Dat is wel triest ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
KLB is wat ze noemen een free for all. Daar hoeft niemand zichzelf te censureren.
Vandaag was er zo'n gastje in WGR, die op een serieus anwoord reageerde met 'Hou gewoon je bek kk sletje?'
Nou!
en altijd die kut oorlog er weer bijhalenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn ongeveer 40-45 smileys.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
en altijd die kut oorlog er weer bijhalen
Topickillah.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mn erectiestoornis checken
Wat een gruwelijke taferelen daar op dat schoolbordquote:
het is ook nooit meer goed gekomenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een gruwelijke taferelen daar op dat schoolbord
Volgens mij ook.quote:
Gooi het er maar uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie dood gaat gaat ie iig jong dood op zn 28ste
Wat zei de psycholoog toen je hem / haar belde?quote:
Dat ik hier vooral moet blijven posten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zei de psycholoog toen je hem / haar belde?
Dan blijf ik nog evenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kan zo maar uit de klauwen escaleren als we niet oppassen.
Dus de ruim 50 voorgaande posts zijn mijn schuld?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij je hebt hem afgewezen en daarom is ie pissed
tl;drquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik hier vooral moet blijven posten.
Ik denk dat ik een cursus KLB moet gaan volgen.quote:
14-18 minuten en je spoedcursus is klaar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik een cursus KLB moet gaan volgen.
Lijkt mij minimaal 39-45 minuten voor Deis,quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
14-18 minuten en je spoedcursus is klaar.
Deis niet kennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij minimaal 39-45 minuten voor Deis,
Je bent zelf een Deis.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
Ik zou er nog paar bij doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een paar Deisen erbij? Dat kunnen jullie niet aan.quote:
Ieder een dan ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een paar Deisen erbij? Dat kunnen jullie niet aan.
Zoals ik is er maar één.quote:
Lastig , ik schijn iemand gekend te hebben van mezelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik is er maar één.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat ik van iemand zou vinden die precies een kopie van mezelf is.
die iemand kende zoals ik danquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lastig , ik schijn iemand gekend te hebben van mezelf
Ik ken ook genoeg mensen die iemand kennen als ik.quote:
DWDD is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
nog steeds geen slotje op dit kut topic?
Daar krijg je spontaan oogaids van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:59 schreef sacha het volgende:
terechte klacht
daar moeten ze voor altijd mee ophouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maakt dat MexTex wijsquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
en wat doet die hamster tussen mijn tieten?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
Verrassing:HOU ES EFFE OP MET JE NINJA EDITS DAAR RAAK IK VAN IN HET WARRETJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terechte klacht...
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
Verrassing:Ik zou iets anders nemen, maar je hebt nog iets van 2 maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef HighTech het volgende:
[..]
sodemieter op naar zuid europa dan
kankermongool
Ik wou er niet over beginnen, maar vroeg het mezelf wel af...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:10 schreef sacha het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou iets anders nemen, maar je hebt nog iets van 2 maand
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Er wasch eensch een oolievand met een grooten snuid, und die bliesch deen zomer uit
HI HA Hondelul![]()
hiehaahoo Kiekeboe toedeloe
EEINZZZ_!!!111!!_11__!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Die heeft MM er in een dronken bui tussen geswaffeldquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen, maar vroeg het mezelf wel af...
ja, toen zat ie niet bij de AAquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft MM er in een dronken bui tussen geswaffeld
Het molentje is net buiten beeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen, maar vroeg het mezelf wel af...
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar had ik die nog maar weer gepost
Ook in moeilijke tijden.
hela! wat mot dat hier?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was tijdens je PUA-cursus.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
random in klaagbaak klikkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lieve, mooie, jonge bloem
Waar had je mijn post gevonden?
ik vind het meer een soort riool-ratquote:
Gelukkig ben je ook niet bang voor MM...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik vind het meer een soort riool-rat
dat zou u wel leuk vinden...quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook niet bang voor MM...
Dat moet ik maar niet meer doen, want ik kwam daar plots een foto van mezelf tegen. Confronterend.quote:
Neem nog wat te eten!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet ik maar niet meer doen, want ik kwam daar plots een foto van mezelf tegen. Confronterend.
het geluid is overstuurd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
Die zat zeker helemaal in vakje D van je filmtas
mijn telefoon heeft geen wachtwoordquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
WGR / Onderzoek door recherche, stalking.
x 1000
ik wilde Tyfus Mongool posten toen ik de foto van Hut zagquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu moeten wij vragen wat je niet meer durft?
Ow, ik heb me ook al een paar keer ingehouden, omdat het klaagbakspelletje blijkbaar niet voor iedereen duidelijk was.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:22 schreef FANN het volgende:
ik wilde Tyfus Mongool posten toen ik de foto van Hut zag
ik snap dat nietquote:
Laat maar Mopquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik snap dat niet
Mongolie ligt in rusland
Mongolië ligt in Azië. Niet in Rusland.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
ik snap dat niet
Mongolie ligt in rusland
OKquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mongolië ligt in Azië. Niet in Rusland.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
Vandaag op de voorpagina van het AD.
nee dat stond vandaag op de voorpagina en die krant heb ik dus GEKOCHTquote:
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
O, kom er eens kijken wat Quinsy in zijn schoentje vind,
Alles gekregen van die beste Sint.
Een negerkop vol met haar,
Een zwart kunstwerk kant en klaar,
Een balzak van prachtig kant,
Rot nu maar op naar je eigen land.
Ohhhh. Kom er eens kijken..
tl;drquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:29 schreef sacha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tien kleine negertjes gingen uit eten langs verre wegen.
Eén stikte in zijn drankje – toen waren er nog negen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Negen kleine negertjes praatten tot diep in de nacht,
Eén kon niet wakker worden – toen waren er nog acht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acht kleine negertjes kwamen op een eiland aangedreven,
Eén zei, dat hij niet verder wou – toen waren er nog zeven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeven kleine negertjes kapten hout met een kapmes,
Eén sloeg zichzelf in tweeën – toen waren er nog zes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zes kleine negertjes hielden een honingbedrijf,
Eén werd gestoken door een bij – toen waren er nog vijf.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vijf kleine negertjes kregen met het recht gemier,
Eén kwam terdege in de knoei – toen waren er nog vier.
![]()
![]()
![]()
![]()
Vier kleine negertjes gingen naar zee en zie,
Eén rode haring verzwolg er een – toen waren er nog drie.
![]()
![]()
![]()
Drie kleine negertjes gingen naar Artis mee,
Eén grote beer drukte er een fijn – toen waren er nog twee.
![]()
![]()
Twee kleine negertjes gingen naar het zonnebad heen,
Eén schroeide de zon een gat in zijn bast – toen was er nog maar één.
![]()
Eén klein negertje bleef helemaal alleen.
Hij hing tenslotte zich maar op – dus bleef er toen niet één.
Is er iets/quote:
Ik heb een smiley-vriendje voor je gevonden!quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef beverton het volgende:
Luitjes en terminiale autisten, een naar topic (niet verzonnen) op de maandag ochtend
Hoewel ik natuurlijk Koning Autist van FOK! ben, heb ik wel een succesvol leven naast mijn digitale alterego. Echt waar![]()
![]()
? Ja, echt waar
. Dat is al klachtwaardig ansich natuurlijk
.
Ik heb dus een chick/vriendin/relatie en woon praktisch gezien samen(ib4: kk boeler). Mijn chick kan dus echt NIET met geld omgaan, omdat kk dom en kk vrouw
![]()
![]()
.
Telkens schiet zij te kort, geeft haar geld uit aan achterlijkheden zoals onnodige prullaria en onnodige boodschappen. Kk lomp dus. Affijn, ze is dus zo'n debiel dat ik nu de volledige huur etc. betaal (ik kan het betalen, want rijk/succesvol/internetheld en succesvol kanaal op YouTube met online game reviews).
Klacht: vriendin die niet met geld om kan gaan, denkt heel slim te zijn want uni, maar eigenlijk te stom is om te poepen.
Klacht 2: relatie kost meer dan toen ik de corporale eindbaas was en 6 dagen lam in de soos hing (zondag is rustdag + kerk)![]()
Klacht 3: mensen die denken dat dit een verzonnen topic![]()
![]()
ik dacht die wil iets mededelen ofzoquote:
tERING, ZO ERG BEN IK TOCH NIET?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een smiley-vriendje voor je gevonden!
[..]
Wat moet ik snappem!quote:
3.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een smiley-vriendje voor je gevonden!
[..]
Wat is dit?quote:
quote:
ZHZquote:
Ik accepteer geen verlepte theezakjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
NEE, IK LAAT ALTIJD GEWOON MIJN TIETEN ZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef beverton het volgende:
Trouwens, ik treed wel behoorlijk hard uit mijn comfortzone. Door jouw quote heb ik nu reaguursels vermeldt in mijn pohi. Mijn reputatie, wat doe je
Je kunt straks in KLB melden dat je een paar lekkere MILFS keihard uit elkaar getrokken hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef beverton het volgende:
Trouwens, ik treed wel behoorlijk hard uit mijn comfortzone. Door jouw quote heb ik nu reaguursels vermeldt in mijn pohi. Mijn reputatie, wat doe je
de zak van sinterklaasquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
NEE, IK LAAT ALTIJD GEWOON MIJN TIETEN ZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit begint steeds interessanter te wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt straks in KLB melden dat je een paar lekkere MILFS keihard uit elkaar getrokken hebt.
Lijkt me juist perfect voor je streetrep.
Die zijn al dood.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:42 schreef beverton het volgende:
[..]
Wat een kjoetie. Klaar om otters te slachten
ik weet niet wie dat isquote:
aan de voorkantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Treehut362 op 04-11-2014 21:56:18 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Senseo pads?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik accepteer geen verlepte theezakjes. Louter kwaliteit gaarne
waarmee?quote:
daar kom ik goed wegquote:
nee hoorquote:
Dat was vroeger wel anders..... Nooit een studieschuld gehad.... Daar had ik mn pappie voorquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
het gaat nu over de studenten in de tweede kamer
dat studenten afzien van hun studie vanwege de kosten
Ik heb jaren lang 90 gulden per maand moeten betalen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel anders..... Nooit een studieschuld gehad.... Daar had ik mn pappie voor
Dan ga ik slapenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
De rijdende rechter komt er weer aan.
Met tractor en weggesleepte caravan.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dan nog een D film kijken en 8 voetbalwedstrijden volgen .... Ik lijk wel een wijf
Ach dan ga ik morgen lekker gezellig meedoen aan het theekransje , wanneer jij weer oma gaat spelenquote:
ik heb morgen geen oppasdag dus ik doe gezellig mee met jouw theekransje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dan ga ik morgen lekker gezellig meedoen aan het theekransje , wanneer jij weer oma gaat spelen
Fann schenkt meestal de thee.....quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb morgen geen oppasdag dus ik doe gezellig mee met jouw theekransje.
Zennnnnnnnnnnnquote:
ik doe het vanavond met een zal borrelnootjes en 'n glaasje wijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem dan meestal een snuif en een pilletje.. en een vet glas Whisky
Graag gedaan Piet... De rest van de avond en de nacht is voor jou en ieder ander die nog mee wil doen... Ik duik er op tijd in vandaagquote:
Je gaat een Theedutje doen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan Piet... De rest van de avond en de nacht is voor jou en ieder ander die nog mee wil doen... Ik duik er op tijd in vandaag
Ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan Piet... De rest van de avond en de nacht is voor jou en ieder ander die nog mee wil doen... Ik duik er op tijd in vandaag
Ja zoietsquote:
Beide.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je was het al of bent het net geworden?
het rijmt wel Pietquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok! loopt nogal achter, die optie is er niet.
Spijtig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok! loopt nogal achter, die optie is er niet.
ik moet gaan rijmen in het engels my dear, maar dat interessert me geen zierquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit rijmregeltjes te verzamelen voor over een maand ?
Ah the man of the Merel is not a Hollandse Kerel?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet gaan rijmen in het engels my dear, maar dat interessert me geen zier
Dat maakt niet uit want ze hebben veel plezier.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet gaan rijmen in het engels my dear, maar dat interessert me geen zier
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah the man of the Merel is not a Hollandse Kerel?
In 1 zin rijmen werkt niet sjoef.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah the man of the Merel is not a Hollandse Kerel?
werkte wel op mijn lachspieren en dat had ik even nodigquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 1 zin rijmen werkt niet sjoef.
komma er tussen en op de volgende regelquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In 1 zin rijmen werkt niet sjoef.
Zo slecht dat het weer grappig wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
werkte wel op mijn lachspieren en dat had ik even nodig
is King lang dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 groot probleem, de TS is te lang.
nee ik doe het nietquote:
Nee dat doe ik niet, maar ontbijt is daar pas vanaf 9 uur ....quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook volmaakt nutteloos, je neemt de spullen mee en smeert op het werk.
Ik ontbijt bijna nooit voor 10 uurquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ontbijt is daar pas vanaf 9 uur ....
Tot morgen dan maar ....quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ontbijt bijna nooit voor 10 uur
gooi er wat ijsblokjes opquote:
Je wordt daar wel erg afgeknepen dan, hoe laat is de koffieautomaat open?quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, maar ontbijt is daar pas vanaf 9 uur ....
moet je toch gewoon keihard tegenaan rammen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt daar wel erg afgeknepen dan, hoe laat is de koffieautomaat open?
Ik werkte in ploegen en had samen met collega een grote ruimte met koelkast, koffiezetapparaat, 4 elektrische kookpitten en een magnetron.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
moet je toch gewoon keihard tegenaan rammen!
dat is goed geregeld!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik werkte in ploegen en had samen met collega een grote ruimte met koelkast, koffiezetapparaat, 4 elektrische kookpitten en een magnetron.
??quote:
06:00 - 14:00u , 14:00u - 22:00u, en 22:00u -06:00u.quote:
Mobiel klotuhquote:
In de ochtenddienst stond ik 6:30u al eieren met spek te bakken.quote:
8:46quote:Op woensdag 5 november 2014 06:37 schreef MadMaster het volgende:
Voor de ontbijters mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
duurquote:Op woensdag 5 november 2014 09:17 schreef chufi het volgende:
Vandaag laatste kans, misschien zit er iets tussen voor de muziekliefhebbers;;
http://www.catawiki.nl/firstpress/woensdag
net gelezenquote:
idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |