We hebben tot afgelopen weekend nog nazomer gehad met tempraturen die we nog nooit eerder in Nederland wisten behalen op 1 en 2 November en dan beweer jij dat dit een koud kloteland is? In Amerika ligt er al 7cm sneeuw op sommige plaatsenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Was het ooit zomer dan? Koud klote land.
sodemieter op naar zuid europa danquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Was het ooit zomer dan? Koud klote land.
Hou gewoon je pleuris bek smerige kut autist.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef HighTech het volgende:
[..]
sodemieter op naar zuid europa dan
kankermongool
En in het poolgebied is het nog kouder, boehoe.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
We hebben tot afgelopen weekend nog nazomer gehad met tempraturen die we nog nooit eerder in Nederland wisten behalen op 1 en 2 November en dan beweer jij dat dit een koud kloteland is? In Amerika ligt er al 7cm sneeuw op sommige plaatsen
hahaha wie zal top gaan denk je? ik denk hightech.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef Thezappa het volgende:
hahahahaha hightech en demon zijn verliefd
denk demon , hightech is TE auti , die snapt dat nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
hahaha wie zal top gaan denk je? ik denk hightech.
Gotvertyfus manmanman.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
We hebben tot afgelopen weekend nog nazomer gehad met tempraturen die we nog nooit eerder in Nederland wisten behalen op 1 en 2 November en dan beweer jij dat dit een koud kloteland is? In Amerika ligt er al 7cm sneeuw op sommige plaatsen
In jouw geval GHB, maar dan niet voor jezelf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef Druppelss het volgende:
Al langzaam gaan nadenken welke drugs gebruikt gaan worden tijdens Oud & Nieuw..
Die rotzooi gebruik ik zelf niet nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:48 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
In jouw geval GHB, maar dan niet voor jezelf.
Hopen op iets dat vaststaat.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik mis de zomer wel.
Hopelijk is het snel weer mooi weer met langer licht, want de zon is nu al onder zodra ik een beetje wakker ben.![]()
In maart gaat het weer de goede kant op, maar dat is best wel lang wachten. Tot die tijd is het wel klote.![]()
Toch maar binnenkort een trein nemen richting Mocambique of zo.
Hoe kom jij de winter door?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopen op iets dat vaststaat.
Ik stel gewoon mijn bureaublad-achtergrond in met een strand en palmbomen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hoe kom jij de winter door?
Ik ga altijd maar naar een land met zon, waar dan weer heleboel Evangelisten met dikke Bijbels de boel bederven en complete eenzaamheid mijn lot is, wel met zon en palmbomen.
Maar hier in Fryslan blijven is toch te deprimerend, ook al heb ik hier heel veel vrienden. Gek genoeg ontmoet ik in het buitenland nooit leuke mensen, toch ken ik in Fryslan zoveel mensen dat ik vaak tijd te kort kom iedereen te bezoeken.![]()
Wellicht wonen er toch buiten Fryslan geen leuke en aardige mensen of ga ik naar de verkeerde landen?
Waarom biedt nshighspeed eigenlijk geen directe nachttrein naar Maputo (Mocambique) aan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik stel gewoon mijn bureaublad-achtergrond in met een strand en palmbomen.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef Druppelss het volgende:
Al langzaam gaan nadenken welke drugs gebruikt gaan worden tijdens Oud & Nieuw..
Hou je bek maar weer, iel klein autistje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef HighTech het volgende:
[..]
sodemieter op naar zuid europa dan
kankermongool
Wel door 3~4 landen met (burger)oorlog, maar technisch mogelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Waarom biedt nshighspeed eigenlijk geen directe nachttrein naar Maputo (Mocambique) aan?Moet technisch mogelijk zijn toch?
![]()
Kan iedereen die de zon nodig heeft gewoon de trein pakken, ook ecologisch erg verantwoord.
Wel heb je iets van 50 transitvisa nodig, omdat vrijwel geen enkel Afrikaans land Europeanen verwelkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |