele dagen stoned zijn en alles lang leve de lol is. Voor een internationaal georienteerd land als Nederland is dat iets wat je niet moet willen. Ik heb liever dat men niks weet te zeggen dan dat het over drugs etc. moet gaan.
Behalve dan bij een fors deel van de Republikeinen, inclusief die voormalig presidentskandidaat die Nederland ooit omschreef als Sodom en Gomorra, waar de ouderen polsbandjes dragen met daarop de tekst please don't kill me, omdat wij hier blijkbaar aan de lopende band onze ouderen euthanaseren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb in veel landen gewerkt, inclusief de VS, en Nederlanders staan juist bekend als goede, eerlijke en efficiente werkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |