Leg toch maar uit, anders weet je zeker dat niemand hier jouw kant van het verhaal zal kiezenquote:PS: ben half onschuldig, ik heb geen inbreuk gedaan op het privéleven van het slachtoffer en heb niks gedaan met de bijbedoeling om haar angst aan te jagen o.i.d., maar het is gewoon een complex verhaal.
Volgens mij wil je dat echt niet weten van deze TS.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Goede username
Wat heb je gedaan dan?
Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat kan niet. Verder mag het zeer waarschijnlijk wel mede gezien jouw verklaring.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:
Ik en nepvriendin, waren vriendinnen. We vielen een vrouw lastig, maar hadden hierin allebei een eigen aandeel. Zij maakte allerlei nepaccounts (ze maakte accounts onder de naam van de vrouw die we lastig vielen, en voegde hierop haar collega's toe) en viel op deze accounts deze vrouw lastig met elke dag mailen en ze betrok daarin ook het gezin van deze vrouw.
Ik heb deze vrouw hooguit 10 keer gebeld en 10 keer gemaild op mijn eigen account, heb hierin verder niemand betrokken. Ben nu ook verdachte.
Is dat net zoiets als 'een beetje zwanger'?quote:
Er is een verschil met deze vrouw élke dag bellen, élke dag mailen en nepaccounts maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe ziek ben je dan
![]()
oh moest je er voor over een hek klimmen met je 1.74?
Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.quote:
Oosten? Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
Topic gemaild naar politie Oost Nederland.
Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef PsychoMirror het volgende:
en niet eens alleen om te irriteren
"Ik heb hem niet afgeperst, ik heb alleen het geld maar opgehaald, dus ben ik haast niet schuldig!"quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef PsychoMirror het volgende:
juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.
Zij heeft heel andere dingen gedaan dan ik, mja, ze zien ons als een "team".
Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
je wist het en je deed mee. Wellicht in mindere mate maar dat maakt je niet minder medeplichtig.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.
Zij heeft heel andere dingen gedaan dan ik, mja, ze zien ons als een "team".
Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.
1 feit? sorry, maar zij heeft de nepaccounts ALLEEN gemaakt, en haar familie lastig gevallen in haar EENTJE. Daar heb ik niets mee te maken, alleen zij is nog niet verhoord, dus ze moet het zelf nog toegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.
Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef PsychoMirror het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt.![]()
Het andere meisje moet nog verhoord worden, dus het is voor mij nog afwachten.
Gaan ze verder niet uitzoeken wat waar is, en ons vertellen wat er op wordt gestuurd? In ieder geval bedankt voor deze informatiequote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Tinos85 het volgende:
Zodra dat andere meisje gehoord is gaat de zaak naar het OM en zal je wel een boete oid krijgen.
Ja, maar ik heb alles toegegeven, ik ga niet liegen. Ik heb de waarheid gesproken over haar aandeel, en míjn aandeel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |