abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146306773
Graag serieuze antwoorden, en nee, ik heb geen gedoe meer met jeugdzorg.

Beste fok!kers,

Ik ben een meisje van 16 en ik word verdacht van stalking, en een "vriendin" van mij ook.
Vandaag moest ik dus om 09.00 naar het Arrestantencomplex en werd ik verhoord. Ik moest bij binnenkomst natuurlijk ook mijn mobiele telefoons inleveren.

Nu zegt de recherche dat ze mijn telefoons houden en gaan onderzoeken wat er op staat om te kijken of er bewijs kan gevonden worden. Mag dit zomaar?

PS: ben half onschuldig, ik heb geen inbreuk gedaan op het privéleven van het slachtoffer en heb niks gedaan met de bijbedoeling om haar angst aan te jagen o.i.d., maar het is gewoon een complex verhaal.
pi_146306934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef PsychoMirror het volgende:
ben half onschuldig,
Dat kan niet. Verder mag het zeer waarschijnlijk wel mede gezien jouw verklaring.
pi_146306947
Goede username _O-

Wat heb je gedaan dan?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 20:54:27 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307110
quote:
PS: ben half onschuldig, ik heb geen inbreuk gedaan op het privéleven van het slachtoffer en heb niks gedaan met de bijbedoeling om haar angst aan te jagen o.i.d., maar het is gewoon een complex verhaal.
Leg toch maar uit, anders weet je zeker dat niemand hier jouw kant van het verhaal zal kiezen _O-
lolwut
pi_146307121
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Goede username _O-

Wat heb je gedaan dan?
Volgens mij wil je dat echt niet weten van deze TS.
pi_146307150
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:50 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat kan niet. Verder mag het zeer waarschijnlijk wel mede gezien jouw verklaring.
Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:

Ik en nepvriendin, waren vriendinnen. We vielen een vrouw lastig, maar hadden hierin allebei een eigen aandeel. Zij maakte allerlei nepaccounts (ze maakte accounts onder de naam van de vrouw die we lastig vielen, en voegde hierop haar collega's toe) en viel op deze accounts deze vrouw lastig met elke dag mailen en ze betrok daarin ook het gezin van deze vrouw.

Ik heb deze vrouw hooguit 10 keer gebeld en 10 keer gemaild op mijn eigen account, heb hierin verder niemand betrokken. Ben nu ook verdachte.

:'(
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 20:56:10 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307199
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:55 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Mijn verklaring is te lang om uit te typen, maar een verkorte versie van het verhaal:

Ik en nepvriendin, waren vriendinnen. We vielen een vrouw lastig, maar hadden hierin allebei een eigen aandeel. Zij maakte allerlei nepaccounts (ze maakte accounts onder de naam van de vrouw die we lastig vielen, en voegde hierop haar collega's toe) en viel op deze accounts deze vrouw lastig met elke dag mailen en ze betrok daarin ook het gezin van deze vrouw.

Ik heb deze vrouw hooguit 10 keer gebeld en 10 keer gemaild op mijn eigen account, heb hierin verder niemand betrokken. Ben nu ook verdachte.

:'(
:|W :|W :|W hoe ziek ben je dan :{w

oh moest je er voor over een hek klimmen met je 1.74?

:')
lolwut
pi_146307230
Oh god, weer een topic van deze user :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:48 schreef PsychoMirror het volgende:
ben half onschuldig
Is dat net zoiets als 'een beetje zwanger'?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_146307257
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

:|W :|W :|W hoe ziek ben je dan :{w

oh moest je er voor over een hek klimmen met je 1.74?

:')
Er is een verschil met deze vrouw élke dag bellen, élke dag mailen en nepaccounts maken.
Ik heb in een tijdsperiode van 4 maand deze 10 berichten gestuurd en 10 keer gebeld, en niet eens alleen om te irriteren, maar ook voor informatie e.d. Ken deze vrouw al 2,5 jaar en heb haar voor die tijd nooit lastig gevallen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:57:30 #10
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307261
Terecht dus. Gewoon een veroordeling.
pi_146307311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Tinos85 het volgende:
Terecht dus. Gewoon een veroordeling.
Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.

Zij heeft heel andere dingen gedaan dan ik, mja, ze zien ons als een "team".
Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
pi_146307321
Niks tekenen in ieder geval. Als 16 jarige heb je recht op een gratis advocaat , vraag daarom en zorg dat je die toegewezen krijgt.

En misschien toch eens even goed gaan nadenken wat jezelf gedaan hebt en of je zo verder wilt.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:58:59 #13
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307328
Topic gemaild naar politie Oost Nederland.
pi_146307352
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef Tinos85 het volgende:
Topic gemaild naar politie Oost Nederland.
Oosten? Waar baseer je dat op? :{w
pi_146307377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef PsychoMirror het volgende:
en niet eens alleen om te irriteren
Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.
pi_146307382
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:58 schreef PsychoMirror het volgende:
juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
"Ik heb hem niet afgeperst, ik heb alleen het geld maar opgehaald, dus ben ik haast niet schuldig!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:00:43 #17
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307409
quote:

[..]

Waar het mij om draait, is dat ik en de andere verdachte niet los van elkaar gezien worden.

Daarbij heb ik er geen problemen mee dat ze in mijn telefoon kijken, ik heb zelfs het wachtwoord gegeven, juist om te bewijzen dat ik er haast niks mee te maken heb.
In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.
  Boks-Chick dinsdag 4 november 2014 @ 21:00:52 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_146307417
quote:

[..]

je wist het en je deed mee. Wellicht in mindere mate maar dat maakt je niet minder medeplichtig.
lolwut
pi_146307431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 20:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als dat ook jouw verklaring was bij de politie is de zaak wel rond.
Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt. :)

Het andere meisje moet nog verhoord worden, dus het is voor mij nog afwachten.
  dinsdag 4 november 2014 @ 21:02:03 #20
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_146307475
Zodra dat andere meisje gehoord is gaat de zaak naar het OM en zal je wel een boete oid krijgen.
pi_146307478
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:00 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

In dit geval is het feit gewoon in vereniging gepleegd denk ik. 1 feit, gepleegd door 2 mensen.
1 feit? sorry, maar zij heeft de nepaccounts ALLEEN gemaakt, en haar familie lastig gevallen in haar EENTJE. Daar heb ik niets mee te maken, alleen zij is nog niet verhoord, dus ze moet het zelf nog toegeven.
pi_146307504
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:01 schreef PsychoMirror het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet meer verhoord te worden, de officier van justitie zei dat ik wel genoeg informatie heb gegeven en dat het onderzoek verder afgewacht wordt. :)

Het andere meisje moet nog verhoord worden, dus het is voor mij nog afwachten.
Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.
pi_146307513
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Tinos85 het volgende:
Zodra dat andere meisje gehoord is gaat de zaak naar het OM en zal je wel een boete oid krijgen.
Gaan ze verder niet uitzoeken wat waar is, en ons vertellen wat er op wordt gestuurd? In ieder geval bedankt voor deze informatie :)
pi_146307566
Volgens mij mag de politie gewoon je spullen in beslag nemen als ze je erop verdenken iets gedaan te hebben.
Twiddel
pi_146307569
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:02 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je hebt al toegegeven dat je de vrouw wou irriteren dus is het niet nodig meer te vragen.
Ja, maar ik heb alles toegegeven, ik ga niet liegen. Ik heb de waarheid gesproken over haar aandeel, en míjn aandeel.

De politie vroeg meer door over de nepaccounts die gemaakt waren en er wordt daarom in mijn telefoon gekeken om te kijken in hoeverre ik daar wat mee te maken heb. Niks dus. Ik wíst het, maar er kan daardoor ook bewezen worden dat ik dat kind probeerde tegen te houden en probeerde er voor te zorgen dat het verwijderde, maar geen effect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')